Incelit yliarvioivat ulkonäön ja varakkuuden merkitystä naisille
... ja aliarvioivat älykkyyden, ystävällisyyden ja huumorintajun merkitystä. Tällaiset väärinkäsitykset voivat ylläpitää epärealistisia uskomuksia deittailusta ja vaikeuttaa ihmissuhteiden muodostamista.
Hah, ihan kuin palstaincelit, juuri näinhän se on! 😆
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa vain komeimmat miehet saavat naisia.
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Milloin itse viimeksi pesit pillusi kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi levittäisin miesvihaa kun en lainkaan vihaa miehiä? Vihaan vain inkkeleitä, ja heitä en laske miehiksi."
Hyvä että tunnustat että vihaat kokemattomia miehiä etkä pidä heitä edes miehinä. Olen täällä monet kerrat kirjoittanutkin että tuollaisia naiset ovat.
Eri
Kokematon mies ei todellakaan ole sama asia kuin inkkeli.
Se on juurikin kokematon mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi levittäisin miesvihaa kun en lainkaan vihaa miehiä? Vihaan vain inkkeleitä, ja heitä en laske miehiksi."
Hyvä että tunnustat että vihaat kokemattomia miehiä etkä pidä heitä edes miehinä. Olen täällä monet kerrat kirjoittanutkin että tuollaisia naiset ovat.
Eri
Todellakin on. Se juuri on incel-termin lähtökohta.
No ok, se oli kokematon nainen joka keksi sanan itsestään ja kaltaisistaan.
Incel-mies on mies joka identifioituu seksittömäksi ja syyttää siitä naisia, ei itseään.
Normaali kokematon mies ymmärtää että syy löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin se juuri on. Itse ovat ulkonäön ja elintason perässä ja kuvittelevat muidenkin olevan.
Eli incelien toiveesta lisättiin pituusfiltteri Tinderiin?
Oikeastiko sinä muusinuija kuvittelet että joku lihatiskisovelluksen filtteri kertoo jotain naisista?
Hanki apua.
Minä en ko
En vihaa.
Inkkeli on naisia palstalla haukkuva susiruma neitsytmies.
Kyllä vihaat, muutat inkkelin määritelmään omien tarpeittesi mukaan ja päätät ihan sieltä näytön toiselta puolelta että tuo on muuten inkkeli.
Miksi sinulle on vaikea myöntää että vihaat miehiä? Tee se ylpeästi.
Aidosti hyviä naisia ei ole paljon. Varsinkin nuoret naiset tuppaa olemaan pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin se juuri on. Itse ovat ulkonäön ja elintason perässä ja kuvittelevat muidenkin olevan.
Eli incelien toiveesta lisättiin pituusfiltteri Tinderiin?
Oikeastiko sinä muusinuija kuvittelet että joku lihatiskisovelluksen filtteri kertoo jotain n
"Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.[1] Incel-termi yhdistetään useimmiten internetissä muodostuneeseen alakulttuuriin ja yhteisöön. Yhteisö koostuu pääasiallisesti nuorista miehistä, jotka syyttävät vastentahtoisesta selibaatistaan naisia, ja myös esineellistävät ja vähättelevät naisia."
-Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Incel-mies on mies joka identifioituu seksittömäksi ja syyttää siitä naisia, ei itseään.
Normaali kokematon mies ymmärtää että syy löytyy peilistä.
Ei se määritelmä sun mielipiteiden mukaan muutu.
Ihanaa kun jokainen spermaviemäri kokee saavansa päättää mitä incel kulloinkin tarkoittaa. Tekee keskustelusta kohtalaisen haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Eihän sitä pidä pestä, menee bakteeritasot sekaisin. Mieheni nuolee sen puhtaaksi joka ilta. Höpsö!
Vierailija kirjoitti:
Aidosti hyviä naisia ei ole paljon. Varsinkin nuoret naiset tuppaa olemaan pinnallisia.
Kerron salaisuuden. Älä katsele pinnallisia naisia, niin et löydä niitä. Sinun tulee vain kääntää katse pois niistä, jotka käyttävät valtavasti aikaa ja rahaa ulkonäköönsä. Eli niistä media seksikkäimmistä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Sanoisin että ulkonäkö on monelle keskeisempi, mutta luonne on huomattavasti tärkeämpi kuin varallisuus. Unohdat myös että valtaosalla naisista on itsellään tuloja ja varallisuutta.
Mun ex oli komea ja hyvätuloinen mutta luonne oli niin kamala että oli pakko pistää juttu poikki. En usko että hän koskaan löytää kumppania jos käytös ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Se on juurikin kokematon mies.
Joka ikinen mies on kokenut kokemattomuuden. Inkkeleitä ovat vain sellaiset, jotka eivät pääse siitä yli ja eteenpäin vaan identifioituvat kokemattomuuteensa ja tekevät siitä itselleen kahleet.
Kukaan mies ei synny kokeneena naistenmiehenä tai edes seksiä maistaneena. Jokainen joutuu kokemusta saadakseen siihen oppimaan ja kasvamaan ja käymään sen henkisen kehityksen polun, jonka päässä alkavat vedota saman tai vastakkaisen sukupuolen edustajiiin seksuaalisesti ja romanttisesti. Ne, jotka siihen eivät pysty, eli jäävät lapsen tasolle, voivat ryhtyä inkkeleiksi.
"Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.[1] Incel-termi yhdistetään useimmiten internetissä muodostuneeseen alakulttuuriin ja yhteisöön. Yhteisö koostuu pääasiallisesti nuorista miehistä, jotka syyttävät vastentahtoisesta selibaatistaan naisia, ja myös esineellistävät ja vähättelevät naisia."
-Wikipedia
###
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45284455
In 1997, there was no Facebook, no Instagram, no Tinder. Even MySpace was six years away. Alana, who doesn't want to use her full name, was in her mid-20s and had just started dating.
"It had taken me a long time. I was kind of a late bloomer. I thought, 'Maybe there are other late bloomers out there.'
"I noticed people would talk about the 'lonely virgin' and make silly jokes about people who didn't start dating in their teens," she said.
She was living in Toronto, Canada, and started the website, Alana's Involuntary Celibacy Project, for those who were struggling to form loving relationships.
She described the site as "a friendly place", a simple website where she posted articles and ran a mailing list.
Siinä sulle mitä incel tarkoittaa. Se että olette alkaneet käyttämään sitä lähinnä kaikkien miesten haukkumiseen on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä pidä pestä, menee bakteeritasot sekaisin. Mieheni nuolee sen puhtaaksi joka ilta. Höpsö!
Mies nuolee kun koirasi on tullut sisääsi
No on teillä jutut
Vierailija kirjoitti:
-Wikipedia
###
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45284455
In 1997, there was no Facebook, no Instagram, no Tinder. Even MySpace was six years away. Alana, who doesn't want to use her full name, was in her mid-20s and had just started dating.
"It had
Inkkelit ovat itse alkaneet käyttää sitä naisten haukkumiseen. Vuodesta -97 on melkein 30 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain nuorena hyvin naisia ravintolasta, mutta en saa enää kun olen vanhempi enkä enää ole yhtä komea.
Niin? Moni on nuorena sinkku ja parhaat viedään heti parisuhteeseen. Suurin osa sun ikäisistä naisista on joko parisuhteessa tai ovat törmänneet huonoon mieheen ja haluavat olla ilman miestä.
Heh... miksi ihmeessä miehet lähtisi parisuhteeseen?
Eli juu, ovat varmasti törmänneet huonoon mieheen, koska muita ei ole teille tarjolla. Leikitte sen
Heh... Itse en tunne yhtään vapaa-ehtoisesti sinkkua miestä. En kyllä huonoja miehiäkään. Ainakin kaikilla on rakastava puoliso rinnalla ja vuosien toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde takana. Kun löytää hyvän naisen, ei ole olemassa mitään sirkus parisuhdetta. On vain rakastavaisten parisuhde.
Lähinnä kokemusten kyynistämät ja muita kuunnelleet kokemattomat uskovat kaikkien parisuhteiden olevan sirkusta. Toki niitä sirkuksiakin on, mutta vähemmän.
Minä olen yli 40 ja ollut lähes koko aikuisikäni sinkkuna täysin vapaaehtoisesti (kirjoitetaan muuten ilman väliviivaa). Ei tarvitse kuin lukea esim. tätä ketjua niin parisuhde naisen kanssa alkaa vaikuttaa suorastaan painajaiselta. En keksi yhtään asiaa, joka omassa elämässäni olisi parisuhteessa paremmin kuin sinkkuna. Seksitarpeet hoidan maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Sanoisin että ulkonäkö on monelle keskeisempi, mutta luonne on huomattavasti tärkeämpi kuin varallisuus. Unohdat myös että valtaosalla naisista on itsellään tuloja ja varallisuutta.
Mun ex oli komea ja hyvätuloinen mutta luonne oli niin kamala että oli pakko pistää juttu poikki. En usko että hän koskaan löytää kumppania jos käytös ei muutu.
Löysihän hän sinutkin kumppanikseen. Miksei sitten muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin. "
En ymmärrä tätä "naisen palkalla ei ole väliä" ajatusta. Vaikka itse tienaisi hyvin niin onhan sillä koko perheen elintason kannalta iso merkitys että tienaako se nainen 1500e/kk vai 6000e/kk. Jos siis mies ei ole joku superrikas.
Ei oikeastaan ole sillä nainen harvemmin hoitaa omaa osuuttaan elintason nostosta. Miehille riittää vähempikin
Suurin osa opiskelijoista korkeakouluissa Suomessa on naisia. Nykyisin katso naiset luovat uraa ja tienaavat omat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on teillä jutut
Ei meillä ole koiraa, vaan poni. Tosiaan, kaikkea sitä kirjoitetaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on teillä jutut
Ei meillä ole koiraa, vaan poni. Tosiaan, kaikkea sitä kirjoitetaankin.
Mahtaa olla väljä toosa sinulla jos sinne ponia otat.
-eri