On kyllä hurja ero elämässä syntyykö kauniina vai rumana
Hoikkuudella voi rumuutta pelastaa vähän mutta selkeästi kauneus vaikuttaa kaikkeen, töitä tosi helppo saada, on valinnan varaa kumppaneissa, saat parempaa palvelua joka paikassa. Tämä pätee ainakin vielä yli viiskymppisenäkin, tai jopa eniten tässä iässä.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta kauniit joutuvat kateuden kohteiksi ja se voi olla todella julmaa ja syrjivää.
En tiedä olenko suorastaan kateuden kohteeksi joutunut mutta vaikka ihan nuori pariskunta tulis vastaan niin aina nainen katsoo eka mua ja sit et katsooko miehensä, ja kyllä, miehet katsoo aina. Ja olen siis jo yli 50v. Baarissa ei tarvii montaa minuuttia istua yksin, jos mies menee vessaan niin usein joku kerkeää tulla jo iskemään ja ihan kaiken ikäiset. Kadulla tuntemattomat kosii yms. Töitä olen aina saanut jos olen haastatteluun päässyt, myös vaikkei koulutus ole riittänyt ihan. Eli ainakin tässä reilu 50v on eniten etua et on kaunis. Eikä haittaa ylipaino ketään kun kasvot kauniit. En toki pallero ole vaan hyvällä tavalla ylipainoinen.
On sulla itseluottamus ainakin kunnossa. :D
Olen monesti kiusaantunut huomiosta,usein luullaan,että olen ylpeä ja ylimielinen,koppava,mutta kun olenkin ujo,en voi jatkuvasti kulkea pää kiinnitettynä kenkiini,kun omaan vielä hyvän ryhdin,luullaan silloin koppavaksi,tai jos olen seurassa liian hiljainen,sama tuomio:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta kauniit joutuvat kateuden kohteiksi ja se voi olla todella julmaa ja syrjivää.
En tiedä olenko suorastaan kateuden kohteeksi joutunut mutta vaikka ihan nuori pariskunta tulis vastaan niin aina nainen katsoo eka mua ja sit et katsooko miehensä, ja kyllä, miehet katsoo aina. Ja olen siis jo yli 50v. Baarissa ei tarvii montaa minuuttia istua yksin, jos mies menee vessaan niin usein joku kerkeää tulla jo iskemään ja ihan kaiken ikäiset. Kadulla tuntemattomat kosii yms. Töitä olen aina saanut jos olen haastatteluun päässyt, myös vaikkei koulutus ole riittänyt ihan. Eli ainakin tässä reilu 50v on eniten etua et on kaunis. Eikä haittaa ylipaino ketään kun kasvot kauniit. En toki pallero ole vaan hyvällä tavalla ylipainoinen.
Ei ollut minulta.t.as
Täysin itsestä kiinni, miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on ennen ja jälkeen kuvia kun kulahtanut keski-ikäinen istuu parturin tuoliin, tukka laitetaan ja kasvot meikataan, ehkä myös uudet vaatteet. Niin hyvä jos tunnistaa samaksi. Eli puunauksella saa ulkonäköä muutettua aika paljon.
Mutta kaiken sen puleerauksen ja meikin alla hän on yhä ikäisensä näköinen kulahtanut keski-ikäinen. Tuo puunaus on vain naamioitumista.
Mä olen ollut töissä kateuden kohteena, on kyselty miten jaksan aina laittautua, pari viikkoa sitten kaupan kanssa sanoi, että onpa sinulla kaunis meikki ja kampaus jne. Miehet laittelee viestiä pyytämättä, en todellakaan koske varattuihin tai liian nuoriin.
Mutta kyllä mä mielestäni työelämässä olen edennyt osaamisella, enkä ulkonäölläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tilit aina tasataan jossain vaiheessa . Jos ei tässä niin seuraavassa elämässä . Tottahan toi toki on että kauneus / komeus määrittää koko elämän .
Jos se määrittäisi koko elämän, Trump ei olisi Yhdysvaltain presidentti eikä naapurini pitkäaikaistyötön.
Trump on komea ja pitkä. Naapuriasi en tunne. Mutta toki on erinäisiä ongelmia myös hyvänäköisillä ihmisillä.
Rumilla niitä on vain helkutisti enemmän jo lähtökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"hyvällä tavalla ylipainoinen"
Niin enhän minä uskalla flirttailla kuin humalassa.En nykyään käytä alkoholia samalla tavoin kuin nuoruudessani.Täydellinen dr.Jekyll mr.Hyde tyyppinen muuntautuminen.Anteeksi ujouteni ja häveliäisyyteni,se johtuu erityisherkkyydestäni,ei ole koskaan tarpeeksi rento olo:( Baareissa en ole käynyt 15 vuoteen,enkä aio tehdä niihin paluuta! t.herkkä ja kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhainen!
