Jos toinen nainen ihastuu mieheesi..
Vieläpä siinä määrin, että tunnustaa tälle tunteensa, eli olettaa saavansa vastakaikua. Onko silloin aihetta epäillä että mies on itsekin antanut aihetta ihastumiseen? Että ei ole ollut täysin neutraali vaan on ehkä flirttaillut itsekin?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pettää ja saa lapsen toisen kanssa niin sillä lapsella on perintöoikeus.
Eli käyt naisena töissä ja keräätte omaisuutta ja sillä miehen lapsella on oikeus tohon perintöön, teidän keräämään omaisuuteen, vaikka se ei ole sun lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisena on nyt tilanne päällä, naapuriin muutti nuori nainen ja koko ajan hän juttelee mieheni kanssa ulkona kuin vanhat ystävykset, itse en juttele hänelle muuta kuin moi sanon. Eilen viimeksi. Pitää varmaan sanoa, että mitä hän ajattelee tai pitää jos minä alan jutella toisen naapurimme nuorten miesten kanssa englanniksi, he ovat siis sotapakolaisia. Olen varma, että jos nuorella naisella tulee joku ongelma niin varmaan tulee miestäni apuun hakemaan, mieheni on mukava aina ulkopuolisille ihmisille, minulle ei aina ole.
No varmaan miehesi pitää naista viehättävänä, jos nainen on viehättävä, mutta en ymmärrä sinua kyllä ollenkaan - eikö miehesi saisi jutella vieraiden naisten kanssa tuttavallisesti? Ja mitä sitten vaikka menisikin auttamaan? Mustasukkaisen ajatusmaailma on se, että puoliso ei saisi mennä mihinkään eikä tavata ketään mutta ei sekään välttämättä auta. Jos näin tapahtuisi, mustasukkainen keksisi, että ikkunasta puoliso katsoo vieraita naisia tai miehiä eli mikään ei siihen sairauteen auta paitsi ehkä terapia. Töissäkäyminen on jatkuvaa tuskaa, jos puoliso on mustasukkainen, siitä seuraa hirveät kuulustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän työporukoissakin siis normaalia heittää että täytyy sitten vaan tyytyä siihen dildoon kun et sinäkään nyt lämmennyt? Ap
Siis tämäkö nyt on se epäilyttävä vitsi :D Onpa kyllä todella huono. Ja jos kerran nainen sanoi noin miehellesi, niin sehän todistaa korkeintaan sen, että miehesi ei ole ollut kiinnostunut vai liittyykö tämä jotenkin miehesi tarpeisiin saada jotain sisäänsä mieheltä :D
No tässähän on puhuttu kokoajan naisesta ja miehestäni, ei mistään miesporukan alapäävitseistä. Ap
No mistäs tiedät, ettei se ollut alun perin työpaikan miesten keskeinen vitsi ja miehelläsi on kiihkeä suhde jonkun miehen kanssa ja homma sai alkunsa siitä :D Miesten homosuhteet ovat yllättävän yleisiä, sehän olisi kätevää, jos vaimo epäilee vain naisten kanssa vehtaamista, mutta miesten kanssa mökille pääsee ilman epäilyksiä.
Siinähän tunnustaa. Mieheni saa mennä jos ei rakasta minua. En usko kuitenkaan että mieheni pettäisi koskaan eikä halua erota. Tuskin toisen naisen tunnustus muuttaisi mitään.
naikkonen on yleensä itse kärkkymässä ja meluaa siitä että mieskhteensa menee jnkun toisen nimetyn luo.
yrittää päästä väliin ja osille.
aloittaja vääntää sen asian aina nin että mies on se sika. vaikka..
Enhän minä tässä miestäni mistään pettämisestä syyttänyt enkä epäillyt. Nyt minusta leivottiin sairaalloisen mustasukkainen pirttihirmu joka itse pettää. Vähän kyllä naurattaa. Pohdin alunperin mahtoiko mieheni olla ihan niin viaton kun antoi itse ymmärtää, jotkut kun ottavat ne flirttailut kovin tosissaan. Ei se alatyylinen vitsailu tässä nyt ollut se pääasia vaikka sen mainitsinkin. Mieheni teki kuitenkin oikein kun ei lähtenyt mihinkään salasuhteeseen tai eronnut minusta, siitä en tiedä oliko hänellä itselläänkin jotain tunteita vaikka luokseni päättikin jäädä. Jos olisin joku hirveä kotityranni, kai hän olisi tuon toisen ottanut kun kerran tarjolla oli? Ap
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä tässä miestäni mistään pettämisestä syyttänyt enkä epäillyt. Nyt minusta leivottiin sairaalloisen mustasukkainen pirttihirmu joka itse pettää. Vähän kyllä naurattaa. Pohdin alunperin mahtoiko mieheni olla ihan niin viaton kun antoi itse ymmärtää, jotkut kun ottavat ne flirttailut kovin tosissaan. Ei se alatyylinen vitsailu tässä nyt ollut se pääasia vaikka sen mainitsinkin. Mieheni teki kuitenkin oikein kun ei lähtenyt mihinkään salasuhteeseen tai eronnut minusta, siitä en tiedä oliko hänellä itselläänkin jotain tunteita vaikka luokseni päättikin jäädä. Jos olisin joku hirveä kotityranni, kai hän olisi tuon toisen ottanut kun kerran tarjolla oli? Ap
Kyllähän mustasukkaisten kotityrannien kanssa ollaan vuosikymmenet kuten tätinikin oli. En siis väitä sinusta mitään, sanonpahan vaan, että tuollaisista suhteista on vaikea irrottautua.
