Apua! Mistä saan auton määräaikaista työtä varten?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tyypillinen idiootti, joka pyytää valmista helppoa ratkaisua ja keskittyy torppaamaan kaikki ehdotukset millä voisi ratkaista ongelman. "Ei ole polkupyörää, ja en voi polkea talvella". Jaa mikset voit pyöräillä talvella, kyllä muut vain pystyy. Kävele sitten saatana.
Sulla on näköjään vaikeuksia ymmärtää lukemaasi. Jos ketjun otsikko on auton hankkiminen, niin en tee silloin polkupyörävinkeillä yhtään mitään. Tiedän jo valmiiksi, etten jaksa pyöräillä tuollaista matkaa univajeessa.
Ap
Pelkkä provo olet. Sulla ei ole varaa mihinkään autoon. Jos työsopimus on määräaikainen, niin et luultavasti edes saa rahoitusta vaikka palkka olisi hyvä.
Rahoitus edellyttää myös täyskaskoa, eli liikennevakuutuksen ja verojen lisäksi joudut maksamaan kaskoa ja kasko ei ole ilmainen todellakaan. Unohda koko auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tyypillinen idiootti, joka pyytää valmista helppoa ratkaisua ja keskittyy torppaamaan kaikki ehdotukset millä voisi ratkaista ongelman. "Ei ole polkupyörää, ja en voi polkea talvella". Jaa mikset voit pyöräillä talvella, kyllä muut vain pystyy. Kävele sitten saatana.
Sulla on näköjään vaikeuksia ymmärtää lukemaasi. Jos ketjun otsikko on auton hankkiminen, niin en tee silloin polkupyörävinkeillä yhtään mitään. Tiedän jo valmiiksi, etten jaksa pyöräillä tuollaista matkaa univajeessa.
Ap
Pelkkä provo olet. Sulla ei ole varaa mihinkään autoon. Jos työsopimus on määräaikainen, niin et luultavasti edes saa rahoitusta vaikka palkka olisi hyvä.
Rahoitus edellyttää myös täyskaskoa, eli liikennevakuutuksen ja verojen lisäksi joudu
Provo kun en jaksa pyöräillä 20 kilometriä väsyneenä? Olen aina inhonnut pyöräilyä.
Ap
Mulla olis ap:lle tuliterä BMW, voin myös antaa bensarahaa. Kelpaako vai minkä syyn ap tällä kertaa keksii?
Työnantaja saa kaikkein edullisimmin hankittua sulle vuokra-auton. Yrityksillä on eri hinnastot kuin yksityishenkilöillä, ei pitäisi olla ongelma edes Marjon Nakki Oy:lle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis ap:lle tuliterä BMW, voin myös antaa bensarahaa. Kelpaako vai minkä syyn ap tällä kertaa keksii?
En voi ottaa vastaan, koska se on kuitenkin manuaali. Mulla on kortti ajaa vain automaattia.
Ap
Eikun ajokortti puuttuukin kokonaan. Eikä ole säästöjä autokouluun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja talvikaudelle kopillinen kolmi- tai nelipyöräinen pappamopo (miksei myös kesäkaudellekin)
Traktorimönkijä. Sillä saa ajaa 60 km tunnissa, koska se on traktori. Mopoauto menee mopojen sääntöjen mukaan, max nopeus sen reilut 40 km tunti.
Mikä helvetin järkeä ostaa mitään tuollaisia kun auton voi saada jopa halvemmalla! Äly hoi taas idiootit!
Voi sinä saakelin tolloakin pahempi paukapää. Maaseudulla sattuu tuolle värkille olemaan paljon muutakin hyötykäyttöä. Sillä pääsee menemään hyvin metsäautoteitäkin esim. marja- ja sienijahtiin, ei juutu kiinni lähimpään ison traktorin jättämään painaumaan. Sen sijaan sinä olet patteriautollasi kiinni jo ensimmäisellä sivuun menevällä kylätiellä ja autosi menee paaliin, kos
Sä tässä edelleen olet se stanan tollo. Mulla ei todellakaan ole mitään sähköautoa ja asun maaseutukunnassa. Käyn metsässä liikkumassa. Täällä ei todellakaan ole kaikilla mitään traktorimönkijöitä. Marjaan pääsee kyllä ihan tavallisellakin autolla ja niin moni käykin. Metsäteillä mäkin ajelen autollani.
Olet kyllä todella vähä-älyinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä alle tonnilla nettiautossa ole kuin katsastushylkiöitä tarjolla. Niistä ei ole kuin riesaa, epäluotettavia romuja, ei niillä välttämättä pääse edes sinne työpaikalle, voi jättää välille milloin vain.
