Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos toinen nainen ihastuu mieheesi..

Vierailija
20.08.2025 |

Vieläpä siinä määrin, että tunnustaa tälle tunteensa, eli olettaa saavansa vastakaikua. Onko silloin aihetta epäillä että mies on itsekin antanut aihetta ihastumiseen? Että ei ole ollut täysin neutraali vaan on ehkä flirttaillut itsekin?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oli nainen jonka sen vitsin kertoi miehelleni, pidin sitä ensin tietysti vain tahdittomana tältä naiselta, mutta kun mies nyt sanoi saman minulle, aloin epäilemään että mies on alunperin heittänyt sen saman vitsin tälle naisellekin. Ap

Miksi ihmeessä mies kertoisi naiselle vitsin jonka oli alunperin kuullut häneltä?

Tyyliin:

Mies: Tässä vitsi (kertoo sen sille naiselle)

Se nainen: Tässä vitsi (kertoo sen saman vitsin jonka mieheltä kuuli alunperin miehelle)

Mies: Tässä vitsi (kertoo sen vitsin sinulle).

Kannattaisikohan sun hankkia lääkitys harhoihisi?

No en nyt lääkityksestä tiedä, mutta tuo on kieltämättä outoa.

Vierailija
22/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oli nainen jonka sen vitsin kertoi miehelleni, pidin sitä ensin tietysti vain tahdittomana tältä naiselta, mutta kun mies nyt sanoi saman minulle, aloin epäilemään että mies on alunperin heittänyt sen saman vitsin tälle naisellekin. Ap

Miksi ihmeessä mies kertoisi naiselle vitsin jonka oli alunperin kuullut häneltä?

Tyyliin:

Se nainen: Tässä vitsi (kertoo sen saman vitsin jonka mieheltä kuuli alunperin miehelle)

No kun se ei ollut mikään pikkukalle- vitsi. Minulle tuli vain tunne, että olivat keskenään vitsailleet asiasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kysymyksiä herättänyt asia on se, kuinka nainen oli heittänyt miehelleni erään seksuaalissävytteisen läpän. En ajatellut siitä silloin mitään, mutta nyt mieheni sanoi sen saman jutun minulle. Aloin sitten miettimään missä yhteydessä olen sen kuullut ja muistin naisen sanoneen sen miehelle. Jälkikäteen tuli tunne, että tämä oli joku heidän keskinäinen vitsinsä, ja että mies oli tuollaisen vitsin naiselle joskus heittänyt. Ap

Kuulostaa kaukaa haetulta, ei nyt yksi vitsi mitään muutenkaan todista. 

Se oli minusta kyllä outoa, koska kyseessä ei ollut mikään hauska tarina vaan aika härski ja estoton kommentti. Suoraan seksiin liittyvää. Kenelle edes tulee mieleen sanoa jotain noin henkilökohtaista, jos sellaista härski läppää ei ole heitetty jo aiemmin? Ap

Mun entisellä työpaikalla heitettiin härskiä läppää ihan kaikkien kesken. Ei se mitään tarkoittanut. Ei yhtään mitään. 

Vierailija
24/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta mitä sitten, vaikka miehesi olisikin kertonut naiselle vitsin? En tajua ajattelutapaasi, se on vain vitsi.

Ei se ollut vain vitsi! Se oli kyllä suoraan itsetyydyttämiseen liittyvä "vitsi" ei mikään vitsikirjan vitsi. Ap

No rasvaisia vitsejä kerrotaan jollakin, johon on läheisempi suhde, mutta ei se kyllä mitään todista. Vai pitääkö minunkin alkaa epäillä, että mieheni klubilla oli orgioita, kun siellä kerrottiin tuollaisia vitsejä, joita yksi tyyppi kertoili ja mies kertoo niitä joskus kotona vieläkin? Nyt tämä sinun juttusi on mennyt överiksi. 

Vierailija
25/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin se toinen nainen saa miehen.

Vierailija
26/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyliin:

No kun se ei ollut mikään pikkukalle- vitsi. Minulle tuli vain tunne, että olivat keskenään vitsailleet asiasta. Ap

Lue nyt uudelleen tuo kommentti, johon vastasit. Ihan ajatuksella.

Vierailija
27/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kerroit tuosta vitsistä, niin se ainakin kuulostaa todella vainoharhaisen mustasukkaisen päättelyltä. Heillä on mitä mielikuvituksellisempia todisteita suhteesta. Tätini mies oli juuri tuollainen, pahinta asiassa oli se, että oli työssä, missä matkustetaan ja tavataan paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia ja kotona odotti aina hullun tilaan itsensä kiihdyttänyt mies työmatkan jälkeen. 

