Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Eihä siinä olis mitää jännää. Idis on se jännitys.
Ei mulla ainakaan ollut. Puolisoin ei liittynyt mitenkään vaan oli minun ihan oma juttuni ja nautin vain ihan omana itsenäni eikä siihen liittynyt kuin minä, toinen mies ja hetki.
Vierailija kirjoitti:
Pick me girlin - ydin tulee hyvin esiin pettämiskuvioissa. Kakkoset ovat mielestään aina parempia, valitsihan mies heidät ollessaan suhteessa ja kenties vakuutteli kakkosen olevan juuri sitä, mitä ei kotona saa (useimmiten vale). Kakkoset on niitä siistimipiä naisia, jotka tekee kaikki temput mistä miehet haaveilee. Eli elävät miesten hyväksynnästä. Aika surullista.
Mites sit jos molemmat pettää? Onhan se mieskin silloin kakkonen.
Tuo pick me girl ulina on vain naisten sisäistettyä misogyniaa.
Vierailija kirjoitti:
Pick me girlin - ydin tulee hyvin esiin pettämiskuvioissa. Kakkoset ovat mielestään aina parempia, valitsihan mies heidät ollessaan suhteessa ja kenties vakuutteli kakkosen olevan juuri sitä, mitä ei kotona saa (useimmiten vale). Kakkoset on niitä siistimipiä naisia, jotka tekee kaikki temput mistä miehet haaveilee. Eli elävät miesten hyväksynnästä. Aika surullista.
Niin huvittavia nämä teidän oletukset.
Ei, en ole seksisuhteessa varatun kanssa noista syistä. Kyse on vain seksistä. Kun me tavataan miehen kanssa niin me keskitytään seksiin ja sen jälkeen puhutaan ihan tavallisista asioista. Ei me miehen parisuhteesta ole koskaan puhuttu. Miksi ihmeessä pitäisi? Ei mulle tarvitse mitään typeriä satuja kertoa enkä odota mieheltä yhtään mitään. En myöskään todellakaan suostu kaikkeen mitä mies haluaa. En tarvitse miehen hyväksyntää vaan haluan vain hyvää seksiä.
Jotenkin lapsellinen ajattelutapa teillä joillakin. Kuvittelette ties mitä ettekä suostu millään tajuamaan, että myös nainen voi haluta pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kieltäydy hyvästä seksistä avioliitossa. Kannattaa katsoa peiliin.
Ööh, ei vai? Se on ihan puhdas myytti, että hyvää seksiä haluaa aina lisää. Silloin kun naisella ei ole haluja niin naisella ei ole haluja, ei vaikka mies tekisi mitkä sirkustemput. Jos nainen on ihan omasta takaa halukas niin sitten on eri keissi, mutta täyshalutonta ei sytytä mikään enää.
Onhan se kiva panna ensin rakastajatarta ja vähän ajan päästä omaa muijaa.
Ihan eri tuntuisia ovat panna
ja oman paneminen on kiihottavaa, kun on just vähän aikaa sitten saanut vierasta
Jotkin kiihottuvat siitä jännityksen tunteesta, siinä virtaa adrenaliini kun salaa panee jonkun kanssa. Sitä tunnetta ei saa eronneena.
Olen yllättynyt, että aihe nostattaa näin suuria tunteita. Olen ollut 2-naisena ja selvää oli alusta saakka, että suhde on vain seksuaalinen. Kumpikin oli puutteessa pitkässä avioliitossa. Tapaamisemme keskittyivät e.m .asiaan. En tiedä mitään miehen puolisosta paitsi etunimen. Hän ei kuulu kuvioon millään tavalla. Ehkä mies liioittelee, kun sanoo, että liitto on seksitön. En piittaa siitä ja olen suhteessa itseni vuoksi. Kumpikaan meistä ei suunnittele eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Mutta ethän sä perheestä välitä, ainoastaan itsestäsi.
Perheestään juuri välittää, kun ei eroa. Lapsilla on molemmat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole pick me girlin määritelmä.
Tässä joitain syitä, miksi pettäjä ei eroa:
- oman puolison kanssa on kaikki ok, on perhe, lapset, yhteinen koti ja yhdessä hankittu omaisuus. Ero tarkoittaisi perheen hajoamista, vuoroviikoin kahden kodin välillä vaeltavista lapsia, lapsista erossa olemista, mahdollisesti kodin myymistä ja taloudellisen tilanteen heikkenemistä, yhteisten ystävien menettämistä jne
-salasuhde on ehkä todennäköisesti vain (seksi)suhde, ei ole tarkoitus jatkaa mihinkään vakavampaan
-salasuhteen henkilö ei täytä sopivan puolison kriteerejä
- pettäjä haluaa syödä ja säästää kakun ja poimii molemmista suhteista rusinat pullasta. Miksi erota, jos voi pitää molemmat. Pettäjä luulee, ettei jää kiinni.
Jotkut pettäjät kuulemma pitäisivät mielellään molemmat, sekä vakikumppaninsa että sen toisen. Sen takia suhde salataan ja vakikumppania petetään, eikä jätetä.
Vierailija kirjoitti:
Koska perhe
Kivempi vetää viemäristä kaikki oikein kunnolla?
Nämä on pahoja, varsinkin kun paljastutaan vuosien päästä.
Tässä "lähipiirissä" menossa vastaavanlainen "tapaus".
Ei ollut tällä miehellä mitään käsitystä vaimonsa touhuista.
Kirsikkana kakun päällä, "yhteinen lapsi" on suurella todennäköisyydella työkaverinsa siittämä.
