Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä hurja ero elämässä syntyykö kauniina vai rumana

Vierailija
22.08.2025 |

Hoikkuudella voi rumuutta pelastaa vähän mutta selkeästi kauneus vaikuttaa kaikkeen, töitä tosi helppo saada, on valinnan varaa kumppaneissa, saat parempaa palvelua joka paikassa. Tämä pätee ainakin vielä yli viiskymppisenäkin, tai jopa eniten tässä iässä.

Kommentit (241)

Vierailija
181/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sanoisin vielä tuohon kumppaniehdokkaiden määrään, että se määrän paljous ei välttämättä tee asiaa hirveästi helpommaksi. Kauniita lähestyy kaikenlaiset ihmiset, eikä heistä osa ole kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstä. Minä en tuota nuorena vielä tajunnut ja ajauduin aivan hirveisiin suhteisiin. Ihmisen motiivit ja pinnallisuus kun yleensä tulee ilmi täydessä laajuudessaan vasta ajan myötä.

Itse löysin hyvän miehen vasta 40+ kun en enää ollut niin kaunis ja kumppaniehdokkaiden laatu alkoi kasvaa määrän vähetessä. Enää ne pelkästä ulkonäöstä kiinnostuneet ei lähestyneet ja ne jotka lähestyivät, olivat lähes poikkeuksetta kunnollisia ja hyviä miehiä, aidosti kiinnostuneita minusta. Näiden joukosta oli varaa valita. "

Tämäkin nyt taas on tällainen klisee, että hyvännäköisten ihmis

Nyt on taas ihan höpö höpö jutut. 

Kaikki ihmiset joutuvat seulomaan tarkasti niitä kumppaniehdokkaita. Ei tuo ole mikään kauniiden ihmisten erityisongelma. 

Onpa taas ihmeellistä toisen kokemusten teilaamista höpö höpöksi. Kyllä tuo on ihan tosiasia, että kauniiden perässä on myös niitä jotka ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstä. Tottakai jokainen joutuu tekemään seulontaa muissa asioissa, mutta ainakin nuo pinnallisimmat jäävät automaatti pois jos ei ole kovin kaunis. Itsekin olen kokenut tämän, että puolison löytäminen helpottui iän myötä kun pelkän ulkonäön perässä juoksijat eivät enää lähestyneet ja tilaa jäi paremmille ehdokkaille.

Vierailija
182/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas ihmeellistä toisen kokemusten teilaamista höpö höpöksi. Kyllä tuo on ihan tosiasia, että kauniiden perässä on myös niitä jotka ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstä. Tottakai jokainen joutuu tekemään seulontaa muissa asioissa, mutta ainakin nuo pinnallisimmat jäävät automaatti pois jos ei ole kovin kaunis. Itsekin olen kokenut tämän, että puolison löytäminen helpottui iän myötä kun pelkän ulkonäön perässä juoksijat eivät enää lähestyneet ja tilaa jäi paremmille ehdokkaille.

Mikä ongelma se on, jos kannoilla on jotain pelkästä ulkonäöstä kiinnostuneita? Etkö muka tunnistanut heitä? Ei ainakaan itselläni ole ollut ikinä vaikeuksia erottaa sitä, ketkä ovat oikeasti kiinnostuneita minusta ihmisenä ja keitä kiinnosti vain ulkonäkö. Asiaa auttoi se, kun en ensisijaisesti miettinyt sitä, mistä miehet ovat kiinnostuneita, vaan mietin, mistä ITSE olen kiinnostunut. Ja kun keskityin niihin ihmisiin, niin siinä oikeastaan jo tuli karsittua ne pelkästä ulkonäöstä kiinnostuneet, koska he eivät oikeastaan koskaan olleet sellaisia, joista itse olisin ollut kiinnostunut. Ja samasta syystä en alkanut viritellä juttua kenenkään kanssa baarissa, jos joku tuli pelkän ulkonäön perusteella juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 20 vuotta työttömänä ja naisettomana, vaikka olen komea mies (kauniiden naisten suusta kuultuna). Toki siinä voi olla ero millaista palvelua saan esim. Prisman kassalla. 

Vierailija
184/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tilit aina tasataan jossain vaiheessa . Jos ei tässä niin seuraavassa elämässä . Tottahan toi toki on että kauneus / komeus määrittää koko elämän .

