On kyllä hurja ero elämässä syntyykö kauniina vai rumana
Hoikkuudella voi rumuutta pelastaa vähän mutta selkeästi kauneus vaikuttaa kaikkeen, töitä tosi helppo saada, on valinnan varaa kumppaneissa, saat parempaa palvelua joka paikassa. Tämä pätee ainakin vielä yli viiskymppisenäkin, tai jopa eniten tässä iässä.
Kommentit (241)
Jaa. Mä olin nuorena suht kaunis, mutta ei se mitään auttanut, koska olin myös "omituinen". Kiusattu ekalta luokalta asti ysiluokan loppuun, lukiossa ja aikuisena yksinäinen. Joo, panoseuraa olisi riittänyt, ihan päiväsaikaan kadultakin mua pokattiin. Mutta ei mua ole koskaan sellainen kiinnostanut. Kun yritin löytää seurustelukumppania, jutut päättyivät lyhyeen, koska olin kuulemma tylsä ja outo. Sittemmin mulla on todettu aspergerin syndrooma, että se on se miksi ihmiset mua ikään kuin vierastaa ja oudoksuu. Mutta ei ole siis kauneus auttanut, kun on tämä nepsyys.
Mulla on kyllä vähän poikkeaviakin kokemuksia.
Olen itse suht kaunis, hoikka yms.
Nuorena rakastuin hauskaan ja kivaan tyyppiin, joka sattui olemaan suoraan sanottuna ruma.
Ei se mua olisi haitannut, mutta haittasi miestä itseään. Tosi heikko itsetunto, joka lopulta vei miehen ankaraan mustasukkaisuuteen, aggressiivisuuteen yms. ja samalla hauskuus loppui.
Ei ymmärtänyt ettei mua olisi ulkonäkö haitannut.
Lopulta oli pakko jättää mies aggressiivisen käytöksen takia.
Nyt varmaan täällä ulisee, kun komeat alfat vie kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tilit aina tasataan jossain vaiheessa . Jos ei tässä niin seuraavassa elämässä . Tottahan toi toki on että kauneus / komeus määrittää koko elämän .
Mitä tarkoitat? Karma kostaa kauneuden seuraavassa elämässä vai mitä?
Ei välttämättä kosta mutta seuraavassa elämässä jonkun toisen vuoro nauttia elämästä jos sattunut rumana syntymään . Eikö se ole ihan reilua että jokainen nauttii vuorollaan . Miksi vain joillekin pitäisi antaa kiva elämä ?
Ei karma toimi noin. Se, joka on hyvä muille palkitaan seuraavassa elämässä, ulkonäköön katsomatta.
kyllä toimii . Yleensä juuri kauniit / komeat ovat ylimielisiä ja jyräävät heikot tieltään . Kohtelevat muita huonosti ja itse saavat kaiken haluamansa. Tämä lienee sanomattakin selvää . Ei siinä pelkästä ulkonäöstä ole kyse vaan kokonaisuudesta .
Usein sama ihminen on yhden mielestä lumoavan kaunis ja toisen mielestä ihan kauhean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on kauneusleikkaukset, joten jokainen voi olla kaunis jos rahaa löytyy
Huutonaurua. Kauneusleikattu on yksinomaan säälittävän näköinen.
Jos se tehdään kunnolla, niin ei sitä edes huomaa.
Mä aina ihmettelen näitä juttuja, koska olen ollut aina ruma, mutta ei se ole ihmeemmin elämääni teini-iän jälkeen vaikuttanut. Teininä oli ikävää, kun nälvittiin ulkonäöstä eikä saanut poikakaveria.
Mutta aikuisena ei niin mitään väliä. Yliopistolta löytyi poikaystävä, ensimmäinen, josta tuli myös aviomies jonka kanssa olen naimisissa näin 30 vuotta myöhemminkin. Opinnoissa ja töissä ulkonäöllä ei ole omalla alallani tuon taivaallista merkitystä.
Hyvää palvelua olen saanut ja saan vielä viisikymppisenäkin yleensä joka paikassa, silti vaikka olen nyt ruman lisäksi myös rupsahtanut ja lihava. Se palvelu on enemmän tyylistä kiinni kuin kauneudesta minusta. Esim. jos menee "liian rennon" näköisenä jonnekin, näyttää. helposti ei-ostokykyiseltä, ja saa huonompaa palvelua. Jos taas näyttää sellaiselta että voisi olla varaa ostaakin, saa hyvää palvelua.
Olen kaunis,koska minulla on kaunis mieli:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tilit aina tasataan jossain vaiheessa . Jos ei tässä niin seuraavassa elämässä . Tottahan toi toki on että kauneus / komeus määrittää koko elämän .
Mitä tarkoitat? Karma kostaa kauneuden seuraavassa elämässä vai mitä?
Ei välttämättä kosta mutta seuraavassa elämässä jonkun toisen vuoro nauttia elämästä jos sattunut rumana syntymään . Eikö se ole ihan reilua että jokainen nauttii vuorollaan . Miksi vain joillekin pitäisi antaa kiva elämä ?
Ei karma toimi noin. Se, joka on hyvä muille palkitaan seuraavassa elämässä, ulkonäköön katsomatta.
kyllä toimii . Yleensä juuri kauniit / komeat ovat ylimielisiä ja jyräävät heikot tieltään . Kohtelevat m
Tutkitusti kauniit ihmiset ovat empaattisempia ja kohtelevat muita paremmin, vaikka katkeroituneessa mielessäsi muuta kuvittelet.
