Incelit yliarvioivat ulkonäön ja varakkuuden merkitystä naisille
... ja aliarvioivat älykkyyden, ystävällisyyden ja huumorintajun merkitystä. Tällaiset väärinkäsitykset voivat ylläpitää epärealistisia uskomuksia deittailusta ja vaikeuttaa ihmissuhteiden muodostamista.
Hah, ihan kuin palstaincelit, juuri näinhän se on! 😆
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit ovat kaikki köyhiä tai korkeintaan keskituloisia. Rikas mies saa pimperoa aina kun haluaa, tarpeeksi rikas saa lähes keneltä tahansa. Vaikka olisi satavuotias ryppyinen kalmo, mutta jos on miljardeja taskussa niin pääsee siittämään jotain parikymppistä mallia. Se formulamiljardöörikin tuli isäksi 90+ iässä, kainalossa pimu. Ihan sama, vaikka miljardööri näyttää pystyyn kuolleelta zombielta.
Incelien katkeruus ei siis kohdistu vain naisiin vaan rikkaampiin miehiin, jotka ovat menestyneet ja sen johdosta naisia riittää.
Rahanahneus ei ole sukupuolisidonnaista. Rikas, kuuluisa nainen saa aina nuoren hottismiehen kainaloonsa. Koska aina löytyy niitä joita varallisuus ja luksus houkuttaa, sekä miehistä että naisista. Tästä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätöstä että kaikki naiset tai miehet olisivat rahan vietävissä.
Kaikki ja kaikki... hohhoijaa.
Massoista puhuttaessa ei keskustella siitä mitä joku yksilö Muuramessa tekee.
Ilmastomuutos vs. paikallinen sää. Sä vaikutat olevan sellainen joka kovalla pakkasella alkaa sönköttämään jotain että tässä se lämpeneminen taas näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa vain komeimmat miehet saavat naisia.
Ravintoloissa kaikki saavat ruokaa tai juomaa.
Järkeä saa käyttää, tosin edellytys on, että sellaista on myös annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa vain komeimmat miehet saavat naisia.
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Sain nuorena hyvin naisia ravintolasta, mutta en saa enää kun olen vanhempi enkä enää ole yhtä komea.
Niin? Moni on nuorena sinkku ja parhaat viedään heti parisuhteeseen. Suurin osa sun ikäisistä naisista on joko parisuhteessa tai ovat törmänneet huonoon mieheen ja haluavat olla ilman miestä.
Heh... miksi ihmeessä miehet lähtisi parisuhteeseen?
Eli juu, ovat varmasti törmänneet huonoon mieheen, koska muita ei ole teille tarjolla. Leikitte sen
Heh... Itse en tunne yhtään vapaa-ehtoisesti sinkkua miestä. En kyllä huonoja miehiäkään. Ainakin kaikilla on rakastava puoliso rinnalla ja vuosien toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde takana. Kun löytää hyvän naisen, ei ole olemassa mitään sirkus parisuhdetta. On vain rakastavaisten parisuhde.
Lähinnä kokemusten kyynistämät ja muita kuunnelleet kokemattomat uskovat kaikkien parisuhteiden olevan sirkusta. Toki niitä sirkuksiakin on, mutta vähemmän.
Suurin osa alle 35v miehistä ovat sinkkuja
Vapaaehtoisesti. Eivät edes etsi suhdetta.
Ei kaikki, suurin osa.
Se että sun otanta on 50v+ miehet ei ole tulevaisuuden kannalta mitenkään merkittävä, olette jo porsineet jos kykenitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit ovat kaikki köyhiä tai korkeintaan keskituloisia. Rikas mies saa pimperoa aina kun haluaa, tarpeeksi rikas saa lähes keneltä tahansa. Vaikka olisi satavuotias ryppyinen kalmo, mutta jos on miljardeja taskussa niin pääsee siittämään jotain parikymppistä mallia. Se formulamiljardöörikin tuli isäksi 90+ iässä, kainalossa pimu. Ihan sama, vaikka miljardööri näyttää pystyyn kuolleelta zombielta.
Incelien katkeruus ei siis kohdistu vain naisiin vaan rikkaampiin miehiin, jotka ovat menestyneet ja sen johdosta naisia riittää.
Rahanahneus ei ole sukupuolisidonnaista. Rikas, kuuluisa nainen saa aina nuoren hottismiehen kainaloonsa. Koska aina löytyy niitä joita varallisuus ja luksus houkuttaa, sekä miehistä että naisista. Tästä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätöstä että kaikki naiset tai miehet olisivat rahan vie
Kaikki ja kaikki... hohhoijaa.
Massoista puhuttaessa ei keskustella siitä mitä joku yksilö Muuramessa tekee.
Ilmastomuutos vs. paikallinen sää. Sä vaikutat olevan sellainen joka kovalla pakkasella alkaa sönköttämään jotain että tässä se lämpeneminen taas näkyy.
Okei, no minkä johtopäätöksen sinä vedät siitä että rikas ja kuuluisa nainen saa aina nuoren komean miehen? Sen että kaikki miehet ovat ostettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin se juuri on. Itse ovat ulkonäön ja elintason perässä ja kuvittelevat muidenkin olevan.
Eli incelien toiveesta lisättiin pituusfiltteri Tinderiin?
Oikeastiko sinä muusinuija kuvittelet että joku lihatiskisovelluksen filtteri kertoo jotain naisista?
Hanki apua.
Minä en koske itseäni lyhyempään mieheen edes kaverin pimpillä, mutta se ei silti tarkoita että ensisijaiset kriteerini parinvalinnassa olisivat ulkonäkö ja varallisuus.
Hohhoijaa... taas spermaviemäri nimittelemässä toisia keskustelijoita.
Ja tuollainen pitäisi kelvata muille kuin inceleille? Älkää naurattako.
Onneksi olen menossa naimisiin niin ei tarvitse sen enempää inkkeleiden lussutuksella vaivata päätäni.
Muusinuijaksi miehiä haukkuva on menossa naimisiin?
No, lesbosuhteet on tätäpäivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahanahneus ei ole sukupuolisidonnaista. Rikas, kuuluisa nainen saa aina nuoren hottismiehen kainaloonsa. Koska aina löytyy niitä joita varallisuus ja luksus houkuttaa, sekä miehistä että naisista. Tästä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätöst
Okei, no minkä johtopäätöksen sinä vedät siitä että rikas ja kuuluisa nainen saa aina nuoren komean miehen? Sen että kaikki miehet ovat ostettavissa?
Vedän sen johtopäätöksen että teet väitteitä jotka eivät pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi jutussa kerrotaan useista tutkimuksista missä on selvitetty henkilön ulkonäön vaikutusta seksin saamiseen. Kaikkien tutkimusten tulos on ollut sama, kun nuori heteromies kohtaa vieraan kauniin naisen, joka ehdottaa seksiä, valtaosa miehistä on valmiita suostumaan tähän. Vastaavasti kun kun heteronaisille tekee saman ehdotuksen komea mies, lähes kaikki naiset kieltäytyvät.
Toisaalta kun hankkiuduin läskimakkaroistani eroon ja treenasin itselleni atleettisen kropan alle kympin rasvoilla, niin ne kauniit naiset kummasti alkoivat ihan itse lähestyä ja ehdotella kaikenlaista. Go figure.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin. "
En ymmärrä tätä "naisen palkalla ei ole väliä" ajatusta. Vaikka itse tienaisi hyvin niin onhan sillä koko perheen elintason kannalta iso merkitys että tienaako se nainen 1500e/kk vai 6000e/kk. Jos siis mies ei ole joku superrikas.
Ei oikeastaan ole sillä nainen harvemmin hoitaa omaa osuuttaan elintason nostosta. Miehille riittää vähempikin
Mitä ihmettä tarkoitat? Mihin ne naisen rahat perheessä menevät jos ei yhteiseen elintasoon? Vai kuvitteletko todella että valtaosa perheellisistä naisista edelleen laittaa rahansa lähinnä meikkeihin, vaatteisiin ja käsilaukkuihin?
Ainakin m
Juu, miehet haluavat nimenomaan asua pienissä vaatimattomissa puumökeissä ja evätä lapsilta harrastukset ettei niihin mene rahaa. :D
Ehkä sinun piireissäsi.
Naisille tyypillistä liioittelua
Mies maksaa asunnosta muutenkin enemmän kuin nainen. Hän saa oikein hyvän elintason itselleen, kun nainen ei ole viemässä tilaa lapsineen.
Vai kuvitteletko että mies tarvitsee neliöitä imuroitavaksi ja kolme kylppäriä ihan itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin se juuri on. Itse ovat ulkonäön ja elintason perässä ja kuvittelevat muidenkin olevan.
Oikeastiko sinä muusinuija kuvittelet että joku lihatiskisovelluksen filtteri kertoo jotain naisista?
Hanki apua.
Minä en koske itseäni lyhyempään mieheen edes kaverin pimpillä, mutta se ei silti tarkoita että ensisijaiset kriteerini parinvalinnassa olisivat ulkonäkö ja va
En minä ole sanonut että vihaaminen on ok, vaan että itse henkilökohtaisesti vihaan inkkeleitä.
"Miksi levittäisin miesvihaa kun en lainkaan vihaa miehiä? Vihaan vain inkkeleitä, ja heitä en laske miehiksi."
Hyvä että tunnustat että vihaat kokemattomia miehiä etkä pidä heitä edes miehinä. Olen täällä monet kerrat kirjoittanutkin että tuollaisia naiset ovat.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki apua.
Minä en koske itseäni lyhyempään mieheen edes kaverin pimpillä, mutta se ei silti tarkoita että ensisijaiset kriteerini parinvalinnassa olisivat ulkonäkö ja varallisuus.
Hohhoijaa... taas spermaviemäri nimittelemässä toisia keskustelijoita.
Ja tuollainen pitäisi kelvata muille kuin inceleille? Älkää naurattako.
En haukkunut muusinuijaksi kuin tuota yhtä muusinuijaa, en miehiä joukkona.
Naiset, jotka haukkuvat miehiä inceleiksi: https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/524082977_7547575402…
Lievää projisointia, ehkä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin. "
En ymmärrä tätä "naisen palkalla ei ole väliä" ajatusta. Vaikka itse tienaisi hyvin niin onhan sillä koko perheen elintason kannalta iso merkitys että tienaako se nainen 1500e/kk vai 6000e/kk. Jos siis mies ei ole joku superrikas.
Ei oikeastaan ole sillä nainen harvemmin hoitaa omaa osuuttaan elintason nostosta. Miehille riittää vähempikin
Mitä ihmettä tarkoitat? Mihin ne naisen rahat perheessä menevät jos ei yhteiseen elintasoon? Vai kuvitteletko todella että valtaosa perheellisistä naisista edelleen laittaa rahansa lähinnä meikkeihin,
Nainen lapsineen? Tyhjästäkö ne lapset ilmestyvät sinne taloon, naisen tahdosta?
Vierailija kirjoitti:
"Miksi levittäisin miesvihaa kun en lainkaan vihaa miehiä? Vihaan vain inkkeleitä, ja heitä en laske miehiksi."
Hyvä että tunnustat että vihaat kokemattomia miehiä etkä pidä heitä edes miehinä. Olen täällä monet kerrat kirjoittanutkin että tuollaisia naiset ovat.
Eri
Kokematon mies ei todellakaan ole sama asia kuin inkkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki apua.
Minä en koske itseäni lyhyempään mieheen edes kaverin pimpillä, mutta se ei silti tarkoita että ensisijaiset
En minä ole sanonut että vihaaminen on ok, vaan että itse henkilökohtaisesti vihaan inkkeleitä.
Väärin, vihaat miehiä.
Päätät ihan koska tahansa että joku on inkkeli, jolla oikeutat sen vihasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas inkkelit ja trollit hyvässä vauhdissa. :D
Ja kyllä tuo aloitus ihan totta on. Kyllä mulla on aina vientiä riittänyt, vaikka en ole varakas tai media seksikäs. Outo kyllä luonteeltani. Mutta olen mukava, muut huomioon ottava ja sosiaalinen, vieläpä sosiaalisesta ahdistuksesta huolimatta. Tässä on toki auttanut se, etten asu missään peräkylällä, vaan pk-seudulla, jossa minulla on muutenkin laajat sosiaaliset piirit.
Ja kyllä se elämän rakkauskin löytyi ja avioonkin jo keretty. Eikä nainen edes käytä rahoja itseensä, vaan yhteiseen elämäämme.
PS. Tinderiä en ole käyttänyt kertaakaan.
Mutta fakta on että joku kissanpentuja nuotiossa polttava poliitikko on sinua suositumpi naisten keskuudessa.
Jopa Breivik ja Steen Christensen ovat sinua suositumpia, vaikka istuvatkin vankilassa.
Ja miksi helv**tissä minulle olisi mitään merkitystä sillä, että joku on minua suositumpi? Olen suosittu ja se riittää minulle. Minulta löytyy kuitenkin sen verran itsearvostusta ja itsevarmuutta, että ei minulla ole tarvetta vertailla itseäni muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat? Mihin ne naisen rahat perheessä menevät jos ei yhteiseen elintasoon? Vai kuvitteletko todella että valtaosa perheellisistä nai
Nainen lapsineen? Tyhjästäkö ne lapset ilmestyvät sinne taloon, naisen tahdosta?
n. 85% kaikista lapsista suomessa on ns. käenpoikasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki apua.
Minä en koske itseäni lyhyempään mieheen edes kaverin pimpi
En vihaa.
Inkkeli on naisia palstalla haukkuva susiruma neitsytmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat? Mihin ne naisen rahat perheessä menevät jos ei yhteiseen elintasoon? Vai kuv
Ennen se luku oli 60%. Aika paljon noussut taas.
Todellinen lukuhan on 1-3%.
Heh... Itse en tunne yhtään vapaa-ehtoisesti sinkkua miestä. En kyllä huonoja miehiäkään. Ainakin kaikilla on rakastava puoliso rinnalla ja vuosien toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde takana. Kun löytää hyvän naisen, ei ole olemassa mitään sirkus parisuhdetta. On vain rakastavaisten parisuhde.
Lähinnä kokemusten kyynistämät ja muita kuunnelleet kokemattomat uskovat kaikkien parisuhteiden olevan sirkusta. Toki niitä sirkuksiakin on, mutta vähemmän.