Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
No vähän huono lähteä siinä aamuyöstä baarista tai jatkoilta soittelemaan, että hei kulta aion nyt panna toisen kanssa koska himottaa, eli jätän sinut nyt, hei hei.
Pettäjät haluavat syödä ja säästää kakun. Eivät useimmat kai uutta kakkua ole hakemassa. Osa voi tietysti sitten "vahingossa" rakastua uuteen salakumppaniin.
Ehdotin eroa monta kertaa, mutta toinen ei suostunut siihen. Yritin puhua ongelmista avoimesti, mutta toinen ei suostunut puhumaan eikä kuuntelemaan. Kun pohdin eroa ääneen ystävilleni ja sukulaisilleni sain haukkuja ja kauhisteluita. Pettäminen oli oire huonosta olosta ja umpikujan tunteesta. Minulla ei ollut voimia taistella erosta, niin yritin ratkaista tilanteen tekemällä jotain sellaista, joka ratkaisisi tilanteen puolestani. Se oli hätähuuto minulle itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mies jätti mut. Petti kyllä ilmeisesti kuukausia tai jopa vuosia sitä ennen, sillä eihän nyt sitä vaihdeta ihan hyvää naista toiseen naiseen koeajamatta sitä uutta naista. Kun koeajo oli onnistunut, ero olikin sitten vain lyhyt 10 minuutin muodollinen ilmoitus minulle. Jätti siis täysin puskista ja yhdessä olimme sentään 19 vuotta. Minultahan ei kysytty yhtään mitään. Minulle vain ilmoitettiin erosta. Eikä erosta keskusteltu edes tämän jälkeen. Kaikki vetäistiin vessanpöntöstä oikeastaan niinkuin tuosta noin vain. Mikään ei merkinnyt mitään. Ei edes lapset.
Olen hyvä nainen ja meillä oli kaikki niin hyvin. Sitten mies yhtäkkiä lähti.
Onhan se mysteeri.
Minullakin on ollut seksisuhde varattuun mieheen. Tiedän ettei ole oikein miehen vaimoa kohtaa mutta siinä vaiheessa halu voitti järjen.
Hänellä on omat syynsä pettää ja uskon kyllä vaimon tietävän, että viriili mies hakee muualta sen mitä kotoa ei saa.
Meidän välillä oli huikeaa seksiä, yhteisiä öitä jolloin vain naitiin, pikapanoja autossa jne. Mies haki minulta sen mitä kotoa ei saanut = estotonta seksiä, suihinottoja ja uusien asioiden kokeilua.
Koska pettäjät ovat poikkeuksetta selkärangattomia. Miksipä sitä tekisi niin kuin on oikein kun on paljon helpompaa mennä oma napa edellä, muista viis veisaten.
Jotkut pettää vaikka kotona olisi kaikki hyvin ja seksiä tulisi. Pettäjä vain haluaa jännitystä ja vierasta pillua tai kullia. Joitakin ei ole luotu yksiavioisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ollut seksisuhde varattuun mieheen. Tiedän ettei ole oikein miehen vaimoa kohtaa mutta siinä vaiheessa halu voitti järjen.
Hänellä on omat syynsä pettää ja uskon kyllä vaimon tietävän, että viriili mies hakee muualta sen mitä kotoa ei saa.
Meidän välillä oli huikeaa seksiä, yhteisiä öitä jolloin vain naitiin, pikapanoja autossa jne. Mies haki minulta sen mitä kotoa ei saanut = estotonta seksiä, suihinottoja ja uusien asioiden kokeilua.
Se tavallinen patjan tarina. Mies ei tietenkään saanut mitään näistä kotona 🥲
Vierailija kirjoitti:
No kiva jos teillä oli. Meillä pettävä mies oli tylsääkin tylsempi sängyssä, eikä se siltä sivusuhteeltakaan oppinut mitään uusia temppuja, sai vaan sukupuolitaudin. Taisi kaksi lahnaa löytää toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että sulle naisen seksi on pelkkää patjana olemista.
" Loukkaavaa, kun se mies pitää sitä vaimoaan "varalla"." Eräästä alkupään kommentista. Itse olen mies, ja jos kertoisin koko seksielämäni, niin palstan tuomio olis varmaan : selkärangaton mieslortto tms.
Itselle todellisen pettämisen raja menee tuossa lainatussa asetelmassa, ei siinä, että mies tai nainen lipsahtaa "huvittelemaan" satunnaisesti. Täysipainoinen kaksoiselämä vuosia salarakas ohella menee kanssa pettämisen kategoriaan ainakin, jollei varsinainen kumppani ja hänen tarpeensa ole aina ykkösprioriteetti. Harva salarakas kai tuota roolia noilla ehdoilla sietää pysyvänä. En tiedä kun moneksi on meitä, naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto on kyllä perushommia.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin eroa monta kertaa, mutta toinen ei suostunut siihen. Yritin puhua ongelmista avoimesti, mutta toinen ei suostunut puhumaan eikä kuuntelemaan. Kun pohdin eroa ääneen ystävilleni ja sukulaisilleni sain haukkuja ja kauhisteluita. Pettäminen oli oire huonosta olosta ja umpikujan tunteesta. Minulla ei ollut voimia taistella erosta, niin yritin ratkaista tilanteen tekemällä jotain sellaista, joka ratkaisisi tilanteen puolestani. Se oli hätähuuto minulle itselleni.