Mulla on 23 vuotta vanha jonka arvo paljon alle tonnin. Hyvin pelittää ja kerran vuodessa on jotakin remppaa kun tulee ilmi katsastuksessa. Kerran on jättänyt tien päälle yhdeksän vuoden aikana ja kyse oli laturista, tämä olisi voinut tapahtua myös uudemman auton kanssa.
Seuraavaksi jättää kun joku vanha jäähdytysletku leviää tai bensapumppu lopettaa hommat.
Tai sitten ei. Typerää ajatella, että jokainen vanha auto lahoaa tielle.
Kumi- ja muoviosat haurastuu ajan mittaan vaikka et ajaisi sillä autolla metriäkään. Jo tuolloin 2000-luvulla moottoritila oli täynnä muoviosia jotka särkyessään, esim. muovinen jäähdytysjärjestelmän termostaattikotelo, tai joku letkujen haaroitusliitin, jättää kyllä auton välille kun jäähdytysnestettä tai öljyä ruiskuaa moottoritilan täyteen särkyneestä muoviosasta.
Kaffebulla kirjoitti:
Monet autoliikkeet myöntää tosi matalakorkoista autolainaa. Ei pitäisi olla ongelma ostaa osamaksulla. Varsinkin, jos ostaa edullisen auton. Alle kymppitonnilla saa jo ihan hyvän, esim. vanha Toyota.
Kaffebulla äärioikeistolainen ei tajua mitään köyhän ihmisen tilanteesta. Hänelle 10 tuhatta on pikkuraha.
260: Kuka muu kuin täysi tolvana järjestää asiansa niin, ettei voi nukkua ennen aikaista aamuvuoroa kuin vain kaksi tuntia? Jos näin käy alvariinsa, elämänhallinnassa täytyy olla paljon muutakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
260: Kuka muu kuin täysi tolvana järjestää asiansa niin, ettei voi nukkua ennen aikaista aamuvuoroa kuin vain kaksi tuntia? Jos näin käy alvariinsa, elämänhallinnassa täytyy olla paljon muutakin vikaa.
Iltavirkku, joka ei kykene nukahtamaan yöunille heti pikkukakkosen jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa hoitoalalle. On ihan normaalia, että iltavuoron jälkeen on aamuvuoro. Iltavuoron jälkeen käy vielä kierroksilla eikä pysty heti nukkumaan ja monesti jää unet siihen 2-4 tuntiin. Joillakin on vielä ajomatkaa töihin.
Kulmahousuilta, vähän lainattu auto löytyy aina.
Saattaa olla myös ruotsin kilvissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ottaa vastaan, koska se on kuitenkin manuaali. Mulla on kortti ajaa vain automaattia.
Ap
Nyt astuit miinaan. BMW ei käytänössä enää edes tarjoa manuaalivaihteisia autoja. Vanhoja manuaalivaihteisia toki löytyy edelleen.
Vuokra autot on keksitty, sähköpyörä on myös keksitty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt astuit miinaan. BMW ei käytänössä enää edes tarjoa manuaalivaihteisia autoja. Vanhoja manuaalivaihteisia toki löytyy edelleen.
Toi oli jonkun kytynen trollausyritys, ei mun kommentti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuokra autot on keksitty, sähköpyörä on myös keksitty...
Mistä sä kuvittelit ap:n löytävän rahat näihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat kulkupelit lähtee liikkeistäkin alle tonnilla. Ja niihin saa rahoituksen. Jos siis oikeasti olet töihin menossa, niin maksat käsirahan vaikka visalla ja loput seuraavista tileistä.
Harva työ oikeasti vaatii kuitenkaan auton hankintaa. Kulujahan siitä tulee paljon muutakin kuin se itse auto. Mutta toki elämä helpottuu exponentiaalisesti monen asian suhteen.
Alle tonnin autolla ei tee yhtään mitään ellei ole varaa laittaa korjauskustannuksiin vuosittain tuhansia.
Mulla itellä on ollut 1800€ ja 1900€ romut ja hyvin kulki ja niillä menin jonku 6 vuotta. Isäukko luotti 500-800€ romuihin joilla ajo niin pitkään kun pääs leimasta läpi. Osa oli vaan vuoden ja osa oli useammankin ja romu-ukolle tai nettiautoon 100€ myyntiin ja pihasta hävis. Ei mennyt tuhansia vuodessa. Rellu 19 oli yks paskimpia autoja mikä sillä oli, mutta hyvin meni 3 vuotta ja makso 600€
liity vihreisiin puolueella monia hys hys autoa nytkin esim ducatto tyhjän panttina vasta ensi kesänä virta lähteen sillä unelmaansa täyttämään aikoo maapallon kiertää.