Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kyllä hurja ero elämässä syntyykö kauniina vai rumana

Vierailija
22.08.2025 |

Hoikkuudella voi rumuutta pelastaa vähän mutta selkeästi kauneus vaikuttaa kaikkeen, töitä tosi helppo saada, on valinnan varaa kumppaneissa, saat parempaa palvelua joka paikassa. Tämä pätee ainakin vielä yli viiskymppisenäkin, tai jopa eniten tässä iässä.

Kommentit (241)

Vierailija
241/241 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, jos joku jaksaa uhriutua huonon ulkonäön takia ja pitää itsestäänselvänä, että paremman näköiset saisivat automaattisesti kaiken tarjottimella. Ehkä se aika ja energia olisi hyvä käyttää uhriutumisen ja valittamisen sijasta itsensä kehittämiseen, henkisesti ja fyysisesti. Moneen asiaan ja lopputulemaan voi vaikuttaa ihan itse, omilla valinnoilla.

Se on itseasiassa kyllä tutkittu juttu, että työhön valitaan herkemmin paremman näköinen eli kaunis tai komea, koska paremman näköistä pidetään luotettavampana ja tehokkaampama. Tämä tukee nimenomaan päinvastaista, eli kyllä se välttävän jos minkään näköinen joutuu tekemään enemmän töitä saadakseen edes samat edut kuin selkeästi kaunis/komea.

Olisi myös mukava nähdä noita tutkimuksia, mitä niissä nivotaan kauneudeksi. Itsestään huolehtiminen varmasti katsotaan aina eduksi ja hyvän hygienian & siistin olemuksen omaava koetaan luotettavammaksi ja tehokkaammaksi kuin resupekka. Tässä ei välttämättä ole kyse siitä että tarvisi olla synnynnäisesti kaunis/komea. 

Riippuu varmasti paljon myös alasta. Itse koen että kohtuu kauniina naisena miesvaltaisella alalla olen joutunut tekemään triplasti enemmän töitä tullakseni otetuksi vakavasti kuin naispuolinen työkaveri, jolla on aika maskuliininen olemus eikä ole perinteisessä mielessä mitenkään kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla