Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä, miksi et vain jätä suoraan?

Vierailija
20.08.2025 |

Jos tarvitsee pettää?

Kommentit (312)

Vierailija
181/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankutijankutijankutijankutijankuti. Selittele mitä tahdot, mutta sä olet oikeasti harhainen. 

-eri

Menepäs lapsi nukkumaan ja lopeta tuo aivoton riehuminen. Ei faktat muutu, vaikka miten kiukkuaisit. Huomenna on koulupäivä, joten nyt unille siitä! 

En mä ole kyllä missään kohtaa riehunut ja olen ihan aikuinen ihminen. Sähän tässä ole riehunut ja esittänyt omia harhojasi ehdottomina totuuksina. Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei kuvittele tietävänsä täysin tuntemattomien ihmisten asioita. Ihan kylmä tosiasia. 

-eri

Eli sinä et ole normaalilla järjellä varustettu, koska kuvittelet tietäväsi jotain tuntemattomie

Latvalaho ei kestä kun kerrotaan totuuksia hänen harhoistaan. Sähän itse aloit skitsoilla, että varmasti tietää ja muuta sontaa. Vain harhainen ihminen alkaa väittämään tuollaisia tuntemattomista ihmisistä. Sä et voi mitenkään tietää jokaista tilannetta ja sitä sulle on tässä yritetty selittää, mutta ei näytä millään menevän jakeluun. 

Vierailija
182/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koomista kun kakkosnaiset aina kuvittelevat, että se mies kertoo heille  totuuden esim. siitä, että vaimon kanssa ei ole seksiä. Kuinka voikaan olla sinisilmäisiä tyttösiä maailma täynnä. 

No en todellakaan kuvitellut. Oli vaan niin kivaa, kun se meni sekaisin jo ovella, kun näki minut ja teki ihan kaiken mitä halusin.

Jatkettiin siihen asti kun minä löysin itselleni sopivan ja ikäiseni kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs kakkosnaiset ovat herkillä, kun heille kerrotaan, ettei se armas rakastaja olekaan ihan niin rehellinen kuin naiivi kakkosnaikkonen luulee. 

Niin ajatella, että pettävä mies ei ole rehellinen. Mua ei kiinnosta miehen rehellisyys vaan hyvä seksi. 

Säälittävää, ettet onnistu saamaan hyvää seksiä vapaalta mieheltä. Normaali nainen onnistuu siinä oikein hyvin. Vai onko se osa seksin hyvyyttä, että saat samalla voimaantua siitä, että sait "vietyä" toisen naisen miehen? 

Vierailija
184/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs kakkosnaiset ovat herkillä, kun heille kerrotaan, ettei se armas rakastaja olekaan ihan niin rehellinen kuin naiivi kakkosnaikkonen luulee. 

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten kukaan voi uskotella itselleen, että mies joka pettää ja valehtelee läheisimmälleen, olisi uskollinen juuri sinulle, kakkosnaiselle.

Holy denial. 

Missä tässä on kakkosnaiset vaatineet uskollisuutta?

Vierailija
185/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ajatella, että pettävä mies ei ole rehellinen. Mua ei kiinnosta miehen rehellisyys vaan hyvä seksi. 

Säälittävää, ettet onnistu saamaan hyvää seksiä vapaalta mieheltä. Normaali nainen onnistuu siinä oikein hyvin. Vai onko se osa seksin hyvyyttä, että saat samalla voimaantua siitä, että sait "vietyä" toisen naisen miehen? 

Säälittävää on vain se, että sä luulet tietäväsi mun asioista. Mene nyt oikeasti hoitoon. Lopeta lisäksi tuon äärettömän typerän sanan voimaantuminen viljely. Yksi nykypäivän typerimmistä sanoista.

Vierailija
186/312 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomista kun kakkosnaiset aina kuvittelevat, että se mies kertoo heille  totuuden esim. siitä, että vaimon kanssa ei ole seksiä. Kuinka voikaan olla sinisilmäisiä tyttösiä maailma täynnä. 

No en todellakaan kuvitellut. Oli vaan niin kivaa, kun se meni sekaisin jo ovella, kun näki minut ja teki ihan kaiken mitä halusin.