Mitä tarkoitat? Karma kostaa kauneuden seuraavassa elämässä vai mitä?

Ei vain Kaikkivaltias Jumala. Mitä siitä kauneudesta on seurannut, maailmassa elämistä, ylpeyttä, seksuaalista morallittomuutta, rappiota. Käykö kuin Dorian Grayn muotokuvan eli totaali rappio (vaikka rappiolla oli toki alusta alkaen, koska sodomiitti). Tänä aikana hyvinkin mahdollista, kannustaa valtavaan itse-ihailuun ja ylpeyteen, mikä oli Luciferin lankeemuksen synti, PRIDE.

Jumala EI oikeamielisiä tuomiota jakaessaan katso ulkonäköä, näin profetoitiin Kaikkivaltiaasta Jeesuksesta Kristuksesta Jesajan kirjassa 53:2: He sh

Ja kirjoitin näin samaan aikaan kun rakkaasta pojastani on kasvamassa tässä pahassa ajassa komea, jopa erittäin kaunis kasvoiltaan: Herra varjelkoon häntä riivatuilta rappeuttajilta ja rappiolta läpi koko elämän.

Vierailija
185/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kauniina naisena on se ongelma, että joka paikassa on äijät kimpussa, vaikkei olisi kiinnostunut itse yhtään ja sitten osa naisista osaa olla oikeita piruja sen takia kun ovat kateellisia toisen kauneudesta.

Missä ihmeen paikassa varsinkin Suomessa ovat "kaikki miehet kimpussa"? Suomalainen mies ei edes katso naiseen päinkään saatika tule juttelemaan jossain kadulla, toimistossa jne. Kaikilla muutenkin jossain kadulla niin kiire ettei kukaan edes vilkaise. Kysyn tätä ihan vakavissani, koska minua aina ihmetyttää tällaiset naiset, jotka muka eivät saa olla missään rauhassa ja joka sekunti joku on iskemässä. En edes ulkomailla ole tällaista huomannut tapahtuvan, edes huippukauniille naisillle. Ja ennen kuin joku alkaa valittaa, niin olen itsekin nainen. 

Joo ei todellakaan kuulu suomalaiseen kulttuuriin sellainen, että kositaan tuntemattomia kadulla, tullaan iskemään ihan joka paikassa ja pörrätään ympärillä liehittelemässä. Ei tällaista ikinä missään näe.

Vierailija
186/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen paikassa varsinkin Suomessa ovat "kaikki miehet kimpussa"? Suomalainen mies ei edes katso naiseen päinkään saatika tule juttelemaan jossain kadulla, toimistossa jne. Kaikilla muutenkin jossain kadulla niin kiire ettei kukaan edes vilkaise. Kysyn tätä ihan vakavissani, koska minua aina ihmetyttää tällaiset naiset, jotka muka eivät saa olla missään rauhassa ja joka sekunti joku on iskemässä. En edes ulkomailla ole tällaista huomannut tapahtuvan, edes huippukauniille naisillle. Ja ennen kuin joku alkaa valittaa, niin olen itsekin nainen. 

-Mun perässä ainakin oltiin n. Ikävuodet 25-33. Joka kerta kun lähdin ulos, joku alkoi seuraamaan, esim kauppakeskuksessa, työmatkalla jne. Pääasiassa "Moi. Olet tosi kaunis. Lähdetkö treffeille?".  Yleisesti ulkomaalaisia. Jos vaikka työpaikalla oli 1 mies, niin kysyi treffeille, tai halusi *******, tai muuta vastaavaa.

Vierailija
187/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen mietin tätä. Ihmiset olivat paljon ystävällisempiä kun olin nuorempi. Töitä tosiaan sai ja tanssimaan pääsi. Nyt kukaan vilkaisekaan.

Vierailija
188/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittanut näin, vaan että hyvännäköisenä joutuu seulomaan joukosta jossa osa on hyvin pinnallisia, ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Ainakin itse koin sen vaikeuttavan kumppanin löytämistä. Sitä en tarkoittanut että kaikki olisivat olleet vain ulkonäkökeskeisiä.