Minua ei ole kosittu vieraiden toimesta eikä baareissakaan ole ollut flaksia saati sitten muualla. Mutta silti minulle on kuulemma oltu kateellisia. En tiedä miksi.
Täytyy kyllä sanoa, että olen hyvin harvoin käynyt baareissa nuorempanakaan. En viihtynyt niissä. Mutta silloin harvoin kun menin, sain olla ihan rauhassa. Ja kyllä minä hyvin itsekseni viihdyn.
Ujo ja herkis,vapiseva haavanlehti,tämä elämä on välillä yhtä helvettiä ihmisten kanssa!Ei todellakaan ole itsetunto minulla kohdillaan vaikka nätti olenkin!
Vierailija kirjoitti:
Täysin itsestä kiinni, miltä näyttää.
Koska jokainen voi muuttaa nenänsä muotoa, otsansa korkeutta, sääriensä pituutta, rintojensa kokoa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on ennen ja jälkeen kuvia kun kulahtanut keski-ikäinen istuu parturin tuoliin, tukka laitetaan ja kasvot meikataan, ehkä myös uudet vaatteet. Niin hyvä jos tunnistaa samaksi. Eli puunauksella saa ulkonäköä muutettua aika paljon.
Mutta kaiken sen puleerauksen ja meikin alla hän on yhä ikäisensä näköinen kulahtanut keski-ikäinen. Tuo puunaus on vain naamioitumista.
Mitä sillä on sitten väliä? Niinhän esim. työpersoona on kokonaisuudessaan aika lailla naamioitumista myös henkisesti, ei siellä voi avoimesti oma itsensä olla. Jos ap valittelee, että rumuus vaikuttaa työelämään ja kohteluun asiakkaana, niin naamioitumalla näistä pääsee. Ihan sama jos sitten yksin kotona pieruverkkareissa on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin minäkin yritän hieman rumempaa ylipainoista (kuten sinä)baarissa ja muuten. Seksiä saa varmemmin.
Minua on koko ikäni kehuttu kauniiksi. Töissä olen menestynyt keskiverrosti, olen tehnyt todella paljon töitä menestyksen eteen. Joskus olen kuullut kommentteja siitä, että menestys on ulkonäköni ansiota. Aika ikävältä on tuntunut kun tiedän itse kuinka paljon olen raatanut asioiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tilit aina tasataan jossain vaiheessa . Jos ei tässä niin seuraavassa elämässä . Tottahan toi toki on että kauneus / komeus määrittää koko elämän .
Jos se määrittäisi koko elämän, Trump ei olisi Yhdysvaltain presidentti eikä naapurini pitkäaikaistyötön.
Trump on komea ja pitkä. Naapuriasi en tunne. Mutta toki on erinäisiä ongelmia myös hyvänäköisillä ihmisillä.
Rumilla niitä on vain helkutisti enemmän jo lähtökohtaisesti.
Trump on varmaan pitkä, mutta komeus on katsojan silmässä. Hänen nenänsä on niin suora, että onko se sellainen luonnostaan vai ei. Mutta mitä väliä? Hän on vaikutusvaltaisessa asemassa ja tällä hetkellä se ratkaisee sen, miten häneen asennoidutaan.
Tuskallinen eksistenssini,kun saisi olla näkymätön ja kuitenkin rakastan pukeutua näyttävästi! Isäni neuvo aikoinaan minulle oli,laita farkut , flanellipaita ja lenkkarit niin kukaan ei tuijottele! En halua näyttää lesbolta!
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kauneus on kaksiteräinen miekka. Töissä sinut arvioidaan tyhmäksi/olet päässyt sinne reittä pitkin tai ollaan tosi kylmiä, kun luullaan, että kaunis vamppaa puolison. Ja kumppaneissa on valinnan varaa, mutta suurin osa on kiinnostuneita lähinnä ulkonäöstäsi.
Sanoisin, että kaikkein helpointa olisi olla ns keskiverron näköinen.
Tuossa saattaa olla perää. Olen tullut hyvin kohdelluksi niin naisten kuin miestenkin taholta ja olen hyvin keskiverto ulkonäöltäni. Nuorempana tässä oli enemmän vaihtelua, mutta näin Keski-ikäisenä kohtelu on tasaantunut koko ajan parempaan.
No kosittu on esim lenkillä, toki laitettuna vielä useammin. En käytä yleensä hienoja vaatteita, niillä ei merkitystä miesten käyttäytymiseen. En myöskään ole iloisen näköinen, päinvastoin. Käytän yksinkertaisia perusvaatteita. Vielä jos hymyilisi vastaantulijoille ja ottais kontaktia niin ei varmaan sais rauhassa kävellä koskaan eikä missään.