Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos toinen nainen ihastuu mieheesi..

Vierailija
20.08.2025 |

Vieläpä siinä määrin, että tunnustaa tälle tunteensa, eli olettaa saavansa vastakaikua. Onko silloin aihetta epäillä että mies on itsekin antanut aihetta ihastumiseen? Että ei ole ollut täysin neutraali vaan on ehkä flirttaillut itsekin?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oletan, että jos minä olen tietoinen, että joku nainen on tunnustanut tunteensa miehelleni, niin miehellä ei ole mitään salattavaa. Jos tunne olisi molemminpuolinen niin tuskin kuulisin siitä. 

Vierailija
2/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Ihastunut tulkitsee kohdettaan usein väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämmönen joka alkaa oikein hakemalla hakea syytä että saa syyttää miestään pettämisestä vaikka sellaista ei selvästi kyllä ole.

Vierailija
4/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on todella komea ja mukava ja useampi nainen on häneen ihastunut pitkän avioliiton aikana. On hänellä ollut jopa oma stalkkerin kaltainen nainekin perässä. 

Joskus olen miettinyt nuorempana oliko miehellä itsellään osuutta, mutta hirveästi en ole kuitenkaan päätäni sillä vaivannut, kun en ole mitään merkkiä sellaisesta nähnyt. Omasta kokemuksesta tiedän, että mies ainakin voi ihastua hullun lailla saamatta mitään vastakaikua, miksei sitten naisetkin. 

Havainto on ollut se, että erittäin aktiiviset ja varattua iskevät naiset eivät ole olleet ulkoisesti sellaisia, jotka olisivat olleet mieheni makuun. Siksikään en ole ottanut noita kovin vakavasti, paitsi stalkkeria, koska stalkkerit voivat aiheuttaa isoja hankaluuksia. Heillä on harhaisuutta ja ovat persoonallisuushäiriöisiä.

Vierailija
5/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vain tuntuu että mies ehkä kaunisteli omaa osuuttaan, ja jätti jotain kertomatta. Tai ehkä olen vain vainoharhainen. Ap 

Vierailija
6/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on pitkässä suhteessa tullut koettua. Sitä että mies on flirttaillut turhan pitkälle ja sitten hämmästyksissään näyttänyt naiselta tulleen treffikutsun. Sekä sitä että mies ei ole osoittanut yhtään mitään kiinnostusta, mutta mieleltään sairas nainen on kuvitellut että rakastuminen on molemminpuolista, ja mies ei vaan uskalla jättää minua.

Vierailija
7/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli nainen jonka sen vitsin kertoi miehelleni, pidin sitä ensin tietysti vain tahdittomana tältä naiselta, mutta kun mies nyt sanoi saman minulle, aloin epäilemään että mies on alunperin heittänyt sen saman vitsin tälle naisellekin. Ap

Vierailija
8/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneet ihmiset tulkitsevat usein kohdettaan vähän liikaa ja näkevät merkkejä joita ei ole.

Onko ap:n mies itse siis kertonut hänelle että tämä toinen nainen kertoi tunteistaan? Se voi olla hyvä merkki, ei ainakaan yritä salailla tilannetta.

On todella vaikea sanoa kummempaa mielipidettä, kun en tunne kyseessä olevia ihmisiä, mutta ainakaan ei kannata jäädä murehtimaan asiaa vaan puhua se halki ilman ennakko-oletuksia.

Vierailija
9/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tytöt rakastuvat julkkiksiinkin. Rakkaus on naisen ominaisuus ja se yleensä vaan katoaa miehen läsnäolosta xD 

Vierailija
10/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla vaikea elämä ja parisuhde, kun ei tuon vertaa ole luottoa puolison uskollisuuteen.

Vierailija
11/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuneet ihmiset tulkitsevat usein kohdettaan vähän liikaa ja näkevät merkkejä joita ei ole.

Onko ap:n mies itse siis kertonut hänelle että tämä toinen nainen kertoi tunteistaan? Se voi olla hyvä merkki, ei ainakaan yritä salailla tilannetta.

On todella vaikea sanoa kummempaa mielipidettä, kun en tunne kyseessä olevia ihmisiä, mutta ainakaan ei kannata jäädä murehtimaan asiaa vaan puhua se halki ilman ennakko-oletuksia.