Kauneus ja viisaus ei asu samassa päässä.
Minä en oo klassisen kaunis mutta kuulema karismaattinen ja hyvin nätti. Esim työpaikoilla naiset ovat aina suhtautuneet nuivasti. Yksi naispuolinen työkamu, jonka kanssa tulin hyvin toimeen, sanoi että ovat kateellisia Se että tulen miehien kanssa hyvin toimeen ei tarkoita sitä että kokoajan olen jokaista kaksilahkeista iskemässä. Mulla on hyvä ja toimiva parisuhde enkä tarvii rinnalle salasuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ihmettelen näitä juttuja, koska olen ollut aina ruma, mutta ei se ole ihmeemmin elämääni teini-iän jälkeen vaikuttanut. Teininä oli ikävää, kun nälvittiin ulkonäöstä eikä saanut poikakaveria.
Mutta aikuisena ei niin mitään väliä. Yliopistolta löytyi poikaystävä, ensimmäinen, josta tuli myös aviomies jonka kanssa olen naimisissa näin 30 vuotta myöhemminkin. Opinnoissa ja töissä ulkonäöllä ei ole omalla alallani tuon taivaallista merkitystä.
Hyvää palvelua olen saanut ja saan vielä viisikymppisenäkin yleensä joka paikassa, silti vaikka olen nyt ruman lisäksi myös rupsahtanut ja lihava. Se palvelu on enemmän tyylistä kiinni kuin kauneudesta minusta. Esim. jos menee "liian rennon" näköisenä jonnekin, näyttää. helposti ei-ostokykyiseltä, ja saa huonompaa palvelua. Jos taas näyttää sellaiselta että voisi olla varaa ostaakin, saa hyvää palvelua.
Hyvää palvelua saa kuka tahansa joka on ystävällinen myös asiakaspavelijoille. Jos itse on koko ajan kiukkuinen ja tiuskii kaikille niin onko ihme jos ei kukaan ohtel muutoin kuin niin että pääsee nopeasti eroon moisesta äksystä.
Kyllä sanonta, "niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan" pitää todellakin paikkansa.
Se,että olen kaunis,ei tarkoita sitä,että koko ajan yritä iskeä kaikkia kaksilahkeisia,en koskaan kilpaile esim. ystävättärieni kanssa,olen ystäväpiirissäni hyvin pidetty,olen aika ujo ja flirttailu ei ole minulle luonteenomaista, varsinkin kun olen niin pitkään ollut varattuna.Olen myös hyvin häveliäs.
Huomaan miesten katseet ,edelleen näin yli viiisikmppisenä,mutta olen tavattoman ujo ja häveliäs edes flirttailemaan,varsinkaan kenenkään varatun kanssa!
Oman kokemuksen perusteella enemmän on merkitystä sosiaalisilla kyvyillä ja kuinka ulospäinsuuntautunut on.
T. Ihan nätti, mutta todella ujo
Edelleen ,se että olen kaunis, ei tarkoita sitä,että minulla olisi hyvä itsetunto,enkä koskaan katsele muiden naisten miehiä,koska olen itse aika mustasukkainen omasta kumppanistani,en haluaisi aihettaa kenellekään toisellekaan niin kipeää tunnetta!
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella enemmän on merkitystä sosiaalisilla kyvyillä ja kuinka ulospäinsuuntautunut on.
T. Ihan nätti, mutta todella ujo
Totta,anteeksi ujouteni ja häveliäisyyteeni!
Nojaa. Me suomalaiset harvoin ollaan kauniita. Ruotsinkieliset vähän useammin.
Esim. Aasiassa japanilaiset ja korealaiset on nättejä, kaikki lähisukulaisensa ei niinkään.
Mutta silti on pärjätty. Martti Ahtisaari oli kultaa sisältä, ei Stubbkaan komea ole. Tarja Halonen, Sabina Särkkä jne.
Ehkä me arvotetaan tekemistä ja yrittämistä ennemmin? Itse olen ns "Anne Pohtamo"-kaunis, juuri tuoksi kutsuttu usein. Silti miehekseni valitsin ei-niin komean, mutta erittäin älykkään ja kultaisen miehen.
Myös venäläiset naiset ovat kauniita,ätini puolelta sukujuuret tulevat venäjän Karjalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta kauniit joutuvat kateuden kohteiksi ja se voi olla todella julmaa ja syrjivää.
En tiedä olenko suorastaan kateuden kohteeksi joutunut mutta vaikka ihan nuori pariskunta tulis vastaan niin aina nainen katsoo eka mua ja sit et katsooko miehensä, ja kyllä, miehet katsoo aina. Ja olen siis jo yli 50v. Baarissa ei tarvii montaa minuuttia istua yksin, jos mies menee vessaan niin usein joku kerkeää tulla jo iskemään ja ihan kaiken ikäiset. Kadulla tuntemattomat kosii yms. Töitä olen aina saanut jos olen haastatteluun päässyt, myös vaikkei koulutus ole riittänyt ihan. Eli ainakin tässä reilu 50v on eniten etua et on kaunis. Eikä haittaa ylipaino ketään kun kasvot kauniit. En toki pallero ole vaan hyvällä tavalla ylipainoinen.
isot tissit?
Huutonaurua. Kauneusleikattu on yksinomaan säälittävän näköinen.