Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?

Vierailija
20.08.2025 |

Jos tarvitsee pettää?

Kommentit (312)

Vierailija
241/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kyse on kakkosnaisilla myös siitä, että nauttivat saadessaan toisen miestä. Tuo yksikin kertoi nauttineensa kun mies oli heidän tavatessaan täpinöissään. Ei oikein tajua, että mies on täpinöissään tuossa kohden aivan kenen kanssa vaan kun sairas mieli kiihottuu tilanteesta ja vierasta patjasta. 

Ei, ei ole mun kohdalla kyse tuosta. Todella lapsellista kuvitella jokaisella olevan noin. Mä nautin siitä miehestä itsestään. En mä ajattele hänen puolisoaan.

No pääasia että sinä nautit :D

Vierailija
242/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aikuinen ei ole kuin lapsi jolla tipahtaa toisesta kädestä tavara kun toisella ottaa uuden jännemmän tavaran, vaan aikuinen haluaa pitää kummatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä voi odottaa, on paljon naisia jotka haluaa saada huomiota ja tuntea itsensä kauniiksi ja halutuksi. Jotkut omasta halustaan myy itseään saadakseen tän tunteen, jotkut pokailee varattuja miehiä, jotkut esiintyy onlyfansissa. 

Vierailija
244/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Loukkaavaa, kun se mies pitää sitä vaimoaan "varalla"." Eräästä alkupään kommentista. Itse olen mies, ja jos kertoisin koko seksielämäni, niin palstan tuomio olis varmaan : selkärangaton mieslortto tms.

Itselle todellisen pettämisen raja menee tuossa lainatussa asetelmassa, ei siinä, että mies tai nainen lipsahtaa "huvittelemaan" satunnaisesti. Täysipainoinen kaksoiselämä vuosia salarakas ohella menee kanssa pettämisen kategoriaan ainakin, jollei varsinainen kumppani ja hänen tarpeensa ole aina ykkösprioriteetti. Harva salarakas kai tuota roolia noilla ehdoilla sietää pysyvänä. En tiedä kun moneksi on meitä, naisia ja miehiä.

Pettämisen määritelmää ei voi muodostaa yksin, koska pettäminen tarkoittaa sopimuksen rikkomista ja sopimus tehdään ainakin parisuhteessa sen toisen osapuolen kanssa. Jos osapuolet ovat sopineet että ei harrasteta seksiä muiden kanssa, s

Itselläni menisi maku, jos pitäisi olla avoimessa suhteessa ja kertoa kokemuksia ja keskustella puolison kanssa muista kumppaneista. Juuri sitä jauhamista haluan karkuun kevyeen hauskanpitoon.

Vierailija
245/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kyse on kakkosnaisilla myös siitä, että nauttivat saadessaan toisen miestä. Tuo yksikin kertoi nauttineensa kun mies oli heidän tavatessaan täpinöissään. Ei oikein tajua, että mies on täpinöissään tuossa kohden aivan kenen kanssa vaan kun sairas mieli kiihottuu tilanteesta ja vierasta patjasta. 

Ei, ei ole mun kohdalla kyse tuosta. Todella lapsellista kuvitella jokaisella olevan noin. Mä nautin siitä miehestä itsestään. En mä ajattele hänen puolisoaan.

Onpa sulla vaikeaa.

Vierailija
246/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."

On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.

Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.

En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.

Olen eri mutta tuo nyt on vieläkin pahempi ettei edes minkään tunteiden takia touhua tietoisesti varatun kanssa, vaan ihan vaan sen takia että saa seksiä. Niinpä niin - millään muulla tietenkään ole mitään väliä tässä maailmassa kuin s

Sen pettäjänhän ei ole mikään pakko pettää. Hän tekee itse valinnan pettää kumppaniaan, eli hän HALUAA olla uskoton. Mikään pakko ei olisi, mutta silti niin tekee. Se sitten että maailman muut miljardit ihmiset haluavat seksiä ei kuulu pettämiseen mitenkään. He tekevät itse omat päätöksensä harrastaa seksiä kenen kanssa haluavat, yhteisymmärryksessä toki, eivätkä petä ketään, ja jos heillä on omat kumppanit jota pettävät, niin sekin on heidän asiansa ja heidän vastuullaan, ei kenenkään muun seksiä haluavan.

Vierailija
247/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Loukkaavaa, kun se mies pitää sitä vaimoaan "varalla"." Eräästä alkupään kommentista. Itse olen mies, ja jos kertoisin koko seksielämäni, niin palstan tuomio olis varmaan : selkärangaton mieslortto tms.

