Oletko ajatellut kääntyä ja tehdä parannuksen?
Kommentit (54)
Ja muista Luojaasi nuoruudessasi,
ennenkuin pahat päivät tulevat
ja joutuvat ne vuodet, joista olet sanova:
"Nämä eivät minua miellytä"
Miksi etusivu sanoo:
"Sivustoa päivitetään
Vauva on parhaillaan huollettavana. Se pyritään saamaan takaisin käyttöön pian. Kiitämme kärsivällisyydestä!"
Vaikka täällä voi keskustella?
Tuo kaksinaamainen ja tekopyhä, suorastaan kulttimaisen mielisairas uskonto ei ole uskoineen sen arvoista että maksaisi vaivaa uhrata sille edes ajatustakaan.
Korkkaamme ystäväporukan kanssa punkkupullon ja nostamme Ouija -laudan pöydälle.
Katsotaan keneen tällä kertaa yhteyden saamme.
Käännyin oikealle ja eksyin. Pian käännän pihvit pannulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee parannusta. Minä olen se, jota sitten nämä parannuksen tehneet voivat katsoa pitkin nenänvarttaan ja tuntea ylemmyyttä.
Parempi olisi, jos antaisit elämäsi Jeesukselle. Luuletko että tarvitsemme teitä, jotta voisimme tuntea olevamme parempia? Ei, jos kaikki kääntyisivät ja pitäisivät jumalan käskyt, olisimme paratiisissa.
Siis tuolla paratiisi kirkonmaailmassa, jossa käskyjä noudatetaan niin ei tapahdu mitään moitittavaa? Mitens kuoripojat?
Sanoin "Jos pitäisivät jumalan käskyt". Nuo ihmiset olivat sokeita ja eksyneitä, eivätkä pitäneet luojan käskyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi etusivu sanoo:
"Sivustoa päivitetään
Vauva on parhaillaan huollettavana. Se pyritään saamaan takaisin käyttöön pian. Kiitämme kärsivällisyydestä!"
Vaikka täällä voi keskustella?
Jäänyt homma kesken?
En kuulu kirkkoon, mutta en kyllä tee syntiäkään. Ei minulla ole mitään tarvetta katua, en ole tehnyt aviorikosta, en antanut väärää todistusta lähimmäisestä, en himoinnut naapurin orjia, pyhäpäiviä en ole pyhittänyt, mutta muuten olen kyllä elänyt ihan synnitöntä elämää ilman jumalan ohjausta.
Teininä en ehkä ihan joka hetki kunnioittanut äitiä ja isää, mutta muuten olen elänyt kiltisti ja ketään loukkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkatsomukseni ei ole ostettavissa tai myytävissä. Ihan sama jos joku pitää syntisenä. Voin vannoa, että olen huomattavasti suoraselkäisempi kuin keskiverto kansalainen.
Kovin ylpeä olet itsestäsi. Niin ylpeä, ettet ymmärrä kuinka läpeensä syntinen olet. Me kaikki olemme.
Kiitos samoin, kivittäjä ja itsesi ylentäjä. Meepä vetämään käteen ja nuku vähän.
Vierailija kirjoitti:
Elämänkatsomukseni ei ole ostettavissa tai myytävissä. Ihan sama jos joku pitää syntisenä. Voin vannoa, että olen huomattavasti suoraselkäisempi kuin keskiverto kansalainen.
Joku sinutkin on luonut. Joku joka valvoo jokaista soluasi + koko maailmankaikkeutta.
Ehkä respectiä yläkertaan? Olemme Jumalaan ja Jeesukseen verrattuna kuin tomuhiukkasia.
Olen onnellinen näin, pakanana ja animistina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee parannusta. Minä olen se, jota sitten nämä parannuksen tehneet voivat katsoa pitkin nenänvarttaan ja tuntea ylemmyyttä.
Parempi olisi, jos antaisit elämäsi Jeesukselle. Luuletko että tarvitsemme teitä, jotta voisimme tuntea olevamme parempia? Ei, jos kaikki kääntyisivät ja pitäisivät jumalan käskyt, olisimme paratiisissa.
Siis tuolla paratiisi kirkonmaailmassa, jossa käskyjä noudatetaan niin ei tapahdu mitään moitittavaa? Mitens kuoripojat?
Sanoin "Jos pitäisivät jumalan käskyt". Nuo ihmiset olivat sokeita ja eksyneitä, eivätkä pitäneet luojan käskyjä.
Sinäkin rikot useaa juuri nyt, samoin Räsäskä. Puhumattakaan Tynkkysestä.
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kirkkoon, mutta en kyllä tee syntiäkään. Ei minulla ole mitään tarvetta katua, en ole tehnyt aviorikosta, en antanut väärää todistusta lähimmäisestä, en himoinnut naapurin orjia, pyhäpäiviä en ole pyhittänyt, mutta muuten olen kyllä elänyt ihan synnitöntä elämää ilman jumalan ohjausta.
Teininä en ehkä ihan joka hetki kunnioittanut äitiä ja isää, mutta muuten olen elänyt kiltisti ja ketään loukkaamatta.
Aika kova väite ettei tee syntiä. Syntiä on moni muukin asia kuin se, mitä kymmenessä käskyssä lukee. Etkö ole koskaan ajatellut tai puhunut pahaa vaikka toisesta ihmisestä? Et ole koskaan laittanut omaa etuasi muiden edelle? Et ole koskaan tehnyt mitään väärää tekoa, edes ajatuksissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sinutkin on luonut. Joku joka valvoo jokaista soluasi + koko maailmankaikkeutta.
Ehkä respectiä yläkertaan? Olemme Jumalaan ja Jeesukseen verrattuna kuin tomuhiukkasia.
Evoluutio loi, kiitos myös isälle ja äidille heidän panoksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee joka päivä syntiä. Sellaista ihmistä ei olekaan joka ei tekisi.
Virheidensä tunnustaminen on pelastumisen ensiaskel, mutta myös mielenterveyden ydin. Vain narsistit kuvittelevat olevansa synnittömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kehittyneet evoluution seurauksena. Tuo sun lainaama kirjoitta, sä ja mä ollaan saatu alkumme siitä kun meidän vanhemmat ovat harrastaneet seksiä. Ihan silkkaa biologiaa. Jumala ja Jeesus ovat satulolentoja ja Raamattu on satukirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio loi, kiitos myös isälle ja äidille heidän panoksestaan.
Onko evoluutiolla tahto? Oma ajattelu siis? Suunnitelmallisuutta?
Hei, sähän puhut Jumalasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova väite ettei tee syntiä. Syntiä on moni muukin asia kuin se, mitä kymmenessä käskyssä lukee. Etkö ole koskaan ajatellut tai puhunut pahaa vaikka toisesta ihmisestä? Et ole koskaan laittanut omaa etuasi muiden edelle? Et ole koskaan tehnyt mitään väärää tekoa, edes ajatuksissasi?
Heititkö sinä juuri ensimmäisen kiven? Näetkö rikan minun silmässä, mutta et malkaa omassa? Eikö se ole jumalan yksinoikeus tuomita ja sanoa kuka meistä on syntinen, ei se ole ihmisten asia tuomita toisia.
On niin äärettömän huvittavaa ja samalla surullista, että ihminen luulee olevansa täällä yksin, vaikka on maailmankaikkeudessa vain atomiakin pienempi. Uhoaa muka kaikkivoipaisuudessaan.
Moni eläissään ateisti löytää kuolinvuoteella itsestään halun kysellä Jumalaa. Silloin kun on iankaikkisuuden edessä, ei auta kaverien seura, ei varallisuus, ei status.
Ajattelin jatkaa. Ei kiinnosta paskan vertaa usko ja muu sonta.