kun mustasukkainen naikkonen näki ja kuuli että toinen ilmaisee kiinnostusta, kadaulla alkoi huuto että tämä kiiinnostunut n..ii toista, nimetyä. ensimmäisen kohdalla ei ollut mitään .. mutta mustasukkaisuus alertti leimahti heti. ilman että mitään ollut edes.
erittäin mustasukkainen naikkonen haluaa omia kohteensa ennen kuin .. häirintymisalert käy vilkkumaan. katos kun sosiaalinen kyky on nolla sellaisella. kaveri on joko homo mikäli ei tule heti tämän luo, mutta mikäli joku toinen sekoillessasi kiinnostuu miehestä,tämä on jonkinsorttinen naistenmies.
sitten on vielä nämä joille ei yksi muna riitä. ja ne jotka kehittävät sen lasitanssiaisdilemman nuppiinsa ja levittävät tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mustasukkaisten kotityrannien kanssa ollaan vuosikymmenet kuten tätinikin oli. En siis väitä sinusta mitään, sanonpahan vaan, että tuollaisista suhteista on vaikea irrottautua.
No on varmaan, mutta itse en ole näistä mietteistäni juuri edes miehelle puhunut vaan pohdin niitä itsekseni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kysymyksiä herättänyt asia on se, kuinka nainen oli heittänyt miehelleni erään seksuaalissävytteisen läpän. En ajatellut siitä silloin mitään, mutta nyt mieheni sanoi sen saman jutun minulle. Aloin sitten miettimään missä yhteydessä olen sen kuullut ja muistin naisen sanoneen sen miehelle. Jälkikäteen tuli tunne, että tämä oli joku heidän keskinäinen vitsinsä, ja että mies oli tuollaisen vitsin naiselle joskus heittänyt. Ap
Kuulostaa kaukaa haetulta, ei nyt yksi vitsi mitään muutenkaan todista.
No kyllä se merkkaa, jos matkitaan toinen tosiaan juuri tuollaisissa pikkujutuissa ja käytöksessä, puheessa. Sellainen peilaaminen kyllä kuuluu ihastumiseen.
Ei nyt välttämättä yksi juttu, mutta jos samantyylistä bondaamista pompasahtelee esiin siellä täällä.
Jos itse ei ole mitään mustasukkaista sorttia ylipäätään, niin usein kyllä se naisen oma intuitio tällaisissa asioissa osuu jokseenkin oikeaan.
Eri asia sitten, jos on isompaan mustasukkaisuuteen taipumusta muutenkin, niin silloin sitä maalailee helposti piruja seinille.
Mies siis itse kertoi ap:lle tuosta naisen ihastuksesta? Onko tämä nainen miehen työkaveri, kaveri vai mikä? Ja miten mies on asiaan suhtautunut?
Vierailija kirjoitti:
Minusta vain tuntuu että mies ehkä kaunisteli omaa osuuttaan, ja jätti jotain kertomatta. Tai ehkä olen vain vainoharhainen. Ap
MItä hän sitten kertoi?
Työkaveriden välillä voi joskus ollakin pientä flirttiä, joten jos sen kokee häiritsevänä, niin pitää ottaa työtön mies, tosin voihan hänkin roskia viedessä törmätä naapuriin kuten tässä ketjussa joku kirjoitti.
Jos tällaisia alkaa pohtia ilman isompia todisteita, niin silloin minusta on kyllä kyseessä sairaalloinen mustasukkaisuus.
Et satu olemaan sama joka pari päivää sitten kirjoitteli vastaavanlaisia stooreja miehensä työkavereihin liittyen? Ja kuulusteli miestä näihin liittyen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oli nainen jonka sen vitsin kertoi miehelleni, pidin sitä ensin tietysti vain tahdittomana tältä naiselta, mutta kun mies nyt sanoi saman minulle, aloin epäilemään että mies on alunperin heittänyt sen saman vitsin tälle naisellekin. Ap
Niin mutta mitä sitten, vaikka miehesi olisikin kertonut naiselle vitsin? En tajua ajattelutapaasi, se on vain vitsi.