Ihmeen pitkään jaksoi liittoa, melkein 30 vuotta ja turpaankin välillä tuli loppuvaiheissa, tosin silloin mustasukkaisuuteen oli kyllä syytäkin (kun aina epäillään niin sama kai se sitten on pettääkin eli onneton avioliitto ajaa myös siihen). Onneksi löysi elämänsä rakkauden eron jälkeen ja ehtivät olla vielä kauan yhdessä ennen miehen kuolemaa.

Vierailija
28/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän työporukoissakin siis normaalia heittää että täytyy sitten vaan tyytyä siihen dildoon kun et sinäkään nyt lämmennyt? Ap

Vierailija
29/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän työporukoissakin siis normaalia heittää että täytyy sitten vaan tyytyä siihen dildoon kun et sinäkään nyt lämmennyt? Ap

Siis miehesikö on nyt tyytymässä dildoon? Kun et antanut? Erikoista.

Ei, vaan nainen. Ap

Vierailija
30/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämäkö nyt on se epäilyttävä vitsi :D Onpa kyllä todella huono.  Ja jos kerran nainen sanoi noin miehellesi, niin sehän todistaa korkeintaan sen, että miehesi ei ole ollut kiinnostunut vai liittyykö tämä jotenkin miehesi tarpeisiin saada jotain sisäänsä mieheltä :D 

Vierailija
31/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyisessä, mutta aiemmassa kyllä. Varsinkin vanhemmat naiset heitti tuollaista nuorukaisille. 

Vierailija
32/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämäkö nyt on se epäilyttävä vitsi :D Onpa kyllä todella huono.  Ja jos kerran nainen sanoi noin miehellesi, niin sehän todistaa korkeintaan sen, että miehesi ei ole ollut kiinnostunut vai liittyykö tämä jotenkin miehesi tarpeisiin saada jotain sisäänsä mieheltä :D 

No tässähän on puhuttu kokoajan naisesta ja miehestäni, ei mistään miesporukan alapäävitseistä. Ap

Vierailija
33/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nainen. Ap

Miehesihän kertoi tuon saman vitsin sinulle? Eli mies tyytyy dildoon kun sinä et lämmennyt?

Vierailija
34/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin mies siirtyy ulkoruokintaan.

Vierailija
35/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tiet ovat aina 'mysteeri' kun kolahtaa kunnolla. Voi ehkä olla ihan muuten yhdessä hauskaa.(ilman seksiä, ihastuksia voi tulla) jos kotona asuu esimerkiksi mökkö-marda.

Vierailija
36/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naisena on nyt tilanne päällä, naapuriin muutti nuori nainen ja koko ajan hän juttelee mieheni kanssa ulkona kuin vanhat ystävykset, itse en juttele hänelle muuta kuin moi sanon. Eilen viimeksi. Pitää varmaan sanoa, että mitä hän ajattelee tai pitää jos minä alan jutella toisen naapurimme nuorten miesten kanssa englanniksi, he ovat siis sotapakolaisia. Olen varma, että jos nuorella naisella tulee joku ongelma niin varmaan tulee miestäni apuun hakemaan, mieheni on mukava aina ulkopuolisille ihmisille, minulle ei aina ole.

Vierailija
37/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa työpaikassani nuorempana, ainoana naisena olevana, yövuorossa minulle usein vitsailtiin että kenen kainaloon menen yöksi. "Jaakko" totesi että tuut mun viereen, johon "Sami" totesi, että hän on varannut minut jo viime vuorossa. 

Koska näihin on parasta kuitata samalla tavalla takaisin, nousin ylös ja totesin että käyn nopsaan hakemassa kamat ja tuun Sami sun sänkyyn täksi yöksi, ensi viikolla sitten Jaakko varautukoot.

Sami meni vaikeaksi, että kun hänellä on vaimo ja lapsiakin... Jolloin "haukuin" hänet heIvetin hannariksi, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. 

Siihen loppui ne yövitsailut 😉 mutta tässä esimerkki työpaikan harmittomasta vitsailusta.

