Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11039)
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua kotiin joka päivä, vaikka et ole koskaan asunutkaan kanssani.
Minulla samat tuntemukset sinusta, ajattelen sinua tälläkin hetkellä. Hyvää yötä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saisi mut hiljaiseksi.
Teitä valitettavasti ei saa kukaan hiljaiseksi.
Mun kaivattu tuntuu aika puheliaalta seurassani, joten ehkä et ole hän. Tosin olen itsekin hänen kanssaan aika pulppuava, vaikka usein enemmän tarkkailen ja kuuntelen. Tuntuu, että meillä olisi kamalan paljon kerrottavaa toisillemme ja jutut menee yksiin ja innostaa molemmin päin.
Miksi et sitten ole kanssaan pulppuamassa jo?
Nää on näitä klassisia juttuja. Esteitä ja tunne yksipuolisuudesta tunteiden suhteen jne.
Öööh. Outoa. Kaivattu pulppuaa seurassasi mutta koet tunteet yksipuoliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jotain poikkeuksellisia ominaisuuksia itsessänne.
Iso pää ja sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pisa-tuloksilla esitetä sanallakaan kenenkään kansallisesta älykkyydestä vaan nuorison oppimistuloksista 🤦🏻 ehkä sun ei kannata yrittää päteä näillä tilastoilla kun et niitä selvästi lainkaan ymmärrä. Jatkat vaan myssyjen myymistä 👍
Missään ole niin väitetykkään. Kuten Hannu Laurrma jossain on todennut "netissä on lukutaidottomia ihmisiä, jotka rivienläpi lukutaidottomuudessaan alkavat olettaa todeksi sitä mitä ymmärtämättömyydessän lukevat vaikka se mitä olettavat ei olisikaan sitä mitä sanottu. Pysy sinä siis vaan peukun myymisessä. 🍼
PISA tulokset suomalaisten älykkyydestä ihan täyttä roskaa.
Sun oma väitteesi :D
Sinun oma tulkinta. Tyhmäkin osaa sisäistää, että kun puhutaan siitä että PISA tulokset suomalaisten älykkyydestä ovat roskaa. Niin silloin puhutaan siitä kuinka 15-vuotiaiden suomalaiste oppilaiden osaaminen matematiikassa, lukutaidossa ja luonnontieteissä joita mitataan kolmen vuoden välein on roskaa Sinäkin olet ollut joskus 15-vuotias senkin alzheimer seniili :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni, mutta löytyykö muita ominaisuuksia?
Normaalisti naiset joiden kanssa mulla on jotain on yleensä. Älykkäitä, lahjakkaita jossain esim. Piirtäminen, pianonsoitto, ylipäätään korkea se kuuluisa äo.
Joskus teini-ikäisenä seurustelin tytön kanssa joka oli ideologisesti kehittänyt näkemyksiään ikäistään tyypillisesti pidemmälle.
Seurustelin yhen antisosiaalisen kanssa joka oli hyvä sängyssä.
Mä muistan aina kaiken.
Se on hyvä taito, niin mäkin. Mulla on osittainen valokuvamuisti. Lisäksi mä luen ajatuksia. Mulla on hyvä "pattern recognition". Ei kun se olikin poikkeuksellisen hyvä. Sori. En tykkää kehua itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti naiset joiden kanssa mulla on jotain on yleensä. Älykkäitä, lahjakkaita jossain esim. Piirtäminen, pianonsoitto, ylipäätään korkea se kuuluisa äo.
Joskus teini-ikäisenä seurustelin tytön kanssa joka oli ideologisesti kehittänyt näkemyksiään ikäistään tyypillisesti pidemmälle.
Osaan tehdä spagaatin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pisa-tuloksilla esitetä sanallakaan kenenkään kansallisesta älykkyydestä vaan nuorison oppimistuloksista 🤦🏻 ehkä sun ei kannata yrittää päteä näillä tilastoilla kun et niitä selvästi lainkaan ymmärrä. Jatkat vaan myssyjen myymistä 👍
Missään ole niin väitetykkään. Kuten Hannu Laurrma jossain on todennut "netissä on lukutaidottomia ihmisiä, jotka rivienläpi lukutaidottomuudessaan alkavat olettaa todeksi sitä mitä ymmärtämättömyydessän lukevat vaikka se mitä olettavat ei olisikaan sitä mitä sanottu. Pysy sinä siis vaan peukun myymisessä. 🍼
PISA tulokset suomalaisten älykkyydestä ihan täyttä roskaa.
