Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Täydellisessä maailmassa kai kukaan ei pettäisi toista, mutta jos mies ei vaikka ole saanut tarpeeksi seksiä vuosikymmeneen niin kuinka moni aikuisten oikeasti esim. lähtee pitkästä avioliitosta, jakaa kaiken omaisuutensa ja sopii lasten vuoroviikkokuvioista ENNEN kuin lähtee deittimarkkinoille? Jotkut tietysti pysyvät seksittömyydestä huolimattakin suhteessa, jos kaikki muu toimii, mutta kaikki miehet eivät ole valmiita loputtomaan selibaattiin vaimon yksipuolisella päätöksellä.
Toki pettämiskuvioihin on muitakin syitä kuin seksittömyys, mutta se on hirmu yleistä. Naisten kannattaisi ottaa huomioon se, että mitä paremmin miehen seksintarve täyttyy niin sitä todennäköisemmin mies ei ala haikailla sitä ulkopuolelta. Jos nainen ei halua antaa niin sekin on vaihtoehto, että antaa miehelle luvan hakea sitä sitten muualta. Hirveän usein toteutuu vaan se kuvio, että nainen on yksipuolisesti päättänyt lopettaa pariskunnan seksielämän, jolloin m
Kukaan ei kieltäydy hyvästä seksistä avioliitossa. Kannattaa katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Ja tämä on ok miehen vaimolle?
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
Toivon todella, että rakastut hulluna joku päivä ja se mies pettää sua pitkäaikaisesti ennen kuin jää kiinni.
Kertoo ainoastaan sinusta ihmisenä toivoa toisille pahaa.
Hänellä se jää sentään toivomisen asteelle. Karman laki. :)
Lienee aika yleistä toivoa, että toisia huonosti kohteleva saa joskus maistaa omaa lääkettään ja tuta itse tekosensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellisessä maailmassa kai kukaan ei pettäisi toista, mutta jos mies ei vaikka ole saanut tarpeeksi seksiä vuosikymmeneen niin kuinka moni aikuisten oikeasti esim. lähtee pitkästä avioliitosta, jakaa kaiken omaisuutensa ja sopii lasten vuoroviikkokuvioista ENNEN kuin lähtee deittimarkkinoille? Jotkut tietysti pysyvät seksittömyydestä huolimattakin suhteessa, jos kaikki muu toimii, mutta kaikki miehet eivät ole valmiita loputtomaan selibaattiin vaimon yksipuolisella päätöksellä.
Toki pettämiskuvioihin on muitakin syitä kuin seksittömyys, mutta se on hirmu yleistä. Naisten kannattaisi ottaa huomioon se, että mitä paremmin miehen seksintarve täyttyy niin sitä todennäköisemmin mies ei ala haikailla sitä ulkopuolelta. Jos nainen ei halua antaa niin sekin on vaihtoehto, että antaa miehelle luvan hakea sitä sitten muualta. Hirveän usein toteutuu vaan se kuvio, että nainen on yksipuolisesti päät
Mun mies petti kun ei synnytyksen jälkeen jaksanut odottaa jälkitarkastukseen asti. Kai se 2 viikkoa sitten vaan oli liian pitkä aika. Missään ei nimittäin lue, paljonko on tarpeeksi ja nälkäkin tuppaa kasvamaan syödessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.
En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.
Näköjään naisistakin näitä psykopaatteja löytyy, joille on yhden tekevää, kärsivätkö muut hänen teoistaan. Eniten surettaa lapset, jotka jäävät itsekkäiden aikuisten jalkoihin.
No voi snif. En ole psykopaatti ja sulla ei ole mitään pätevyyttä jakaa diagnooseja. Melkoisen lapsellinen on ihminen joka kuvittelee voivansa jakaa diagnooseja nettikirjoittelun perusteella. Haloo nyt taas.
Miehen lapset ovat edelleen aikuisia ja olleet sitä jo kauan. Miehen nykyinen vaimo ei ole heidän äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme.
Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?
Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.
Toivon todella, että rakastut hulluna joku päivä ja se mies pettää sua pitkäaikaisesti ennen kuin jää kiinni.
Kertoo ainoastaan sinusta ihmisenä to
No voi snif. Mua kiinnostaa sun ulinasi yhtä paljon kuin kilo paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs kakkosnaiset ovat herkillä, kun heille kerrotaan, ettei se armas rakastaja olekaan ihan niin rehellinen kuin naiivi kakkosnaikkonen luulee.
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten kukaan voi uskotella itselleen, että mies joka pettää ja valehtelee läheisimmälleen, olisi uskollinen juuri sinulle, kakkosnaiselle.
Holy denial.
Missä tässä on kakkosnaiset vaatineet uskollisuutta?
Tuolla ketjun alussa kakkosnainen sanoi, ettei hyväksy uskottomuutta omassa parisuhteessaan. Se on niinkun eri säännöt mulle ja sulle. :)
Sä et päätä siitä mitä mä saan haluta omassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs kakkosnaiset ovat herkillä, kun heille kerrotaan, ettei se armas rakastaja olekaan ihan niin rehellinen kuin naiivi kakkosnaikkonen luulee.
Niin ajatella, että pettävä mies ei ole rehellinen. Mua ei kiinnosta miehen rehellisyys vaan hyvä seksi.
Säälittävää, ettet onnistu saamaan hyvää seksiä vapaalta mieheltä. Normaali nainen onnistuu siinä oikein hyvin. Vai onko se osa seksin hyvyyttä, että saat samalla voimaantua siitä, että sait "vietyä" toisen naisen miehen?
Säälittävää tässä ei ole mikään muu kuin sun lapsellinen kiukuttelu ja oletukset musta. Kyllä mä sinkkumiehiäkin saisin, mutta eipä ole tullut ketään tarpeeksi kiinnostavaa vastaan. Katsos kun pitää olla sitä kemiaa myös. En ole sellainen kuin sä joka tyytyy ties mihin.
Lopeta tuon äärettömän typerän sanan voimaantuminen käyttäminen. Tuo on yksi nykyajan typerimmistä sanoista. Mä en tuota paskasanaa käytä. En edelleenkään koe yhtään mitään tuollaisia. Sulla on todella lapsellinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole yhtään sen parempi kun toivot pahaa toisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten kukaan voi uskotella itselleen, että mies joka pettää ja valehtelee läheisimmälleen, olisi uskollinen juuri sinulle, kakkosnaiselle.
Holy denial.
Missä tässä on kakkosnaiset vaatineet uskollisuutta?
Tuolla ketjun alussa kakkosnainen sanoi, ettei hyväksy uskottomuutta omassa parisuhteessaan. Se on niinkun eri säännöt mulle ja sulle. :)
Olet vähä-älyinen. Tuossa lainatussa viestissä oli kyse siitä, että kakkosnaiset haluaa muka uskollisuutta siltä varatulta mieheltä. Missään ei ole kukaan sellaisesta kirjoittanut. Sä kirjoitit ihan eri asiasta.
Voi luoja mikä ketju taas. Nämä pettämiseen liittyvät ketjut menee aina aivan järjettömiksi.
Hiekka pillut taas raivoaa täällä kun pelkäävät miestensä pettävän.
Olen nainen ja avoliitossa. En ole saanut kikkeliä sisälleni 1,5 vuoteen. Petin nuoren miehen kanssa. En kadu. Harkitsen eroa muista syistä.
Miksi ihmeessä jättäisin? Kun vaimo pani kotona jalat ristiin, sanoin, etten loputtomiin tuollaista katsele vaan ratkaisen asian omalla tavallani. Sen jälkeen vaimo ei ole kysellyt mitään enkä minä ole kertonut. Kotielämä on muuten hyvää, olemme ystävällisissä väleissä, lapsilla on kaikki hyvin, ja minä saan perustarpeeni tyydytettyä kodin ulkopuolella. En oikeasti keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi nyt yhtäkkiä erota.
Vierailija kirjoitti:
On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.
No en kyllä kutsuisi rakkaudeksi sitä, että katsoo tarpeelliseksi "rakastaessaan" käydä paneskelemassa tätä luonnehäiriöistä pirkkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jättäisin? Kun vaimo pani kotona jalat ristiin, sanoin, etten loputtomiin tuollaista katsele vaan ratkaisen asian omalla tavallani. Sen jälkeen vaimo ei ole kysellyt mitään enkä minä ole kertonut. Kotielämä on muuten hyvää, olemme ystävällisissä väleissä, lapsilla on kaikki hyvin, ja minä saan perustarpeeni tyydytettyä kodin ulkopuolella. En oikeasti keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi nyt yhtäkkiä erota.
No tää nyt on ehkä ainoo keissi, jonka voi ymmärtää. Eli petetty kyllä tietää asianlaidan, mutta jää silti suhteeseen.
En usko, että läheskään aina on kyse siitä ettei vaimo anna seksiä. Tekevät tuota ihan vain koska se on mahdollista.
Ehdottomasti kyse on kakkosnaisilla myös siitä, että nauttivat saadessaan toisen miestä. Tuo yksikin kertoi nauttineensa kun mies oli heidän tavatessaan täpinöissään. Ei oikein tajua, että mies on täpinöissään tuossa kohden aivan kenen kanssa vaan kun sairas mieli kiihottuu tilanteesta ja vierasta patjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä kutsuisi rakkaudeksi sitä, että katsoo tarpeelliseksi "rakastaessaan" käydä paneskelemassa tätä luonnehäiriöistä pirkkoa.
En ole luonnehäiriöinen. Sulla ei ole mitään pätevyyttä antaa diagnooseja yhtään kenellekään ja todella huvittavaa kuvitella, että jonkun netin keskustelupalstan perusteella voisi diagnosoida yhtään ketään. Melkoisen suuret luulot sulla itsestäsi.
Kylläpä ihmiset on selkärangattomia tossuja, ei voi muuta sanoa. :D