Itselle todellisen pettämisen raja menee tuossa lainatussa asetelmassa, ei siinä, että mies tai nainen lipsahtaa "huvittelemaan" satunnaisesti. Täysipainoinen kaksoiselämä vuosia salarakas ohella menee kanssa pettämisen kategoriaan ainakin, jollei varsinainen kumppani ja hänen tarpeensa ole aina ykkösprioriteetti. Harva salarakas kai tuota roolia noilla ehdoilla sietää pysyvänä. En tiedä kun moneksi on meitä, naisia ja miehiä.

Pettämisen määritelmää ei voi muodostaa yksin, koska pettäminen tarkoittaa sopimuksen rikkomista ja sopimus tehdään ainakin parisuhteessa sen toisen osapuolen kanssa. Jos osapuolet ovat s

Pettäminen on pinnallisten ihmisten juttu. Ei haluta mitään syvää, eikä välttämättä edes pystytä mihinkään syvään, se tuntuu liian raskaalta, halutaan jotain kevyttä ja hauskaa. Ja pinnallisuus näkyy siinäkin ettei mietitä muiden tunteita, vain omia haluja ja katsellaan ulkonäköä, ja sitä myöten houkutuksiakin riittää. 

Vierailija
248/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä siinä olis mitää jännää. Idis on se jännitys.

Vierailija
249/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla vaikeaa.

Miten niin? Muahan naurattaa. Sulla on vaikeaa. Varmaan useammalla kuin yhdellä tavalla.:D

Vierailija
250/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämisen määritelmää ei voi muodostaa yksin, koska pettäminen tarkoittaa sopimuksen rikkomista ja sopimus tehdään ainakin parisuhteessa sen toisen osapuolen kanssa. Jos osapuolet ovat s

Itselläni menisi maku, jos pitäisi olla avoimessa suhteessa ja kertoa kokemuksia ja keskustella puolison kanssa muista kumppaneista. Juuri sitä jauhamista haluan karkuun kevyeen hauskanpitoon.

Senhän voi sopia, että lupa on mutta hoidoista  ei tarvitse kertoa eikä puhua.  

Vierailija
251/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten on syy, että 50-kymppiset miehet on niin täpinöissään näistä 20-kymppisistä naisista, siis mun nähdäkseni paljon enemmän kuin 30- tai 40- vuotiaat miehet. Onko tähän ilmiöön joku selitys? Muu kuin 50-kympin villitys, siis onko esim tällainen vanha pukki ikäänkuin viimeisellä matkallaan, kun haluaa näitä lähes teini-ikäsiä, nuoria naisia, ihan kuin jotain tapahtuisi ihan normaaleille miehille, kun muuttuvat tällaisiksi vanhoiksi pervoiksi. Ja jotkut tytöt tykkää, kuten tässäkin ketjussa joku sanoi, että se on niin kiva fiilis, kun on niin täpinöissään. :D :D

Vierailija
252/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti! :D Olishan se tosi raskasta sulle. Parempi pettää vaan, on sulla siihen oikeus tottakai. :D

Vierailija
253/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ollut seksisuhde varattuun mieheen. Tiedän ettei ole oikein miehen vaimoa kohtaa mutta siinä vaiheessa halu voitti järjen. 

Hänellä on omat syynsä pettää ja uskon kyllä vaimon tietävän, että viriili mies hakee muualta sen mitä kotoa ei saa. 

Meidän välillä oli huikeaa seksiä, yhteisiä öitä jolloin vain naitiin, pikapanoja autossa jne. Mies haki minulta sen mitä kotoa ei saanut = estotonta seksiä, suihinottoja ja uusien asioiden kokeilua. 

Se tavallinen patjan tarina. Mies ei tietenkään saanut mitään näistä kotona 🥲

Ikävää jos olet kokenut olevasi pelkkä patja jota naidaan mutta minä en kokenut niin. Sain tältä kaverilta erittäin paljon. Minun nautinto ja orgasmi oli ihan yhtätärkeitä kuin miehen.

Kyllä sen huomaa jos mies ei ole saanut suuseksiä. Sen näkee reaktiosta. Kaikki naiset ei sitä vaan tykkää antaa. 

Vierailija
254/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun petin, petin siksi kun ei suhteesta tuntunut pääsevän oikein mitenkään kuivin jaloin ulos. Hölmönä kuvittelin, että kun nätisti luotsaan tyttöystävän hyväksymään, että kaveruus on ainoa mitä meillä on jäljellä, niin päästään draamattomasti eroon ja kaveruus jää jäljelle. Mietin yöt pitkät, että miten se nyt sitten pärjää, kuka sen asunnosta pitää huolen kun se on työviikot poissa, kuka hakee kentältä ja vie viikonlopuksi kotiin. Jos oltaisi kaverit, niin sittenhän voisi vielä auttella kaikenlaisissa asioissa ja tarjota tukea lukuisissa henkisissä ongelmissa. Rintaa rusensi ajatus hänestä aivan yksin, hylättynä, avuttomana. Näin oikein sieluni silmin hänet itkemässä yksinäisyyttään, menettämässä ehkä rakkaan kotinsa jonka oli itselleen sisustanut. Ja miksi? Siksi kun minä en häntä enää rakastanut, enkä osannut erota niin, että olisimme vielä ystävät eron jälkeenkin. Minä hirveä ihmisen kuvatus.

No, vuoden päivät siinä vatuloitiin aiheen kanssa, ehkä lähemmä puoltoista. Koitin lähestyä asiaa oikealta ja vasemmalta, mutta ei erosta ei päästy sopuun. Koitin olla kylmä kala ja ajaa hänet pois. Ei toiminut. Sanoin suoraan ja sain aikaan itsetuhoista käytöstä. Sanoin epäsuoraan, enkä tullut kuulluksi. Sitten ihastuin, tunne oli molemminpuolinen ja kosketuksen nälässä ja kiimassa ja menettämisen pelossa petin, useamman kerran. Jäin kiinni, erosin ja emme todellakaan ole kavereita. Ex joutui tosiaan avun puutteessa luopumaan kodistaan, syyttää mua siitäkin. Mutta, hän ei kuollut, eikä käpertynyt ikuisesti yksinäisyyteen. Vaan osoitti mieltään vuoden pari, ja sitten rakensi itselleen uuden elämän. Ois pitänyt uskaltaa ottaa kaikki vastaan vaan ennen kuin menin pettämään.

Vierailija
255/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme. 

Ja tämä on ok miehen vaimolle?

Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?

Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.

Tekopyhä, kyllä se karma sut hoitaa.

Vierailija
256/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ollut seksisuhde varattuun mieheen. Tiedän ettei ole oikein miehen vaimoa kohtaa mutta siinä vaiheessa halu voitti järjen. 

Hänellä on omat syynsä pettää ja uskon kyllä vaimon tietävän, että viriili mies hakee muualta sen mitä kotoa ei saa. 

Meidän välillä oli huikeaa seksiä, yhteisiä öitä jolloin vain naitiin, pikapanoja autossa jne. Mies haki minulta sen mitä kotoa ei saanut = estotonta seksiä, suihinottoja ja uusien asioiden kokeilua. 

Se tavallinen patjan tarina. Mies ei tietenkään saanut mitään näistä kotona 🥲

Ikävää jos olet kokenut olevasi pelkkä patja jota naidaan mutta minä en kokenut niin. Sain tältä kaverilta erittäin paljon. Minun nautinto ja orgasmi oli ihan yhtätärkeitä kuin miehen.

Kyllä sen huomaa jos mies ei ole sa

Kaikella lämmöllä, ette te toiset naiset tiedä mitään miehen parisuhteesta ja heidän seksielämästä. Mies puhuu toiselle naiselle mitä vaan saadakseen haluamansa. Joo, valitettavasti kokemusta on, pettäjän vaimona.

Vierailija
257/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla vaikeaa.

Miten niin? Muahan naurattaa. Sulla on vaikeaa. Varmaan useammalla kuin yhdellä tavalla.:D

Ei mulla ole vaikeaa. Sähän tässä kiukuttelet ja lapsellisesti kirjoitat.

Vierailija
258/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme. 

Ja tämä on ok miehen vaimolle?

Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?

Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.

Tekopyhä, kyllä se karma sut hoitaa.

Voi snif. Mua kuule kiinnostaa sun ulinasi yhtä paljon kuin kilo paskaa. Kyllä se karma sutkin hoitelee kun toisille toivot pahaa. Kestä se.

Vierailija
259/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämisen määritelmää ei voi muodostaa yksin, koska pettäminen tarkoittaa sopimuksen rikkomista ja sopimus tehdään ainakin parisuhtees

Senhän voi sopia, että lupa on mutta hoidoista  ei tarvitse kertoa eikä puhua.  

Joillakin se kiinnijäämisen riski on se pointti, ja hommasta menee maku jos siihen on lupa. Tämä on aika karmaisevaa, kun ajattelee että jännitys tulee oman puolison mahdollisesta satuttamisesta. Ei haluta luvallista vieraissa käyntiä, vaan on jännittävämpää jos saattaa haavoittaa puolisoa kiinni jäädessään. Rakkaudesta ei tällaisessa suhteessa tietenkään voi puhua.

Vierailija
260/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä etsii jotain mitä ei nykyisestä suhteesta saa.Moni pettäjä silti tykkää nykyisessä suhteessa jostain sen verran että ei halua erota. Hakee ns. "Täydennystä" elämäänsä. Osa pettäjistä tekee sitä myös siksi että se kiinni jäämisen riski antaa oman suolansa kokohommaan. Vähän samanlailla kun julkisilla paikoilla kyseistä aktia harrastavat. Kielletty on monelle kiihottavaa.