Sun oma väitteesi :DSinun oma tulkinta. Tyhmäkiosaa sisäistää, että kun puhutaan siitä että PISA tulokset suomalaisten älykkyydestä ovat roskaa. Niin silloin puhutaan siitä kuinka 15-vuotiaiden suomalaiste oppilaiden osaaminen matematiikassa, lukutaidossa ja luonnontieteissä joita mitataan kolmen vuoden välein on roskaa Sinäkin olet ollut joskus 15-vuotias senkin alzheimer seniili :D
Ei, vaan nimenomaan tilastoa ei tulkita noin. Jätä sen tulkinta siis sellaisille, jotka siitä ymmärtää, ja myy sinä vain myssyjäsi. Näin meillä on näitä omia vahvuuksiamme. 😌 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan tehdä spagaatin
Ei tuo vielä mitään, mä osaan tehdä spagetin.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on ihana ääni. Ilman muuta saisi soitella mulle seksipuheluita. Kuuntelisin mielelläni.
Muijansa tosin ei varmaan tykkäisi, joten se siitä.
Joo... meillä molemmilla on ihanat äänet mutta en tiedä tuntisiko kaivattuni minua äänestäni puhelimessa. Siitä on niin kauan kun on puhuttu. Kaivattu mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan aina kaiken.
Se on hyvä taito, niin mäkin. Mulla on osittainen valokuvamuisti. Lisäksi mä luen ajatuksia. Mulla on hyvä "pattern recognition". Ei kun se olikin poikkeuksellisen hyvä. Sori. En tykkää kehua itseäni.
Onko ajatusten luvusta hyötyä kaivatun kanssa vai yhtä vaikeaa siitä huolimatta kuin muillakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan tehdä spagaatin
No joo. Siihen en taivu. Kadehdittava taito. Oon kankea kuin.. kanki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on ihana ääni. Ilman muuta saisi soitella mulle seksipuheluita. Kuuntelisin mielelläni.
Muijansa tosin ei varmaan tykkäisi, joten se siitä.***
Joo... meillä molemmilla on ihanat äänet mutta en tiedä tuntisiko kaivattuni minua äänestäni puhelimessa. Siitä on niin kauan kun on puhuttu. Kaivattu mies vai nainen?
Mies, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saisi mut hiljaiseksi.
Teitä valitettavasti ei saa kukaan hiljaiseksi.
Mun kaivattu tuntuu aika puheliaalta seurassani, joten ehkä et ole hän. Tosin olen itsekin hänen kanssaan aika pulppuava, vaikka usein enemmän tarkkailen ja kuuntelen. Tuntuu, että meillä olisi kamalan paljon kerrottavaa toisillemme ja jutut menee yksiin ja innostaa molemmin päin.
Miksi et sitten ole kanssaan pulppuamassa jo?
Nää on näitä klassisia juttuja. Esteitä ja tunne yksipuolisuudesta tunteiden suhteen jne.
Öööh. Outoa. Kaivattu pulppuaa seurassasi mutta koet tunteet yksipuoliseksi?
Tulkitsen hänet sosiaaliseksi ja suhteellisen ekstrovertiksi persoonaksi, joka varmaan pitää minusta ihmisenä tuttavatasolla. Miksipä ei, koska tosi monet pitävät. Vaikea uskoa, että olisin hänelle jotenkin enemmän ja erikoisempi verrattuna laajempiin ihmisryhmiin kummankaan suuntaisesti.
Onko ajatusten luvusta hyötyä kaivatun kanssa vai yhtä vaikeaa siitä huolimatta kuin muillakin?
Hän sivusta
Pään koko yms. jankutukset ei minulta
en pervoile
👋
öitä höppänät
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nimenomaan tilastoa ei tulkita noin. Jätä sen tulkinta siis sellaisille, jotka siitä ymmärtää, ja myy sinä vain myssyjäsi. Näin meillä on näitä omia vahvuuksiamme. 😌 eri
Ei vaan kuule nimenomaan sehän juuri noin tulkitaan. Liity sinä myymään hänen kanssa myssyjä ja jätä nuo vaaralliset peukut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan aina kaiken.
Oletko mies, jolle koskaan ei tapahdu mitään?
On kiva ääni puhelimessakin kaipaamallani "ilta soitto" miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kuule nimenomaan sehän juuri noin tulkitaan. Liity sinä myymään hänen kanssa myssyjä ja jätä nuo vaaralliset peukut kokonaan.
Lopeta sinä täällä turhan jankuttaminen ja keskity kirjoittamaan otsikon mukaan. Illan opetuksena oli nyt sulle se, mitä pisa-tuloksilla tosiasiallisesti tutkitaan, sehän on vain hienoa että oppii joka päivä uusia asioita.
Voin taata etten ole hän. Tunnistan kyllä.😊 En edes ole tekemisissä hänen kanssaan irl, valitettavasti.