Vierailija
38/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kysymyksiä herättänyt asia on se, kuinka nainen oli heittänyt miehelleni erään seksuaalissävytteisen läpän. En ajatellut siitä silloin mitään, mutta nyt mieheni sanoi sen saman jutun minulle. Aloin sitten miettimään missä yhteydessä olen sen kuullut ja muistin naisen sanoneen sen miehelle. Jälkikäteen tuli tunne, että tämä oli joku heidän keskinäinen vitsinsä, ja että mies oli tuollaisen vitsin naiselle joskus heittänyt. Ap

Se oli minusta kyllä outoa, koska kyseessä ei ollut mikään hauska tarina vaan aika härski ja estoton kommentti. Suoraan seksiin liittyvää. Kenelle edes tulee mieleen sanoa jotain noin henkilökohtaista, jos sellaista härski läppää ei ole heitetty jo aiemmin? Ap

Noi voi jeesus sentään, ihmiset nyt heittävät mitä ihmeellisintä läppää mitä ihmeellisimmissä tilanteissa. Välillä livahtaa jopa ns. sammakoita suusta. 

Jos läppä on härski, se on voinut jäädä miehesi mieleen yksinkertaisesti siksi ja sitten lipsahtaa miehen suusta juuri silloin kun ei pitäisi. 

Esimerkki: meidän juntti naapurimme sanoi pomoaan "saatanan kullinnupiksi". Oikein yllätyin, että kehtasi sellaista sanoa minun kuulteni. Ja enkö minä viikon päästä möläyttänyt äidilleni, että "X on kanssa yks kullinnuppi". Äiti vähän hätkähti ja luultavasti tuo lipsahtaa sitten sen suusta seuraavaksi. 

Noin muuten jos olet noin kovin epäluuloinen luonne, on todennäköisempää että sinä petät, kuin että miehesi. Meillä on tapana punnita muita itsemme mukaan. Tästä syystä esimerkiksi minä luotan mieheen aivan absoluuttisen täydellisesti: olen itse ehdottoman uskollinen, joten en oikein osaa edes kuvitella, että joku muu EI ole. Sellaisia asioita ei yksinkertaisesti OLE minun maailmassani. 

Ja arvaa mitä, saatan silti flirttailla miehille ja kaikki tietää ettei se tarkoita mitään -paitsi kaltaisesi itse pettämiseen taipuvaiset kyylät. 

Vierailija
39/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli minusta kyllä outoa, koska kyseessä ei ollut mikään hauska tarina vaan aika härski ja estoton kommentti. Suoraan seksiin liittyvää. Kenelle edes tulee mieleen sanoa jotain noin henkilökohtaista, jos sellaista härski läppää ei ole h

Jatkan vielä, että pitkässä suhteessa on muuten ihan normaalia että on jonkinlaisia ihastumisiakin eikä se tarkoita vielä pettämistä. Minulla esim. miehellä oli yhden työkaverinsa kanssa parin kuukauden jakso, jona ne flirttaili ankarasti ja mies sanoi, että hyvä kun eivät ole samassa työhuoneessa, ei tiedä miten kävisi. Mies siis oli tuosta minulle täysin avoin koko ajan. 

No, mentiin sitten kaksi pariskuntaa yhdessä lätkämatsiin, kun miehen ja sen naisen firma maksoi liput. Nähtyäni sen naisen miehen sanoin miehelleni läpällä, että jos se tahtoo panna sitä naista, niin olen aivan valmis harkitsemaan parinvaihtoa.  Miehen tunteet viileni merkittävästi sen jälkeen sitä naista kohtaan. 

Itsekin olen ollut ihastunut ja sanoin silloin miehelleni, että jos en olisi sun kanssa, iskisin ton Arton oitis. Arton oli miehen ja minun harrastuskaveri. Mies ei ollut millänsäkään, koska on itse luotettava, ja siten tietysti pitää minuakin sellaisena.

Vierailija
40/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nainen. Ap

Miehesihän kertoi tuon saman vitsin sinulle? Eli mies tyytyy dildoon kun sinä et lämmennyt?

Niin, nainen sanoi noin ensin miehelleni, ja mies sanoi minulle että että pitäisikö sinullekin hankkia dildo. Eikä mikä vaan dildo, vaan tässä puhuttiin tietynlaisesta dildosta mitä en tässä erikseen mainitse. Sama siis minkä nainen ensin miehelleni mainitsi. Siksi koska ei puhuttu yleisesti dildoista vaan tietynlaisesta, asia särähti korvaan.

Oletko tosissasi? Apua! Kuulostaa jotain duunipaikan apuriläpältä. Tuollaisia oli kesätyöpaikalla, missä oli paljon duunarimiehiä ja naisetkin heitti vastaavia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan