Jos toinen nainen ihastuu mieheesi..
Vieläpä siinä määrin, että tunnustaa tälle tunteensa, eli olettaa saavansa vastakaikua. Onko silloin aihetta epäillä että mies on itsekin antanut aihetta ihastumiseen? Että ei ole ollut täysin neutraali vaan on ehkä flirttaillut itsekin?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän työporukoissakin siis normaalia heittää että täytyy sitten vaan tyytyä siihen dildoon kun et sinäkään nyt lämmennyt? Ap
Siis miehesikö on nyt tyytymässä dildoon? Kun et antanut? Erikoista.
Pitääkö nyt ihan väkisin väärinymmärtää, vain sen takia, ettei ap ole ehkä alusta pitäen ihan kaikkein selvimmin osannut ilmaista itseään...?
Tietenkin se nainen sanoi noin. Ja mies sovelsi tietenkin miehelle sopivaksi ilmaisuksi...
Laita nyt edelleen se "Ap" sinne tekstiesi loppuun, kun näitä kommentoit.
"No kyllä se merkkaa, jos matkitaan toinen tosiaan juuri tuollaisissa pikkujutuissa ja käytöksessä, puheessa. Sellainen peilaaminen kyllä kuuluu ihastumiseen."
Mitähh?? Mä matkin joskus naistyökavereitanikin, heidän puheitaan tai otan heidän sanontojaan käyttöön, mutta en todellakaan ole heihin ihastunut 😄 Jopa lapseni hauskat sanonnat ovat jääneet käyttöön. Joku roti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Et satu olemaan sama joka pari päivää sitten kirjoitteli vastaavanlaisia stooreja miehensä työkavereihin liittyen? Ja kuulusteli miestä näihin liittyen myös.
Ei ole sama. Minä olen se toisen ketjun aloittaja. Ja lukenut tätä ketjua ihmeissäni että missä ongelma, kun ap mies on rehellisesti asiasta kertonut? Jonkun vitsin kertominen eteenpäin ei ole pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän työporukoissakin siis normaalia heittää että täytyy sitten vaan tyytyä siihen dildoon kun et sinäkään nyt lämmennyt? Ap
Siis miehesikö on nyt tyytymässä dildoon? Kun et antanut? Erikoista.
Pitääkö nyt ihan väkisin väärinymmärtää, vain sen takia, ettei ap ole ehkä alusta pitäen ihan kaikkein selvimmin osannut ilmaista itseään...?
Tietenkin se nainen sanoi noin. Ja mies sovelsi tietenkin miehelle sopivaksi ilmaisuksi...
Laita nyt edelleen se "Ap" sinne tekstiesi loppuun, kun näitä kommentoit.
En ollut ap. Mutta ottaa päästä tuollainen rääpiminen, jos ihan eksaktisti ei sano asiaa, kun pääasia on aivan ymmärrettävissä kuitenkin.
Ja ap:han vastasi itse tuohonkin omalla viestillään ja allekirjoituksellaan myös.
Sinä nyt taidat vain olla tuollainen ilkeämielisempi tapaus.
Ne nai. Miehesi kalu työntyy hutsun suuhun ja molempiin panoreikiin-ilman kumia. Sen jälkeen miehesi nai sinua ja kuiskailee, että olet rakas :)
Eli tämä on yleinen odottamus.
Itse en olettaisi. Mieheni on niin ihana, että ymmärtäisin kuinka häneen voi ihastua ilman flirttiä.
Minuunkin on ihastuttu ja olen saanut nimenomaan kuulla, että varmasti tein jotain, että näin kävi. Siis muutakin kuin olin oma itseni. No en tasan tehnyt. Tuli minullekin puskista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisena on nyt tilanne päällä, naapuriin muutti nuori nainen ja koko ajan hän juttelee mieheni kanssa ulkona kuin vanhat ystävykset, itse en juttele hänelle muuta kuin moi sanon. Eilen viimeksi. Pitää varmaan sanoa, että mitä hän ajattelee tai pitää jos minä alan jutella toisen naapurimme nuorten miesten kanssa englanniksi, he ovat siis sotapakolaisia. Olen varma, että jos nuorella naisella tulee joku ongelma niin varmaan tulee miestäni apuun hakemaan, mieheni on mukava aina ulkopuolisille ihmisille, minulle ei aina ole.