Surullista. Myit itsesi miehen leluksi, kun et parempaakaan saanut. Etkä edes tajua, että se sekaisin meno oli osa näytelmää, jossa tavoitteena oli saada sinulta haarat auki. 

Vierailija
187/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme. 

Tietääkö vaimo?

No ei tietenkään tiedä. Miksi kysyt noin tyhmiä?

On varmaan paljonkin suhteita joissa vaimoa ei kiinnosta seksi ainakaan oman miehen kanssa ja on ok sivusuhteille. Lasten, omaisuuden ja vanhuuden takia pysytään yhdessä. Joten kysymys ei ollut tyhmä. Eri. 

Vierailija
188/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä pitää toista varalla ja taloudelliset syyt

Vierailija
189/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisessä maailmassa kai kukaan ei pettäisi toista, mutta jos mies ei vaikka ole saanut tarpeeksi seksiä vuosikymmeneen niin kuinka moni aikuisten oikeasti esim. lähtee pitkästä avioliitosta, jakaa kaiken omaisuutensa ja sopii lasten vuoroviikkokuvioista ENNEN kuin lähtee deittimarkkinoille? Jotkut tietysti pysyvät seksittömyydestä huolimattakin suhteessa, jos kaikki muu toimii, mutta kaikki miehet eivät ole valmiita loputtomaan selibaattiin vaimon yksipuolisella päätöksellä.

Toki pettämiskuvioihin on muitakin syitä kuin seksittömyys, mutta se on hirmu yleistä. Naisten kannattaisi ottaa huomioon se, että mitä paremmin miehen seksintarve täyttyy niin sitä todennäköisemmin mies ei ala haikailla sitä ulkopuolelta. Jos nainen ei halua antaa niin sekin on vaihtoehto, että antaa miehelle luvan hakea sitä sitten muualta. Hirveän usein toteutuu vaan se kuvio, että nainen on yksipuolisesti päättänyt lopettaa pariskunnan seksielämän, jolloin mies joutuu kärvistelemään ja tekemään lopulta omat ratkaisunsa.

Vierailija
190/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka petti minun kanssani ei koskaan halunnut elää kanssani. Olin kai jokin tuulahdus vapaudesta ja ikään kuin lauantainen karkkipäivä. Itselleni pettäminen oli keino päästä eroon miehestä, joka ei suostunut lähtemään suosiolla. 

Vierailija
191/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisessä maailmassa kai kukaan ei pettäisi toista, mutta jos mies ei vaikka ole saanut tarpeeksi seksiä vuosikymmeneen niin kuinka moni aikuisten oikeasti esim. lähtee pitkästä avioliitosta, jakaa kaiken omaisuutensa ja sopii lasten vuoroviikkokuvioista ENNEN kuin lähtee deittimarkkinoille? Jotkut tietysti pysyvät seksittömyydestä huolimattakin suhteessa, jos kaikki muu toimii, mutta kaikki miehet eivät ole valmiita loputtomaan selibaattiin vaimon yksipuolisella päätöksellä.

Toki pettämiskuvioihin on muitakin syitä kuin seksittömyys, mutta se on hirmu yleistä. Naisten kannattaisi ottaa huomioon se, että mitä paremmin miehen seksintarve täyttyy niin sitä todennäköisemmin mies ei ala haikailla sitä ulkopuolelta. Jos nainen ei halua antaa niin sekin on vaihtoehto, että antaa miehelle luvan hakea sitä sitten muualta. Hirveän usein toteutuu vaan se kuvio, että nainen on yksipuolisesti päättänyt lopettaa pariskunnan seksielämän, jolloin m

Ohis. Naisia elää yhtälailla puutteessa avioliitossa. Jos lukee Redditin dead bedroom -subia, kommentoijat ovat 50/50 miehiä ja naisia. 

Vierailija
192/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Myit itsesi miehen leluksi, kun et parempaakaan saanut. Etkä edes tajua, että se sekaisin meno oli osa näytelmää, jossa tavoitteena oli saada sinulta haarat auki. 

