Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kyllä hurja ero elämässä syntyykö kauniina vai rumana

Vierailija
22.08.2025 |

Hoikkuudella voi rumuutta pelastaa vähän mutta selkeästi kauneus vaikuttaa kaikkeen, töitä tosi helppo saada, on valinnan varaa kumppaneissa, saat parempaa palvelua joka paikassa. Tämä pätee ainakin vielä yli viiskymppisenäkin, tai jopa eniten tässä iässä.

Kommentit (241)

Vierailija
61/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta kauniit joutuvat kateuden kohteiksi ja se voi olla todella julmaa ja syrjivää. 

Siksi parasta olla ihan tavis! 😆

Vierailija
62/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kauneusleikkaukset, joten jokainen voi olla kaunis jos rahaa löytyy

Huutonaurua. Kauneusleikattu on yksinomaan säälittävän näköinen.

Jos leikkaus on tehty taitavasti, sitä ei huomaa. Silloin ihminen vain näyttää luonnollisen hyvältä ja säilyy kauan nuorekkaan näköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu rumana kumppanin saaminen on vaikeaa, ja uravaihtoehdot kapenee, kun ei tällä naamalla viitsi kauheasti missään esillä olla. Ei todellakaan ole tullut mitään treffikutsuja elämän aikana tai miehet tulleet juttelemaan kaduilla tai missään. Rakkauden ja läheisyyden kaipuu on kova ja elämää leimaa alisuoriutuminen ja eristyneisyys. Tuskin kauniit edes ymmärtävät miten etuoikeutettuja ovat elämässä, heillä käytännössä kaikki ovet ja mahdollisuudet on auki ja miehiä on jonoksi asti, josta valkkaat vaan parhaat päältä.

Vierailija
64/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta kauniit joutuvat kateuden kohteiksi ja se voi olla todella julmaa ja syrjivää. 

En tiedä olenko suorastaan kateuden kohteeksi joutunut mutta vaikka ihan nuori pariskunta tulis vastaan niin aina nainen katsoo eka mua ja sit et katsooko miehensä, ja kyllä, miehet katsoo aina. Ja olen siis jo yli 50v. Baarissa ei tarvii montaa minuuttia istua yksin, jos mies menee vessaan niin usein joku kerkeää tulla jo iskemään ja ihan kaiken ikäiset. Kadulla tuntemattomat kosii yms. Töitä olen aina saanut jos olen haastatteluun päässyt, myös vaikkei koulutus ole riittänyt ihan. Eli ainakin tässä reilu 50v on eniten etua et on kaunis. Eikä haittaa ylipaino ketään kun kasvot kauniit. En toki pallero ole vaan hyvällä tavalla ylipainoinen.

Niin sut nähdään siemententyhjennysalustana. Siis sellaisena mihin kaikki haluaisi laskea siemenvellinsä ja ajattelevat että olet vastaanottava siihen touhuun?

Vierailija
65/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se, rumista tulee usein laulajia ja kauniista kaupan kassoja.

Miksi sanot ihan väärinpäin? En tiedä yhtään rumaa laulajaa. Sen sijaan rumia kassoja näkee paljon.

Tiedän monta ja yksi alkaa E kirjaimella. Täällä päin kassaneidit ovat varsinaisia herkkuperseitä. 

Vierailija
66/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa päädytään jostain syystä puhumaan aina siitä kaikkein kauneimmasta prosentista, voi sanoa melkein luonnonoikuista. Suurin osa ihmisistä joihin törmää kadulla, kaupassa, töissä, on kuitenkin melko tavallisen näköisiä. Ei kauniita, ei rumia, mutta ulkonäöltään miellyttäviä.

Tuntuu että monelle on vaikea sietää ajatusta tavallisuudesta. Itse koitan tyytyä siihen. Olen ihan perusmiellyttävä, oppinut parhaiden piirteiden korostamisen, ja joissakin olosuhteissa tuntuu kauniiltakin. Keski-ikäiseksi tullessa on oikeastaan parhaimmillaan, sillä itsensä hyväksyminen on helpottunut ja sisäiset arvot korostuvat. Ei myöskään kadehdi itseä kauniimpia, vaan kiitollisuus terveydestä ja elämästä on vahvemmin mielessä. 

Vierailija
67/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kauneusleikkaukset, joten jokainen voi olla kaunis jos rahaa löytyy

Huutonaurua. Kauneusleikattu on yksinomaan säälittävän näköinen.

Jos leikkaus on tehty taitavasti, sitä ei huomaa. Silloin ihminen vain näyttää luonnollisen hyvältä ja säilyy kauan nuorekkaan näköisenä.

Näkyy se vain olevan vaikeaa monelle, jotka isossa maailmassa isolla rahalla itseään antavat operoida.. kaikenlaista kissanaamaa ja turbohuulta näkyy olevan kuvissa.