Paha. On siinä miehellä tekemistä jotta saa päänsä pidettyä kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies jätti mut. Petti kyllä ilmeisesti kuukausia tai jopa vuosia sitä ennen, sillä eihän nyt sitä vaihdeta ihan hyvää naista toiseen naiseen koeajamatta sitä uutta naista. Kun koeajo oli onnistunut, ero olikin sitten vain lyhyt 10 minuutin muodollinen ilmoitus minulle. Jätti siis täysin puskista ja yhdessä olimme sentään 19 vuotta. Minultahan ei kysytty yhtään mitään. Minulle vain ilmoitettiin erosta. Eikä erosta keskusteltu edes tämän jälkeen. Kaikki vetäistiin vessanpöntöstä oikeastaan niinkuin tuosta noin vain. Mikään ei merkinnyt mitään. Ei edes lapset.
Olen hyvä nainen ja meillä oli kaikki niin hyvin. Sitten mies yhtäkkiä lähti.
Onhan se mysteeri.
Usein on syynä seksin ja läheisyyden puute. Mutta kun muu elämä toimii ilman riitoja, ero tulee toiselle puskista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä joitain syitä, miksi pettäjä ei eroa:
- oman puolison kanssa on kaikki ok, on perhe, lapset, yhteinen koti ja yhdessä hankittu omaisuus. Ero tarkoittaisi perheen hajoamista, vuoroviikoin kahden kodin välillä vaeltavista lapsia, lapsista erossa olemista, mahdollisesti kodin myymistä ja taloudellisen tilanteen heikkenemistä, yhteisten ystävien menettämistä jne
-salasuhde on ehkä todennäköisesti vain (seksi)suhde, ei ole tarkoitus jatkaa mihinkään vakavampaan
-salasuhteen henkilö ei täytä sopivan puolison kriteerejä
- pettäjä haluaa syödä ja säästää kakun ja poimii molemmista suhteista rusinat pullasta. Miksi erota, jos voi pitää molemmat. Pettäjä luulee, ettei jää kiinni.
Miksi ajattelet, että pettäjä jäisi aina kiinni? Ei ole mikään luonnonlaki, että pettämiskuviot paljastuu aina lopulta.
Olen ollut seksisuhteessa/harrastanut yhden yön juttuja useamman varatun miehen kanssa ja miehissä on selvä ero.
Ne jotka ei saa kotona ja ne joiden seksielämä on suhteessa kunnossa mutta siitä puuttuu jotakin. Miehet puhuu yllättävän paljon parisuhteestaan jos siihen annat luvan. Yhden yön jutuissa olen saattanut kuunnella mutta jos seksisuhde niin en tahdo tietää yhtään mitään.
Jälkimmäinen hakee sen puuttuvan on se sitten suihinottoa, peppuseksiä jne muualta mutta ensimmäinen joka ei saa kotona kuin korkeintaan joskus ja jouluna näiden kanssa seksi on erilaista.
Minä en hae hyväksyntää miehiltä tai tee asioita vain miesten mieliksi. Teen tasan niitä asioita joista tykkään ja nautin.
Saan kyllä vapaatakin seuraa ihan niin paljon kuin haluan. Haen hyvää seksiä ja jos sitä tarjoaa varattu mies niin se ei varmasti ole minun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut seksisuhteessa/harrastanut yhden yön juttuja useamman varatun miehen kanssa ja miehissä on selvä ero.
Ne jotka ei saa kotona ja ne joiden seksielämä on suhteessa kunnossa mutta siitä puuttuu jotakin. Miehet puhuu yllättävän paljon parisuhteestaan jos siihen annat luvan. Yhden yön jutuissa olen saattanut kuunnella mutta jos seksisuhde niin en tahdo tietää yhtään mitään.
Jälkimmäinen hakee sen puuttuvan on se sitten suihinottoa, peppuseksiä jne muualta mutta ensimmäinen joka ei saa kotona kuin korkeintaan joskus ja jouluna näiden kanssa seksi on erilaista.
Minä en hae hyväksyntää miehiltä tai tee asioita vain miesten mieliksi. Teen tasan niitä asioita joista tykkään ja nautin.
Saan kyllä vapaatakin seuraa ihan niin paljon kuin haluan. Haen hyvää seksiä ja jos sitä tarjoaa varattu mies niin se ei varmasti ole minun ongelma.
Miten se seksi eroaa?
Mulla on siis pidempään jatkunut suhde varatun miehen kanssa ja tapaamme noin kerran viikossa. Meillä on kyllä suuseksiä puolin ja toisin sekä peppuseksiä joskus harvoin. Seksi on sellaista mistä mä pidän eli ei mitään hidasta hipsuttelua. Mies tykkää läpsiä mua takapuolelle kun panee mua takaapäin ja välillä vetää kevyesti mun pitkistä hiuksista. Välillä mies on kyllä herkillä ja meinaa laueta liian aikaisin joten pitää himmailla. Joskus ei kyllä malta ja laukeaa liian nopeasti.
Miehen parisuhteesta tai heidän seksielämästään ei ole koskaan puhuttu. Mies ei asiasta puhu ja mä en kysy. Oletan heillä kyllä olevan seksiä vaikka onkin kyse 60+ ikäisestä pariskunnasta. Itse olen vielä alle 50v. Mies ei ole mulle luvannut mitään enkä mitään sellaista odotakaan. Ei hän ole eroamassa vaimostaan ja miksi mä haluaisin parisuhteen miehen kanssa joka pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan kyllä vapaatakin seuraa ihan niin paljon kuin haluan. Haen hyvää seksiä ja jos sitä tarjoaa varattu mies niin se ei varmasti ole minun ongelma
Minuakin kiinnostaa, mitä ne kielletyt asiat sitten on, mitä haetaan muualta? Olen parisuhteissa aina antanut suuta ja pyllyä.