Musta surullista tai säälittävää on lähinnä se, miten sinulla on yksi ainut valmiiksi käsikirjoitettu tarina kaikille tapauksille, johon survot motiiveineen ja uhriuksineen päivineen ihmiset vaikka vastoin tahtoaan. Et ymmärrä oikeaa elämää, vaan elät pahansuopeassa harhamaailmassa joka myrkyttää aivojasi koko ajan lisää. 

Vierailija
193/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Ei miehellä ole mitään aikomusta erota. Me pidetään vain hauskaa ja nautitaan toisistamme. 

Ja tämä on ok miehen vaimolle?

Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?

Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.

Toivon todella, että rakastut hulluna joku päivä ja se mies pettää sua pitkäaikaisesti ennen kuin jää kiinni. 

Vierailija
194/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska mieheni petti ensin. Hän muutti suhteemme sääntöjä omalla toiminnallaan. Ollaan sitten näin.

Vierailija
195/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on ok miehen vaimolle?

Oletko tulevaisuudessa valmis sitten antamaan oman miehesi jollekin nuorelle naiselle?

Ei miehen vaimo tiedä. Ei mulla ole miestä enkä tiedä haluanko enää edes parisuhdetta. Jos joskus miehen vielä huolin parisuhteeseen, niin uskottomuutta en hyväksy.

Toivon todella, että rakastut hulluna joku päivä ja se mies pettää sua pitkäaikaisesti ennen kuin jää kiinni. 

Kertoo ainoastaan sinusta ihmisenä toivoa toisille pahaa.

Vierailija
196/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska mieheni petti ensin. Hän muutti suhteemme sääntöjä omalla toiminnallaan. Ollaan sitten näin.

Mietin samaa tällä hetkellä. Mutta itse keskustelisin avoimesta suhteesta. Mies ei halua erota lasten takia ja pitkän parisuhteen tunneyhteys on vahva. 

Vierailija
197/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa tällä hetkellä. Mutta itse keskustelisin avoimesta suhteesta. Mies ei halua erota lasten takia ja pitkän parisuhteen tunneyhteys on vahva. 

No itse en halunnut tuollaista, koska siihen olisi sitten tullut jotain pissiksiä pyörimään ja haaveilemaan yhteisestä tulevaisuudesta. Vedin itse tilanteen niin ääriasentoon, että mieheni järkyttyi, eikä ehkä uskalla pettää enää. Itse sen sijaan aloin vasta uskaltaa.

Vierailija
198/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Naisia elää yhtälailla puutteessa avioliitossa. Jos lukee Redditin dead bedroom -subia, kommentoijat ovat 50/50 miehiä ja naisia. 

Totta, ja vaikka puhuin miehistä niin en tarkoittanut sanoa, että naisia ei ongelma voisi koskea. Kuvio on vaan yleisempi niin päin, että mies on puutteessa naisen haluttomuuden takia.

Vierailija
199/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Opettele kirjoittamaan. Ei mulla ole raskasta. Se on vain sun kuvitelmaa."

On sulla raskasta koska sinä tulet käytetyksi ja vaimo on yhä se nro 1 jota rakastetaan.

Ei ole raskasta. Mä päätän tästä asiasta ihan itse etkä sä. Mä en tule käytetyksi vaan saan hyvää seksiä. Miksi joillekin seksi on vain naisten käyttämistä? Ettekö ole kuulleet molemmin puolisesta nautinnosta? Surullista jos teille seksi on vain naisen käyttämistä.

En kaipaa rakkautta mieheltä joka pettää. Kummallista kuvitella, että toinen nainen aina haluaa miehen itselleen.

Näköjään naisistakin näitä psykopaatteja löytyy, joille on yhden tekevää, kärsivätkö muut hänen teoistaan. Eniten surettaa lapset, jotka jäävät itsekkäiden aikuisten jalkoihin. 

Vierailija
200/312 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten kukaan voi uskotella itselleen, että mies joka pettää ja valehtelee läheisimmälleen, olisi uskollinen juuri sinulle, kakkosnaiselle.

Holy denial. 

Missä tässä on kakkosnaiset vaatineet uskollisuutta?

Tuolla ketjun alussa kakkosnainen sanoi, ettei hyväksy uskottomuutta omassa parisuhteessaan. Se on niinkun eri säännöt mulle ja sulle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä