Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?

Vierailija
20.08.2025 |

Jos tarvitsee pettää?

Kommentit (312)

Vierailija
301/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme. 

Ja tämä on ok miehen vaimolle?

Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?

Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.

Tekopyhä, kyllä se karma sut hoitaa.

Voi snif. Mua kuule kiinnostaa sun ulinasi yhtä paljon kuin kilo paskaa. Kyllä se karma sutkin hoitelee kun toisille toiv

Et voi olla tosissasi. Täällä kirjoittaa tuhansia ihmisiä ympäri Suomen ja sä luulet tietäväsi kuka mä olen. :D Ei mun nimi ei ala J-kirjaimella eikä mulla ole koskaan ollut kirkuvanpunaiset hiukset. Mulla on hiuksissa hyvä oma väri, mutta sitä en kerro mikä se väri on. :D 

Vierailija
302/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni on hyvin varakas . Jos saisi tietää pettämisestä tai lähtisin suhteesta menettäisin vauraan elämän . Olen pettänyt miestäni jo 6 vuotta. Hän ei tyydytä minua sängyssä mutta tyydyttää elintaso tarpeet loistavasti .

n39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mieheni on hyvin varakas . Jos saisi tietää pettämisestä tai lähtisin suhteesta menettäisin vauraan elämän . Olen pettänyt miestäni jo 6 vuotta. Hän ei tyydytä minua sängyssä mutta tyydyttää elintaso tarpeet loistavasti .

n39

Miksi naisten mielestä miehen pitää tyydyttää itsensä sekä nainen?

Vierailija
304/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."

On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.

Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.

En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.

Ootko kirjoilla?

Vierailija
305/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.

Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.

En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.

Ootko kirjoilla?

Mikä sun ongelma oikein on? Ei, en ole kirjolla. On kumma kun joillakin niin kova tarve antaa täällä muille diagnooseja. Etenkin niille jotka tekee elämässä asioita eri tavalla kuin he. Enkä tarkoita nyt vain tätä ketjua ja sen asiaa vaan monessa ketjussa näkee tuota todella idioottimaista diagnoosien viljelyä, kun huomataan joku eri tavalla toimiva. Anteeksi nyt vain, mutta tuollainen käytös ei ole normaalia.

Vierailija
306/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kirjoilla?

Oletko sä aivovammainen?

Vierailija
307/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisessä maailmassa kai kukaan ei pettäisi toista, mutta jos mies ei vaikka ole saanut tarpeeksi seksiä vuosikymmeneen niin kuinka moni aikuisten oikeasti esim. lähtee pitkästä avioliitosta, jakaa kaiken omaisuutensa ja sopii lasten vuoroviikkokuvioista ENNEN kuin lähtee deittimarkkinoille? Jotkut tietysti pysyvät seksittömyydestä huolimattakin suhteessa, jos kaikki muu toimii, mutta kaikki miehet eivät ole valmiita loputtomaan selibaattiin vaimon yksipuolisella päätöksellä.

Toki pettämiskuvioihin on muitakin syitä kuin seksittömyys, mutta se on hirmu yleistä. Naisten kannattaisi ottaa huomioon se, että mitä paremmin miehen seksintarve täyttyy niin sitä todennäköisemmin mies ei ala haikailla sitä ulkopuolelta. Jos nainen ei halua antaa niin sekin on vaihtoehto, että antaa miehelle luvan hakea sitä sitten muualta. Hirveän usein toteutuu vaan se kuvio, että nainen on yksipuolisesti päät

"Kukaan ei kieltäydy hyvästä seksistä avioliitossa. Kannattaa katsoa peiliin."

Nyt on kyllä pakko todeta tähän että jo vain kieltäytyy. Mulle kun iski vaihdevuosioireet päälle, niin ei tullu kuuloonkaan, että olisin suostunut seksiin, vaikka se oli aina ollut miehen kanssa tosi hyvää. Oma elimistö vaan sanoi stop, eikä siinä auttanut mikään. 

Vierailija
308/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisessä maailmassa kai kukaan ei pettäisi toista, mutta jos mies ei vaikka ole saanut tarpeeksi seksiä vuosikymmeneen niin kuinka moni aikuisten oikeasti esim. lähtee pitkästä avioliitosta, jakaa kaiken omaisuutensa ja sopii lasten vuoroviikkokuvioista ENNEN kuin lähtee deittimarkkinoille? Jotkut tietysti pysyvät seksittömyydestä huolimattakin suhteessa, jos kaikki muu toimii, mutta kaikki miehet eivät ole valmiita loputtomaan selibaattiin vaimon yksipuolisella päätöksellä.

Toki pettämiskuvioihin on muitakin syitä kuin seksittömyys, mutta se on hirmu yleistä. Naisten kannattaisi ottaa huomioon se, että mitä paremmin miehen seksintarve täyttyy niin sitä todennäköisemmin mies ei ala haikailla sitä ulkopuolelta. Jos nainen ei halua antaa niin sekin on vaihtoehto, että antaa miehelle luvan hakea sitä sitten muualta. Hirveän usein toteutuu

Kai sitten annoit miehelle luvan panna muita?

Vierailija
309/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa pillua miehille niin ei tarvitse pelätä, että pettävät.

Vierailija
310/312 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa pillua miehille niin ei tarvitse pelätä, että pettävät.

Mikä mies se semmoinen muka on ettei halua panna muitakin naisia?

Vierailija
311/312 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska perhe

Eli rehellisesti raha-ahne. Miehesi ei enää elättäisi. 

Vierailija
312/312 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä joitain syitä, miksi pettäjä ei eroa:

- oman puolison kanssa on kaikki ok, on perhe, lapset, yhteinen koti ja yhdessä hankittu omaisuus. Ero tarkoittaisi perheen hajoamista, vuoroviikoin kahden kodin välillä vaeltavista lapsia, lapsista erossa olemista, mahdollisesti kodin myymistä ja taloudellisen tilanteen heikkenemistä, yhteisten ystävien menettämistä jne

-salasuhde on ehkä todennäköisesti vain (seksi)suhde, ei ole tarkoitus jatkaa mihinkään vakavampaan

-salasuhteen henkilö ei täytä sopivan puolison kriteerejä

- pettäjä haluaa syödä ja säästää kakun ja poimii molemmista suhteista rusinat pullasta. Miksi erota, jos voi pitää molemmat. Pettäjä luulee, ettei jää kiinni.

Miksi ajattelet, että pettäjä jäisi aina kiinni? Ei ole mikään luonnonlaki, että pettämiskuviot pal

Ei sitä suhdetta välttämättä ole muostakaan syistä enää jossain vaiheessa. . .