Vierailija
68/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tilit aina tasataan jossain vaiheessa . Jos ei tässä niin seuraavassa elämässä . Tottahan toi toki on että kauneus / komeus määrittää koko elämän .

mitkä tilit? minulla ei ollu osuutta siihen minkänäkösenä synnyin eikä siihen miten sua on kohdeltu

Vierailija
69/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina ole ollut kaunis,Kouluaikoina,jolloin minulla oli pullonpohjat päässä ,pojat kiusasivat  ja olivat aika julmia,mukaan luettuna ujouteni,joka ärsytti   heitä vain lisää .Hoidan itseäni kokonaisvaltaisesti paremmin,kuin teininä, 40 vuotta sitten ja kävin aikoinaan laaseroittamssa silmäni.Se on ainoa "kauneusleikkaus" ,joka minulle on  tehty!  

Vierailija
70/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanot ihan väärinpäin? En tiedä yhtään rumaa laulajaa. Sen sijaan rumia kassoja näkee paljon.

Esim. Brigitte Bardot oli aivan onnettoman surkeat  laulunlahjat omaava silloin kun hänestä yritettiin laulajaakin tehdä. (...eikä muuten näyttelijänäkään mikään mainittavampi)

Marilyn Monroe puolestaan oli erittäin hyvä valkokankaalla.

Eli mistään kauneudesta tai komeudesta eivät muut ihmisen kyvyt todellakaan riipu.

Vierailija
71/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni ovat kaunein piirteeni kasvoissani,laaseroidut silmäni.Täytyy myöntää ,että jonkin verran traumatisoiduin kouluajoista,ulkonäkö on minulle tärkeä asia,mutta en minä sitä päivät pitkät mieti ,enää tämän ikäisenä.Osaa olla ilman botox-pistoksia ja vanheta luomusti!

Vierailija
72/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja Marilyn lauloikin hyvin !

Vierailija
73/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempi pin-up  tyttöni  taas on  ehdottomasti Brigitte Bardot:)

Vierailija
74/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän on sentään laulunlahjoillakin merkitystä.

Vierailija
75/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko suorastaan kateuden kohteeksi joutunut mutta vaikka ihan nuori pariskunta tulis vastaan niin aina nainen katsoo eka mua ja sit et katsooko miehensä, ja kyllä, miehet katsoo aina. Ja olen siis jo yli 50v. Baarissa ei tarvii montaa minuuttia istua yksin, jos mies menee vessaan niin usein joku kerkeää tulla jo iskemään ja ihan kaiken ikäiset. Kadulla tuntemattomat kosii yms. Töitä olen aina saanut jos olen haastatteluun päässyt, myös vaikkei koulutus ole riittänyt ihan. Eli ainakin tässä reilu 50v on eniten etua et on kaunis. Eikä haittaa ylipaino ketään kun kasvot kauniit. En toki pallero ole vaan hyvällä tavalla ylipainoinen.

🤣🤣🤣 Montako tuli otettua?

Vierailija
76/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin itsestä kiinni, miltä näyttää.

Koska jokainen voi muuttaa nenänsä muotoa, otsansa korkeutta, sääriensä pituutta, rintojensa kokoa yms.

Muotoa ei ehkä voi muuttaa, mutta tosi paljon siihen miltä nuo piirteet voi vaikuttaa meikki-, kampaus- ja vaatevalinnoilla. Esim. itselläni on kärjjestä lapsena murtumisen takia vino leveä nenä. Osaan varjostuksilla ja korostuksilla meikata sen kapeamman ja suoremman näköiseksi. Liian pitkän otsan voi peittää otsahiuksilla tai varjostaa yläosan aurinkopuuterilla. Sääriin saa pituutta korkokengillä ja valitsemalla vaatteita jotka ei visuaalisesti katkaista säärtä kesken. Rintoja voi korostaa tai häivyttää liivivalinnoilla ja asuvalinnoilla.

Vierailija
77/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen aihe, joka on jäänyt tosi vähälle huomiolle. Ihmiset eivät ehkä halua että siitä puhutaan. Helpompaa kaikille ajatella, ettei ulkonäöllä olisi juuri väliä monessakaan asiassa. On sillä.

Vierailija
78/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu rumana kumppanin saaminen on vaikeaa, ja uravaihtoehdot kapenee, kun ei tällä naamalla viitsi kauheasti missään esillä olla. Ei todellakaan ole tullut mitään treffikutsuja elämän aikana tai miehet tulleet juttelemaan kaduilla tai missään. Rakkauden ja läheisyyden kaipuu on kova ja elämää leimaa alisuoriutuminen ja eristyneisyys. Tuskin kauniit edes ymmärtävät miten etuoikeutettuja ovat elämässä, heillä käytännössä kaikki ovet ja mahdollisuudet on auki ja miehiä on jonoksi asti, josta valkkaat vaan parhaat päältä.

No ei miehillekään tule treffikutsuja eikä naiset tule juttelemaan missään. Tiedät siis millaista on olla mies.

Vierailija
79/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä sitä jostain syystä palvelee mieluummin tiukkaa 20v fitness pimua kuin 60v kärttyistä äijää

🤔🤔

Vierailija
80/241 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan tämän.