Näitä maahan valuvia loisia ei kannata pitää mitenkään viattomina ressukoina. Ovat usein hyvinkin laskelmoivia ja hakevat yhteyksiä, joilla saavat parannettua oman taloudellisen asemansa. Iskevät varattuja miehiä ja jotkut miehet lankeavatkin näihin. Näin kävi eräälle ystävälle, jonka mies jätti hänet kun tuollainen rahan haistanut ryssänpuolikas alkoi tuttavalliseksi ja pian olikin jo seksisuhteessa mieheen. Sille ei tietenkään mitään voi jos mies on epäluotettava ja lankeaa tuollaiseen, mutta mitään reppanoita nämä tänne lihapatojen ääreen tulevat eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
"No kyllä se merkkaa, jos matkitaan toinen tosiaan juuri tuollaisissa pikkujutuissa ja käytöksessä, puheessa. Sellainen peilaaminen kyllä kuuluu ihastumiseen."
Mitähh?? Mä matkin joskus naistyökavereitanikin, heidän puheitaan tai otan heidän sanontojaan käyttöön, mutta en todellakaan ole heihin ihastunut 😄 Jopa lapseni hauskat sanonnat ovat jääneet käyttöön. Joku roti nyt.
Toki peilaamista tehdään muidenkin kanssa, joista pitää, ja joiden kanssa bondaa, mutta ihastumiseen sellainen usein kuuluu erityisen voimakkaasti. Mitähän outoa näissä asioissa nyt sitten oikein on?
Ei tuollainen toki mykään yksistään tarkoita suurta ihastumista, mutta jos on muitakin asioita, jotka tähän viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et satu olemaan sama joka pari päivää sitten kirjoitteli vastaavanlaisia stooreja miehensä työkavereihin liittyen? Ja kuulusteli miestä näihin liittyen myös.
Ei ole sama. Minä olen se toisen ketjun aloittaja. Ja lukenut tätä ketjua ihmeissäni että missä ongelma, kun ap mies on rehellisesti asiasta kertonut? Jonkun vitsin kertominen eteenpäin ei ole pettämistä.
Eihän tuo ollut oma-aloitteisesti itse kertonut, vaan sitten, kun ap oli kysynyt.
Minun mieheni on myös outo nais magneetti :) kaikki naispuoleiset harrastus kaverit on kokoajan miehen kimpussa, oikein kyhnäävät kyljessä kiinni ja yksi oli ehdottanut että lähtisi hänen kanssaan ulkoilemaan kahdestaan laavulle. Luottamus on tärkeintä suhteessa eli mies on sanonut ettei koskaan pettäisi ja se on kuulema raukkamaista.
Täällä näköjään naiset haluaa mielihyvin kuunnella kotonaan mieheltään tällaisia seksijuttuja, joita mies on puhunut häneen ihastuneen naisen kanssa... eipä varmasti kyllä oikeassa elämässä, kun omalle kohdalle sattuisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään naiset haluaa mielihyvin kuunnella kotonaan mieheltään tällaisia seksijuttuja, joita mies on puhunut häneen ihastuneen naisen kanssa... eipä varmasti kyllä oikeassa elämässä, kun omalle kohdalle sattuisi.
Lopeta jo ap.
Ette ny ihan oikeasti ole tuota mieltä (usea peukuttaja) , että miehen on ihan ok ja normaalia virtsailla noin naisen kanssa, joka on tunnustanut sun mieheen ihastuksena.. hohhojaa. Mies ei selvästikään ole pitänyt tällaista vitsailua ongelmana eikä kiusallisena. Se on kyllä vähän huono merkki.