Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (11293)

Vierailija
8061/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs kokoiset teidän peräaukot on ?

Semmonen että kaivatun ihana kalu täyttäisi senkin kolon kivasti.

You got that right boy!

T. Arto

Vierailija
8062/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Olen miettinyt paljonko se vaikuttaa alavireeseeni. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Soitellaan niin piristytään molemmat.🥹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat. Niille oma ketju(?)

Vierailija
8064/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko kokoa HK vai nakki ? Ja onko se hk koko iso naiselle vai ei ?

Vierailija
8065/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pisa-tuloksilla esitetä sanallakaan kenenkään kansallisesta älykkyydestä vaan nuorison oppimistuloksista 🤦🏻 ehkä sun ei kannata yrittää päteä näillä tilastoilla kun et niitä selvästi lainkaan ymmärrä. Jatkat vaan myssyjen myymistä 👍

Missään ole niin väitetykkään. Kuten Hannu Laurrma jossain on todennut "netissä on lukutaidottomia ihmisiä, jotka rivienläpi lukutaidottomuudessaan alkavat olettaa todeksi sitä mitä ymmärtämättömyydessän lukevat vaikka se mitä olettavat ei olisikaan sitä mitä sanottu. Pysy sinä siis vaan peukun myymisessä. 🍼

Vierailija
8066/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olen miettinyt paljonko se vaikuttaa alavireeseeni. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
8067/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt. Onko teistä kukaan hetero?

Vierailija
8068/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulla on ihana ääni. Ilman muuta saisi soitella mulle seksipuheluita. Kuuntelisin mielelläni. 

Muijansa tosin ei varmaan tykkäisi, joten se siitä.

Vierailija
8069/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu saisi mut hiljaiseksi.

Teitä valitettavasti ei saa kukaan hiljaiseksi.

Mun kaivattu tuntuu aika puheliaalta seurassani, joten ehkä et ole hän. Tosin olen itsekin hänen kanssaan aika pulppuava, vaikka usein enemmän tarkkailen ja kuuntelen. Tuntuu, että meillä olisi kamalan paljon kerrottavaa toisillemme ja jutut menee yksiin ja innostaa molemmin päin.

Vierailija
8070/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pisa-tuloksilla esitetä sanallakaan kenenkään kansallisesta älykkyydestä vaan nuorison oppimistuloksista 🤦🏻 ehkä sun ei kannata yrittää päteä näillä tilastoilla kun et niitä selvästi lainkaan ymmärrä. Jatkat vaan myssyjen myymistä 👍

Missään ole niin väitetykkään. Kuten Hannu Laurrma jossain on todennut "netissä on lukutaidottomia ihmisiä, jotka rivienläpi lukutaidottomuudessaan alkavat olettaa todeksi sitä mitä ymmärtämättömyydessän lukevat vaikka se mitä olettavat ei olisikaan sitä mitä sanottu. Pysy sinä siis vaan peukun myymisessä. 🍼

Sinä itse väitit niin. 

Vierailija
8071/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nyt. Onko teistä kukaan hetero?

Sinä?

Vierailija
8072/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse väitit niin. 

Eipähän väittänyt. 

Vierailija
8073/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu tuntuu aika puheliaalta seurassani, joten ehkä et ole hän. Tosin olen itsekin hänen kanssaan aika pulppuava, vaikka usein enemmän tarkkailen ja kuuntelen. Tuntuu, että meillä olisi kamalan paljon kerrottavaa toisillemme ja jutut menee yksiin ja innostaa molemmin päin.

Miksi et sitten ole kanssaan pulppuamassa jo?

Vierailija
8074/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon iso/syväpäinen nainen. Ehkä kaivattu tunnistaa kun sivusta katseli ;)

Aika vaikea sanoa, kun ei mun pää jotenkin tee huomioita toisten päiden koosta tai jos joskus tekeekin niin harvoin rekisteröi. Pään pitäisi kai olla aika poikkeuksellisen iso.

Hmm. Entä jos sen kantaja on hoikka? :) nn

Vierailija
8075/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PISA tulokset suomalaisten älykkyydestä ihan täyttä roskaa. 

Sun oma väitteesi :D

Vierailija
8076/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen että kaivatun ihana kalu täyttäisi senkin kolon kivasti.

Varo mitä toivot Artoseni.

Niinpä. Mut se oiskin tosiaan aika paha jos Artolla kaikista maailman ihmisistä oiskin häppärit! Ja siks en ookaan Arto vaan joku muu. Ilon ja onnen päivä!

Vierailija
8077/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan pois tästä ketjusta. Mihin mennään?

Voispa soittaa toiselle vapaasti. -sivu-

Vierailija
8078/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me väsytään joskus. Sivusta

Vierailija
8079/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten ole kanssaan pulppuamassa jo?

Nää on näitä klassisia juttuja. Esteitä ja tunne yksipuolisuudesta tunteiden suhteen jne. 

Vierailija
8080/11293 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse väitit niin. 

Eipähän väittänyt. 

*PISA tulokset suomalaisten älykkyydestä ihan täyttä roskaa.*

Näin väitettiin siinä viestissä, jonka leikkasit pois asiayhteydestä. Ehkä sitten olet sivusta etkä tuo hattukauppias, mutta väitetty on.