Oletko ajatellut kääntyä ja tehdä parannuksen?
Kommentit (54)
Ajattelin jatkaa ihan samanlaisena loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Elämänkatsomukseni ei ole ostettavissa tai myytävissä. Ihan sama jos joku pitää syntisenä. Voin vannoa, että olen huomattavasti suoraselkäisempi kuin keskiverto kansalainen.
Kovin ylpeä olet itsestäsi. Niin ylpeä, ettet ymmärrä kuinka läpeensä syntinen olet. Me kaikki olemme.
En tee parannusta. Minä olen se, jota sitten nämä parannuksen tehneet voivat katsoa pitkin nenänvarttaan ja tuntea ylemmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Elämänkatsomukseni ei ole ostettavissa tai myytävissä. Ihan sama jos joku pitää syntisenä. Voin vannoa, että olen huomattavasti suoraselkäisempi kuin keskiverto kansalainen.
Olkoon Herra armollinen sinä päivänä, kun putoat polvillesi Hänen eteensä. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Vierailija kirjoitti:
En tee parannusta. Minä olen se, jota sitten nämä parannuksen tehneet voivat katsoa pitkin nenänvarttaan ja tuntea ylemmyyttä.
Parempi olisi, jos antaisit elämäsi Jeesukselle. Luuletko että tarvitsemme teitä, jotta voisimme tuntea olevamme parempia? Ei, jos kaikki kääntyisivät ja pitäisivät jumalan käskyt, olisimme paratiisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi, jos antaisit elämäsi Jeesukselle. Luuletko että tarvitsemme teitä, jotta voisimme tuntea olevamme parempia? Ei, jos kaikki kääntyisivät ja pitäisivät jumalan käskyt, olisimme paratiisissa.
Kukahan se täällä nostaa omaa erinomaisuuttaan lyttäämällä muita?
Juu, erosin kirkosta ja olen ex-kristitty, nykyisin olen buddhalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se täällä nostaa omaa erinomaisuuttaan lyttäämällä muita?
Väitinkö jossain olevani parempi? En tietääkseni. Minullakin on vielä pitkä tie edessäni.
Parane mielisairaudestasi ja hyppää kaivoon...
Hyvillä teoilla ei pääse taivaaseen. Vaikka olisit kuinka hyvä ja pyhä, mutta et tunne Jeesusta, olet harhassa. Voit röyhistellä ja mainostaa, kuinka mainio olet ja synnitön. Voit ylpeillä, kuinka rehti olet ja kirkossakin käyt. Maan tomua sinä olet, ihan mitätön. Mutta siksi meillä on lunastaja. Jeesus Kristus. Armon alttarilla on tilaa tänäänkin.
Teille jotka pilkkaatte ja nauratte: Kerran tulee päivä, jolloin ihmiset kiroaa ja huutaa "Miksei meille kerrottu? Miksi ei julistettu Sanaa ja saarnattu?"
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Ettet joutuisi kadotukseen.
Olen uskossa, joten ainoo mistä mun pitäs on parantua, on tämä silloin tällöin tapahtuva dipsomania-jakso. Alkoholi maistuu.
Teen parannuksen kun jaksan, mutta äänestin Päivi Räsästä vaaleissa, eli askel siihen suuntaan on jo otettu!
Kääntyä kannattaa just ennen kuolemaa, muuten luultavasti lankeaa uudelleen ja koko homma menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuolla paratiisi kirkonmaailmassa, jossa käskyjä noudatetaan niin ei tapahdu mitään moitittavaa? Mitens kuoripojat?
Tuo todistus on ikuinen elämä. Se on Jumalan lahja meille, ja tämä elämä on hänen Pojassaan. Jos sinulla on Poika, sinulla on elämä. Jos sinulla ei ole Jumalan Poikaa, sinulla ei ole elämää. (1. Joh. 5:1112)