Ymmärrän. Minulla on samanlainen tilanne. Tai en uskalla puhua erosta masentuneelle puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto on kyllä perushommia.
Niin onkin, mutta ei kaikille. Kuten ei kaikki miehet suostu nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista kun kakkosnaiset aina kuvittelevat, että se mies kertoo heille totuuden esim. siitä, että vaimon kanssa ei ole seksiä. Kuinka voikaan olla sinisilmäisiä tyttösiä maailma täynnä.
No en todellakaan kuvitellut. Oli vaan niin kivaa, kun se meni sekaisin jo ovella, kun näki minut ja teki ihan kaiken mitä halusin.
Jatkettiin siihen asti kun minä löysin itselleni sopivan ja ikäiseni kumppanin.
Millä alalla mies työskenteli? Mitä teki työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä pitää toista varalla ja taloudelliset syyt
Julmaa kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
" Loukkaavaa, kun se mies pitää sitä vaimoaan "varalla"." Eräästä alkupään kommentista. Itse olen mies, ja jos kertoisin koko seksielämäni, niin palstan tuomio olis varmaan : selkärangaton mieslortto tms.
Itselle todellisen pettämisen raja menee tuossa lainatussa asetelmassa, ei siinä, että mies tai nainen lipsahtaa "huvittelemaan" satunnaisesti. Täysipainoinen kaksoiselämä vuosia salarakas ohella menee kanssa pettämisen kategoriaan ainakin, jollei varsinainen kumppani ja hänen tarpeensa ole aina ykkösprioriteetti. Harva salarakas kai tuota roolia noilla ehdoilla sietää pysyvänä. En tiedä kun moneksi on meitä, naisia ja miehiä.
Pettämisen määritelmää ei voi muodostaa yksin, koska pettäminen tarkoittaa sopimuksen rikkomista ja sopimus tehdään ainakin parisuhteessa sen toisen osapuolen kanssa. Jos osapuolet ovat sopineet että ei harrasteta seksiä muiden kanssa, seksin harrastaminen muiden kanssa on pettämistä. Aina voi tietenkin sopia, että voi lipsahtaa "huvittelemaan" satunnaisesti. Silloin kyseessä ei ole pettäminen, kun sopimusta ei rikota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs kakkosnaiset ovat herkillä, kun heille kerrotaan, ettei se armas rakastaja olekaan ihan niin rehellinen kuin naiivi kakkosnaikkonen luulee.
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten kukaan voi uskotella itselleen, että mies joka pettää ja valehtelee läheisimmälleen, olisi uskollinen juuri sinulle, kakkosnaiselle.
Holy denial.
Missä tässä on kakkosnaiset vaatineet uskollisuutta?
Tuolla ketjun alussa kakkosnainen sanoi, ettei hyväksy uskottomuutta omassa parisuhteessaan. Se on niinkun eri säännöt mulle ja sulle. :)
Olet vähä-älyinen. Tuossa lainatussa viestissä oli kyse siitä, että kakkosnaiset haluaa muka uskollisuutta siltä vara
En haluaisi sekaantua näihin piireihin, joissa ihmiset on tällaisia, aggressiivisia ja röyhkeitä. Joten siellä on tietysti eri lait.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kyse on kakkosnaisilla myös siitä, että nauttivat saadessaan toisen miestä. Tuo yksikin kertoi nauttineensa kun mies oli heidän tavatessaan täpinöissään. Ei oikein tajua, että mies on täpinöissään tuossa kohden aivan kenen kanssa vaan kun sairas mieli kiihottuu tilanteesta ja vierasta patjasta.
Tämä mua ainakin provosoi, kun on pakko viedä toiselta. Se on kyllä jonkinlainen kehittymättömyyden merkki, koska on alkeellista toimintaa. Ihminen ei tunnista omia tarpeitaan ja kostaa tästä syntyvän kiukun toiminnallaan. Eli siinä mielessä helposti tulee mieleen luonnehäiriö, varsinkin kun empatiakykyäkään ei selvästi, eikä toisten ihmisten kunnioitusta. Tunnistaako tällainen ihminen puutteitaan, ei varmaankaan, koska vaikuttaa että näillä minäkuva on epärealistisen hyvä verrattuna tosiasioihin.
Ei, ei ole mun kohdalla kyse tuosta. Todella lapsellista kuvitella jokaisella olevan noin. Mä nautin siitä miehestä itsestään. En mä ajattele hänen puolisoaan.