Miten se vaikeutti kumppanin löytämistä? Itse en ole ikinä kokenut ongelmaksi seuloa kiinnostavia ihmisiä epäkiinnostaviaen joukosta. Sehän on maailman helpointa, kun tietää, mitä ITSE haluaa.

Vierailija
189/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta kauniit joutuvat kateuden kohteiksi ja se voi olla todella julmaa ja syrjivää. 

Joo niin joutuvat rikkaatkin mutta silti jokainen valitisisi mielummin rikkauden kuin köyhyyden, että antaa toisten kadehtia vaan, ei se niitä kadehdittavia juuri haittaa, he nauttivat ja kateelliset narisetvat kirjoittamalla tänne palstalle.

Vierailija
190/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mun perässä ainakin oltiin n. Ikävuodet 25-33. Joka kerta kun lähdin ulos, joku alkoi seuraamaan, esim kauppakeskuksessa, työmatkalla jne. Pääasiassa "Moi. Olet tosi kaunis. Lähdetkö treffeille?".  Yleisesti ulkomaalaisia. Jos vaikka työpaikalla oli 1 mies, niin kysyi treffeille, tai halusi *******, tai muuta vastaavaa.

Ja oikeasti uskot, että tuollainen ulkomaalaisten tekemä häiritsevä käytös johtui sun kauneudesta? Minä olen saanut tuollaisia perääni, vaikka olen meikkaamattomana ja jopa räjähtäneen näköisenä työntänyt lastenvaunuja. Ei tuo ole osoitus mistään kauniiden saamasta erityiskohtelusta, vaan tuo on vain epäkohteliasta, häiritsevää ja epäkunnioittavaa käytöstä. Mieti nyt: joku lähtee SEURAAMAAN? Oikeastiko joku typerys kuvittelee, että siinä on kyse jostain "etuoikeudesta", kun joku mies lähtee seuraamaan? hei haloo.

Vierailija
191/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen ero on siinäkin syntykö miehenä vai naisena. Naiselle tuodaan kaikki tarjottimella, sen kun valitsee itselleen palvelijan ja lapsilleen isän. Miehenä kaikki pitää ansaita eikä mitään arvoa ole, ennen kuin on statusta ja rahaa. 

Vierailija
192/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se, rumista tulee usein laulajia ja kauniista kaupan kassoja.

En ole paljon rumia naisartisteja tuolla lisojen kärjissä nähnyt, tai on siellä aina joku 1 sadasta poikkeus, jonka pitää sitten oikeasti osata laulaa 3 kertaa peremmin, kuin niiden muiden tähtien.

Vierailija
193/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kauneusleikkaukset, joten jokainen voi olla kaunis jos rahaa löytyy

Mutta leikkauksiin pääsee 99% vain kirurgien ja tähtien vaimot ja siihen rooliin pääsee vain poikkeuksellisen kauniit, joten siinä palanen paradoksia.

Vierailija
194/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku ei ole hyvännäköinen, ei tarkoita yhtään sen todennäköisemmin, että toisen kiinnostus olisi aitoa. Moni etsii kumppania ajatuksella "kuka vaan käy". Eli myös ei-kauniit saavat peräänsä pinnallisia ihmisiä.

Vierailija
195/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla kasvoilla tms ja komeudella saa enemmän mahdollisuuksia elämässä. Totta kai silloin menestyy. Ihmiset kohtelevat sinua myös eri tavalla kuin rumaa. Joku sanoi, että tällaiset ihmiset kohtaavat kateutta. Aivan varmasti kohtaavat, mutta myös saavat tilaisuuksia ja ihmiset arvostavat kauniita ihmisiä eri tavalla joka vaikuttaa myös itseluottamukseen ja siten taas potentiaalit mahdollisuudet kasvavat. 

Vierailija
196/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittanut näin, vaan että hyvännäköisenä joutuu seulomaan joukosta jossa osa on hyvin pinnallisia, ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Ainakin itse koin sen vaikeuttavan kumppanin löytämistä. Sitä en tarkoittanut että kaikki olisivat olleet vain ulkonäkökeskeisiä.

Miten se vaikeutti kumppanin löytämistä? Itse en ole ikinä kokenut ongelmaksi seuloa kiinnostavia ihmisiä epäkiinnostaviaen joukosta. Sehän on maailman helpointa, kun tietää, mitä ITSE haluaa.