Ei se ollut vain vitsi! Se oli kyllä suoraan itsetyydyttämiseen liittyvä "vitsi" ei mikään vitsikirjan vitsi. Ap
Ap:n kanssa ihan samaa mieltä. Ei tuollaiset seksiviittaukes ole mitään normivitsejä. Ja mies ilmeisestti piti siitä jostain syystä kuitenkin, kun noin jäi hänellä "kivana vitsinä" mieleen.
Ottiko ap mies etäisyyttä tähän naiseen sen jälkeen kun tuo oli kertonut ihastumiesstaan? Jos ihastus ei ole molemminpuolista, niin automaattisesti mies ottaisi etäisyyttä tuossa tilanteessa ko.naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oli nainen jonka sen vitsin kertoi miehelleni, pidin sitä ensin tietysti vain tahdittomana tältä naiselta, mutta kun mies nyt sanoi saman minulle, aloin epäilemään että mies on alunperin heittänyt sen saman vitsin tälle naisellekin. Ap
Miksi ihmeessä mies kertoisi naiselle vitsin jonka oli alunperin kuullut häneltä?
Tyyliin:
Mies: Tässä vitsi (kertoo sen sille naiselle)
Se nainen: Tässä vitsi (kertoo sen saman vitsin jonka mieheltä kuuli alunperin miehelle)
Mies: Tässä vitsi (kertoo sen vitsin sinulle).
Kannattaisikohan sun hankkia lääkitys harhoihisi?
No kun se ei ollut mikään pikkukalle- vitsi. Minulle tuli vain tunne, että olivat keskenään vitsailleet asiasta. Ap
Olet luultavasti oikeassa, jossain mielessä ainakin. (Enkä ole itse lainkaan mustasukkaista tyyppiä) On mielestäni selvää että mies piti naisen seksiviittauksista. Kuka sitten onkin sanonut ja mitä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kysymyksiä herättänyt asia on se, kuinka nainen oli heittänyt miehelleni erään seksuaalissävytteisen läpän. En ajatellut siitä silloin mitään, mutta nyt mieheni sanoi sen saman jutun minulle. Aloin sitten miettimään missä yhteydessä olen sen kuullut ja muistin naisen sanoneen sen miehelle. Jälkikäteen tuli tunne, että tämä oli joku heidän keskinäinen vitsinsä, ja että mies oli tuollaisen vitsin naiselle joskus heittänyt. Ap
Kuulostaa kaukaa haetulta, ei nyt yksi vitsi mitään muutenkaan todista.
Se oli minusta kyllä outoa, koska kyseessä ei ollut mikään hauska tarina vaan aika härski ja estoton kommentti. Suoraan seksiin liittyvää. Kenelle edes tulee mieleen sanoa jotain noin henkilökohtaista, jos sellaista härski läppää ei ole h
No oivatkos nä
No olikos siellä samanlaista ihastumisen tunnustamista myös, ja muutenkin tiivistä viestittelyä varattujen kanssa...? Vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta mitä sitten, vaikka miehesi olisikin kertonut naiselle vitsin? En tajua ajattelutapaasi, se on vain vitsi.
Ei se ollut vain vitsi! Se oli kyllä suoraan itsetyydyttämiseen liittyvä "vitsi" ei mikään vitsikirjan vitsi. Ap
No rasvaisia vitsejä kerrotaan jollakin, johon on läheisempi suhde, mutta ei se kyllä mitään todista. Vai pitääkö minunkin alkaa epäillä, että mieheni klubilla oli orgioita, kun siellä kerrottiin tuollaisia vitsejä, joita yksi tyyppi kertoili ja mies kertoo niitä jo
"Joku tyyppi" illanvietossa vs. nainen, joka on varatulle tunnustanut ihastumisensa, on kyllä aika eri asioita.
Yksi nainen on erittäin ihastunut mieheeni. Niin ihastunut, että on kertonut sen suoraan niin miehelleni kuin minullekkin. Hän on sortunut myös melkoisiin temppuihin saadakseen mieheni huomion. En ole suuttunut hänelle, lähinnä hän antaa itsestään jo melkoisen surullisen ja epätoivoisen kuvan. Olemme mieheni kanssa jo sanoneet hänelle monesti niin yhdessä kuin erikseenkin, että antaisi jo olla ja etsisi jonkun muun. Ei vaan tunnu menevän jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän työporukoissakin siis normaalia heittää että täytyy sitten vaan tyytyä siihen dildoon kun et sinäkään nyt lämmennyt? Ap
Siis miehesikö on nyt tyytymässä dildoon? Kun et antanut? Erikoista.
Pitääkö nyt ihan väkisin väärinymmärtää, vain sen takia, ettei ap ole ehkä alusta pitäen ihan kaikkein selvimmin osannut ilmaista itseään...?
Tietenkin se nainen sanoi noin. Ja mies sovelsi tietenkin miehelle sopivaksi ilmaisuksi...
Jos mies pettää ja saa lapsen toisen kanssa niin sillä lapsella on perintöoikeus.