Incelit yliarvioivat ulkonäön ja varakkuuden merkitystä naisille
... ja aliarvioivat älykkyyden, ystävällisyyden ja huumorintajun merkitystä. Tällaiset väärinkäsitykset voivat ylläpitää epärealistisia uskomuksia deittailusta ja vaikeuttaa ihmissuhteiden muodostamista.
Hah, ihan kuin palstaincelit, juuri näinhän se on! 😆
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.[1] Incel-termi yhdistetään useimmiten internetissä muodostuneeseen alakulttuuriin ja yhteisöön. Yhteisö koostuu pääasiallisesti nuorista miehistä, jotka syyttävät vastentahtoisesta selibaatistaan naisia, ja myös esineellistävät ja vähättelevät naisia."
-Wikipedia
###
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45284455
In 1997, there was no Facebook, no Instagram, no Tinder. Even MySpace was six years away. Alana, who doesn't want to use her full name, was in her mi
Inkkelit ovat itse alkaneet käyttää sitä naisten haukkumiseen. Vuodesta -97 on melkein 30 vuotta aikaa.
näin, siinä nainen todistaa ettei hän oikeastaan tee muuta kuin käännä asiat miesten syyksi.
Ei mitään perusteluja, todisteita, mitään. Hän vain tekee väitteen ja spermaviemärit alkaa peukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse en voisi olla tyhmän naisen kanssa, mutta palkalla ei ole väliä, koska itse tienaan enemmän kuitenkin. "
En ymmärrä tätä "naisen palkalla ei ole väliä" ajatusta. Vaikka itse tienaisi hyvin niin onhan sillä koko perheen elintason kannalta iso merkitys että tienaako se nainen 1500e/kk vai 6000e/kk. Jos siis mies ei ole joku superrikas.
Ei oikeastaan ole sillä nainen harvemmin hoitaa omaa osuuttaan elintason nostosta. Miehille riittää vähempikin
Suurin osa opiskelijoista korkeakouluissa Suomessa on naisia. Nykyisin katso naiset luovat uraa ja tienaavat omat rahansa.
Sehän on mukavaa. Samalla saammekin lukea "akateemisten työttömyydestä" kun naiset kouluttautuvat hommiin johon ei ole tarvetta.
Uranne ja palkkatasonne ei nyt ihan vakuuta, jos rehellisiä ollaan. Tämä siis ihan vain tilastojen valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa vain komeimmat miehet saavat naisia.
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Milloin itse viimeksi pesit pillusi kunnolla?
Eihän sitä pidä pestä, menee bakteeritasot sekaisin. Mieheni nuolee sen puhtaaksi joka ilta. Höpsö!
Mies nuolee kun koirasi on tullut sisääsi
No on teillä jutut
Ei meillä ole koiraa, vaan poni. Tosiaan, kaikkea sitä kirjoitetaankin.
Ai poni mounttaa sut joka ilta. Ei ihme että olet venynyt... miehesi ei varmaan edes tunnu miltään, siksi se nuolee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.[1] Incel-termi yhdistetään useimmiten internetissä muodostuneeseen alakulttuuriin ja yhteisöön. Yhteisö koostuu pääasiallisesti nuorista miehistä, jotka syyttävät vastentahtoisesta selibaatistaan naisia, ja myös esineellistävät ja vähättelevät naisia."
-Wikipedia
###
In 1997, there was no Facebook, no Instagram, no Tinder. Even MySpace was six years away. Alana,
Voit ihan itse googlettaa mitä termi incel tarkoittaa. Minä sen jo sinulle tähän kopioinkin kun arvasin että taitosi ovat vajavaiset, mutta tee se nyt itse niin voit lopettaa tyhjänpäiväisen lussutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos rupeaisit rikkaaksi ja komeaksi, menisit suihkuun ja kouluun? Saisit sitten sinäkin niitä naisia.
Sain nuorena hyvin naisia ravintolasta, mutta en saa enää kun olen vanhempi enkä enää ole yhtä komea.
Niin? Moni on nuorena sinkku ja parhaat viedään heti parisuhteeseen. Suurin osa sun ikäisistä naisista on joko parisuhteessa tai ovat törmänneet huonoon mieheen ja haluavat olla ilman miestä.
Suurin osa alle 35v miehistä ovat sinkkuja
Vapaaehtoisesti. Eivät edes etsi suhdetta.
Ei kaikki, suurin osa.
Se että sun otanta on 50v+ miehet ei ole tulevaisuuden kannalta mitenkään merkittävä, olette jo porsineet jos kykenitte.
Heh. Ikä otanta tuttavapiiristäni on 30v-45v miehissä ja 25v-40v naisissa. Ei olla vielä hetkeen yli viisikymppisiä, mutta ei me mitään pentujakaan enää olla. Kokemuksista se elämän viisaus kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Sanoisin että ulkonäkö on monelle keskeisempi, mutta luonne on huomattavasti tärkeämpi kuin varallisuus. Unohdat myös että valtaosalla naisista on itsellään tuloja ja varallisuutta.
Mun ex oli komea ja hyvätuloinen mutta luonne oli niin kamala että oli pakko pistää juttu poikki. En usko että hän koskaan löytää kumppania jos käytös ei muutu.
Löysihän hän sinutkin kumppanikseen. Miksei sitten muita?
Varmaan pääsee treffeille kyllä, kun alussa skarppaa käytöksensä kanssa. Mutta ei ne suhteet koskaan kestä. Kaikki tyypin aiemmat parisuhteet on kariutuneet muutaman kk jälkeen, naisen aloitteesta. Mies itse haluaisi avioliiton ja lapsia, ikääkin alkaa jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä pidä pestä, menee bakteeritasot sekaisin. Mieheni nuolee sen puhtaaksi joka ilta. Höpsö!
No on teillä jutut
Ai poni mounttaa sut joka ilta. Ei ihme että olet venynyt... mie
Tässä taas näemme elävän esimerkin (numero 2!) inkkelin mielenmaisemasta. Vääristynyt, sairas ja pakkomielteinen seksikeskeisyys ja aggressio ovat päällimmäisinä.
Jos miehistä käytetään haukkumasanaa incel silloin naisista korrekti termi on huo ra.
Miksei incelit tsemppaa ja ota itseään niskasta kiinni? Kaikki leukajumpat voi unohtaa, mutta siisti ja miellyttävä olemus tekee jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Wikipedia
###
In 1997, there was no Facebook, no Instagram,
Voit ihan itse googlettaa mitä termi incel tarkoittaa. Minä sen jo sinulle tähän kopioinkin kun arvasin että taitosi ovat vajavaiset, mutta tee se nyt itse niin voit lopettaa tyhjänpäiväisen lussutuksen.
Hmm... wikipedia vai BBC-artikkeli jossa haastateltiin Alana's Involuntary Celibacy Project termin keksijää.
Mietitään kumpi nyt olisi luotettavampi lähteenä...
Ei lähdetä incel trollien kanssa kommunikoimaan ollenkaan. Ovat mielisairaita ja hyvin vihamielisiä ja katkeria. Narsisteja ovat, arvostetun professori Sam Vaknin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei incelit tsemppaa ja ota itseään niskasta kiinni? Kaikki leukajumpat voi unohtaa, mutta siisti ja miellyttävä olemus tekee jo paljon.
Ei se auta kun naiset on ihan tymiä!!!11 Ihan rumia ja pölöjä eikä anna mulle pinppiä vaikka haluaisin!!!1111!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että useimmat naiset eivät muka muodostaisi top-2 kriteerejään ulkonäöstä ja varakkuudesta? Aika paksua.
Sanoisin että ulkonäkö on monelle keskeisempi, mutta luonne on huomattavasti tärkeämpi kuin varallisuus. Unohdat myös että valtaosalla naisista on itsellään tuloja ja varallisuutta.
Mun ex oli komea ja hyvätuloinen mutta luonne oli niin kamala että oli pakko pistää juttu poikki. En usko että hän koskaan löytää kumppania jos käytös ei muutu.
Varmaan pääsee treffeille kyllä, kun alussa skarppaa käytöksensä kanssa. Mutta ei ne suhteet koskaan kestä. Kaikki tyypin aiemmat parisuhteet on kariutuneet muutaman kk jälkeen, naisen aloitteesta
Ai tässä alkaa bingokortti täyttyä mukavasti.
Ihanaa tarinointia, mielikuvituksetonta, mutta klassiset ovatkin usein kivoja.
Ennen miehiä joita ei naiset kiinnostanut sanottiin homoiksi, tänään inceleiksi.
Naisia selkeästi nyt harmittaa joku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Wikipedia
###
Wikipedia, kun puhutaan siitä mitä termi tarkoittaa nykyään, eikä siitä mitä se tarkoitti vuosikymmeniä takaperin ennen kuin se oli edes minkäänlainen ilmiö.
Naaraat yliarvioivat ulkonäön ja varakkuuden merkitystä siittäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pääsee treffeille kyllä, kun alussa skarppaa käytöksensä kanssa. Mutta ei ne suhteet koskaan kestä. Kaikki tyypin aiemmat parisuhteet on kariutuneet muutaman kk jälkeen, naisen aloitteesta. Mies itse haluaisi avioliiton ja lapsia, ikääkin alkaa jo olla.
Ai tässä alkaa bingokortti täyttyä mukavasti.
Ihanaa tarinointia, mielikuvituksetonta, mutta klassiset ovatkin usein kivoja.
No jos näin on niin sitten sama pätee myös femceleihin eli naispuolisiin inceleihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on teillä jutut
Ai poni mount
Tässä taas näemme elävän esimerkin (numero 2!) inkkelin mielenmaisemasta. Vääristynyt, sairas ja pakkomielteinen seksikeskeisyys ja aggressio ovat päällimmäisinä.
Juu, tuo nainen otti tosiaan nuolemisen esiin hyvin nopeasti kun puhuttiin hygieniasta.
Tuo nyt ei ole mitään raketti tiedettä, että ulkonäkö keskeinen mies saa ulkonäkö keskeisen naisen vasta kun mieheltä itseltäänkin löytyy ulkonäköä.