Siksi koska toisen motiivit eivät ole välttämättä kovin selkeästi näkyvillä. Sehän ei myöskään tarkoita, että kestämättömillä motiiveilla liikkeellä oleva ihminen olisi aina itse epäkiinnostava. Ainakin minä ihastuin nuorena ihmisiin, joiden vasta ajan myötä tajusin olevan kiinnostuneita vain ulkonäöstäni, vaikka olin halunnut kuvitella toisin. Totta kai tuossa oli mukana myös nuoruuden kokemattomuutta, ei ollut sitä ihmistuntemusta mitä nykyään ja todennäköisesti tuo ei enää olisi ongelma jos olisin sinkku. Tosin se ongelma on muutenkin poistunut koska en enää ole yhtä kaunis, joten nuo ihmiset ovat muutenkin poistuneet ympäriltäni. 

Vierailija
197/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa olla sekä kaunis että keskivertoa älykkäämpi nainen. Kaikki heittää sulle kapulaa rattaisiin, kateus on hirveää. Ehkä, jos on älykäs mutta ruma tai kaunis mutta tyhmä niin homma toimii.

Vierailija
198/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis voi aina ottaa varakkaan kumppanin jos haluaa ja hankkia varakkaan elämän tätä kautta, rumilla ei tätä mahdollisuutta ole.

Kaunis voi myös osallistua erilaisiin missikisoihin tai muihin edustushommiin ja tulla sitä kautta ilman tietoja ja taitoja kuuluisaksi, tai ainakin siihen on hyvät mahdollisuudet, rumilla tätä mahdollisuutta ei ole.

Kaunis voi päästä julkisuuteen ja vaurauksiin myös kohujen kautta ja ruveta vaikka tunnetun poliitikon salarakkaaksi, ruma ei voi.

jne

Vierailija
199/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nyt jo edesmennyt suomalainen julkkismies sanoi minulle, että "noiden kasvojen takia moni mies tulee vielä itkemään". Olin ehkä noin 10 v enkä silloin ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. 

Olen käyttänyt ulkonäköäni hyväksi, myönnän enkä  yhtään häpeä. 

Työpaikka on aina irronnut. Tokihan olen kouluttautunut enkä ole mikään tollo. Mutta kultaisella kasarilla, ja vielä ysärilläkin nappasin monta työpaikkaa taviksen näköisten nenän edestä.

Opettelin flirttailun jalon taidon, jonka avulla olen saanut haluamani. 

Vielä nytkin, lähellä kuuttakymmentä, käännän katseita ja nuoremmat miehet lähestyvät. Siitäkin huolimatta että olen ollut naimisissa yli 20 vuotta saman miehen kanssa! 

Jos geenit ovat olleet suotuisat ja ulkonäkö priimaa, niin miksei sitä hyödyntäisi elämässään? 

Vierailija
200/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti uskot, että tuollainen ulkomaalaisten tekemä häiritsevä käytös johtui sun kauneudesta? Minä olen saanut tuollaisia perääni, vaikka olen meikkaamattomana ja jopa räjähtäneen näköisenä työntänyt lastenvaunuja. Ei tuo ole osoitus mistään kauniiden saamasta erityiskohtelusta, vaan tuo on vain epäkohteliasta, häiritsevää ja epäkunnioittavaa käytöstä. Mieti nyt: joku lähtee SEURAAMAAN? Oikeastiko joku typerys kuvittelee, että siinä on kyse jostain "etuoikeudesta", kun joku mies lähtee seuraamaan? hei haloo.

-En jaksanut lukea kun ekan lauseen. Ensinnäki sanoinko, että olen kaunis??? :D

No, olen kaunis juu, ja toki se on osasyy miksi miehet on tykänneet. Toki moni mies muistakin syistä roikkuu perässä, mutta kyllä hyvä ulkonäkö ja olemus vetää enempi puoleensa kun jos olisi aivan järkyttävän näkönen. 😃 Ja joo sen olen itsekin huomannu että kun ei käy suihkussa, miehet lähestyy.

Omasta mielestäni olen nyt kauniimpi ku tuolloin, mutta miehet ei oo pariin vuoteen niin tiiviissti roikkunut, tai ihastunut kun joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi