Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11054)
Joo, oli se ihan hyvä ratkaisu, minkä olit tehnyt. Sulla on siihen skillsit ja speksit kunnossa. Kaikkea hyvää tulevaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta näissä keskusteluissa on se, että suomalaisten keskipituus on tunnetusti 0-230 cm ja jotain siltä väliltä ja nainen, joka on yli 170 cm on mursu.
Voi olla valas, voi olla mursu, voi olla kirahvi, kissa mitä näitä nyt on. Ei se pituus vaan kokonaisuus.
Minä oon tuo kissa 😍
Vierailija kirjoitti:
Niin, sillä ei tosiaan tutkita älykkyyttä, kuten luulit. Se siitä. Eteenpäin.
Anteensi mutta, sillä mitataan avaintaitoja ja kykyä soveltaa osaamista arjen todellisissa tilanteissa.
Tutkimuksessa arvioidaan lukutaitoa, luonnontieteiden osaamista ja matematiikan osaamista. Ei se tietystikään ole mikään älykkyystesti, mutta PISA-testi on standardoitu oppimistesti, joka mittaa oppimiskykyä ja älykkyysosamäärä joka taas mittaa loogista päättelykykyä. Hyvä looginen päättelykyky indikoi siis hyvää oppimiskykyä korrelaatiokertoimella 0,8.
Vuotta vanhemmalle Rakkaalle terveiset, öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sillä ei tosiaan tutkita älykkyyttä, kuten luulit. Se siitä. Eteenpäin.
Anteensi mutta, sillä mitataan avaintaitoja ja kykyä soveltaa osaamista arjen todellisissa tilanteissa.
Tutkimuksessa arvioidaan lukutaitoa, luonnontieteiden osaamista ja matematiikan osaamista. Ei se tietystikään ole mikään älykkyystesti, mutta PISA-testi on standardoitu oppimistesti, joka mittaa oppimiskykyä ja älykkyysosamäärä joka taas mittaa loogista päättelykykyä. Hyvä looginen päättelykyky indikoi siis hyvää oppimiskykyä korrelaatiokertoimella 0,8.
Juu juu, turhaan aloitat nyt seuraavaa jankutusta tästä. Pisa-tuloksilla ei esitetä suomalaisten älykkyyden tasoa, kuten edellinen luuli.
Voihan kaipuun himmeli, minä elin, minä kuolin, toin pöydän sekä tuolin, minä nauroin, että katkerat kyyneleeni nuolin, se ei poista sitä että hetken sinun olin.
uskon ja toivon
rakkauden - tokkopa koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on erityisen vaikea ilman sua, erityinen.
Miksi, kultaseni?
En tiedä. On vain sellainen hetki. Kun tapasin sinut, ja ne pienen pienet hetken mitä sain seurassasi, sain uudenlaisen merkityksen elämälleni. Sain kotoisan tunteen, turvan, erityisen yhteyden... tilan luovuudelle missä tulla nähdyksi. Mahdollisuuden tehdä toinen valtavan onnelliseksi.
En ole saanut nauttia oman kaivattuni seurasta. Kirjoitat omallesi kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Voihan kaipuun himmeli, minä elin, minä kuolin, toin pöydän sekä tuolin, minä nauroin, että katkerat kyyneleeni nuolin, se ei poista sitä että hetken sinun olin.
Kenelle nämä runot ovat? Nn, nm, mun, mm?
Miten nää pisa jutut nyt liittykään pään ympärys mittaan. Oon pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, turhaan aloitat nyt seuraavaa jankutusta tästä. Pisa-tuloksilla ei esitetä suomalaisten älykkyyden tasoa, kuten edellinen luuli.
Juu buu, turhaan nyt yrität eriyttää Pisa-tuloksia joksikin tyhjiössä olevaksi asiaksi, jolla ei olisi korrelaatiota suuntaan tai toiseen. Vähän sama kuin sanoisit, ettei Milan Jaffilla ole tekemistä roadman ilmiön kanssa.
Anna mulle kunnon tunniste, jonka vain minä tajuan, ja saat vastineeksi viestin irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta näissä keskusteluissa on se, että suomalaisten keskipituus on tunnetusti 0-230 cm ja jotain siltä väliltä ja nainen, joka on yli 170 cm on mursu.
Voi olla valas, voi olla mursu, voi olla kirahvi, kissa mitä näitä nyt on. Ei se pituus vaan kokonaisuus.
Minä oon tuo kissa 😍
Minä mursu. Alkaa keski-ikä painaa päälle ja viiksekkään kasvaa, vaikka nainen olen.
Saunanraikkaat terveiset kaivatulle. Oisitpa täällä nyt. Voitaisiin käpertyä toisiimme ja mennä puhtaille lakanoille nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää pisa jutut nyt liittykään pään ympärys mittaan. Oon pihalla.
Jotenkin se riitapukari liitti pään koon älykkyyteen ja sitten siitä brassaili pisa-tulosten kaltaisella käsitteellä, tietämättä mitä pisa-tutkimuksessa oikeasti edes tutkitaan :D mut siis toihan riitelee täällä aina kun käyn, sen tunnistaa tosta lainaustyylistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, korjaan lausumaani: suomalaisen koko on keskimäärin valasmursukirahvikissa ja jos on koira on jättiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle kunnon tunniste, jonka vain minä tajuan, ja saat vastineeksi viestin irl.
Oot miettinyt viestin lähettämistä monta kertaa. Tunnen sen. Mäkin oon miettinyt sua. En ymmärrä jarrutteluasi.
Kaivatun koko on just täydellinen!
Hyvää yötä sulle, kenellä oli kotiini avaimet. Ajatuksissani.