Asia tuli ilmi vähän vahingossa, mies itse kertoi vasta kun asiasta kysyin. Omasta aloitteestaan ei asiaa kertonut, vaikka väitti sen aikoneensa tehdä. Minulla oli jo aiemmin vahvoja epäilyksiä, koska viestittelivät keskenään aika paljon. Ap

Vierailija
12/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vain tuntuu että mies ehkä kaunisteli omaa osuuttaan, ja jätti jotain kertomatta. Tai ehkä olen vain vainoharhainen. Ap 

Luota vaistoosi. 

Vierailija
13/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia tuli ilmi vähän vahingossa, mies itse kertoi vasta kun asiasta kysyin. Omasta aloitteestaan ei asiaa kertonut, vaikka väitti sen aikoneensa tehdä. Minulla oli jo aiemmin vahvoja epäilyksiä, koska viestittelivät keskenään aika paljon. Ap

Oletteko naimisissa? Jos suhde on kevyt eli joku "seurustelu" niin erotkaa. Muuten ala valmistella eroa.

Vierailija
14/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla vaikea elämä ja parisuhde, kun ei tuon vertaa ole luottoa puolison uskollisuuteen.

Lähtökohtaisesti luotan, mutta en sokeasti enkä ole sinisilmäinen. Ap

Vierailija
15/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oli nainen jonka sen vitsin kertoi miehelleni, pidin sitä ensin tietysti vain tahdittomana tältä naiselta, mutta kun mies nyt sanoi saman minulle, aloin epäilemään että mies on alunperin heittänyt sen saman vitsin tälle naisellekin. Ap

Tässä on nyt ylipäätään yksi vaihe liikaa tässä päättelyssäsi.

Jos kerran olet kuullut naisen kertoneen miehelle ko. vitsin ja mies kertoi vitsin nyt sinulle, niin miksi ihmeessä miehesi olisi kertonut naiselle saman vitsin jonka hän on jo kertonut miehellesi? 😂

Loogista on että nainen kertoi vitsin miehellesi ja miehesi kertoi sen sinulle. Ei mikään muu.

Vierailija
16/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet kuullut naisen kertoneen miehelle ko. vitsin ja mies kertoi vitsin nyt sinulle, niin miksi ihmeessä miehesi olisi kertonut naiselle saman vitsin jonka hän on jo kertonut miehellesi? 😂

Loogista on että nainen kertoi vitsin miehellesi ja miehesi kertoi sen sinulle. Ei mikään muu.

Et nyt ymmärrä. Miksi mieheni kertoisi toisen naisen hänelle kertoman rasvaisen kommentin minulle? Ap

No miksi kuvittelet että miehesi kertoo rasvaisen vitsin toiselle naiselle, nainen kertoo SAMAN vitsin takaisin miehelle, ja miehesi kertoo sen sitten sinulle? 😂 Ilmeisestl äidinkielesi ei ole suomi, vai mikä tässä mättää?

Vierailija
17/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärrä. Miksi mieheni kertoisi toisen naisen hänelle kertoman rasvaisen kommentin minulle? Ap

Koska piti sitä harmittomana. Jos ilmassa olisi jotain tunteita, hän ei olisi maininnut koko asiaa.

Vierailija
18/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en edes käsitä miten koko vitsi liittyy itse asiaan :D  Mitä vitsi nyt mukaa todistaa? Se on vainoharhaista, jos ajattelee vitsien kertomisen liittyvän pettämiseen.

Vierailija
19/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta mitä sitten, vaikka miehesi olisikin kertonut naiselle vitsin? En tajua ajattelutapaasi, se on vain vitsi.

Ei se ollut vain vitsi! Se oli kyllä suoraan itsetyydyttämiseen liittyvä "vitsi" ei mikään vitsikirjan vitsi. Ap

Vierailija
20/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoo tuosta itse, niin ei salaa mitään. Suhteemme alkuvaiheessa miehelläni oli paljon ihailijoita. 

Iän myötä ovat kaikonneet. Jos joku häneen ihastuisi, saattaisi miehelle tulla siitä hyvä fiilis. Mutta se on niin umpirakastunut minuun, että ei siitä muuta tulisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi