Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11293)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin harrastaa puhelinseksiä kaivattuni kanssa. Et semmoisia terkkuja hänelle.
Minulle ehdotettiin vähän aikaa sitten puhelintyötä "eroottisen" äänen takia 🧐
n38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin harrastaa puhelinseksiä kaivattuni kanssa. Et semmoisia terkkuja hänelle.
Sitten vain linjat laulamaan.
Ei meillä ole sellaista suhdetta, et vois semmosta ehdottaa. En tiedä mitä muutenkaan tykkäis sellaisesta, ei oikein voi kysyäkään kylmiltään.
Juu, ei ole. Oikea ihojen yhteys on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs kokoiset teidän peräaukot on ?
😂
Vierailija kirjoitti:
No siiz kiitos kysymästä. Silleen et mahtuu munakoiso sinne. Ja pamppu. Ja kottikärryt. Nyt heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://petster.fi/ratsastaja/ratsastuskyparat/ratsastuskypara-one-k-av…
57 cm pää on kokoa LSuomalaisten aikuisten keskimääräinen päänympärys on naisilla 52-58 cm (20-23 tuumaa) ja miehillä 56-61 cm (22-24 tuumaa), muualla maailmassa keskimääräiset päänympärysmitat naisilla 53 ja 58.5 cm (21- 23 tuumaa ) sekä miehillä 55 ja 57 cm. Nämä vaihteluvälit voivat kuitenkin vaihdella lähteestä sekä mitattavien henkilöiden iästä ja sukupuolesta riippuen. Sekä mittaustavoistista. 57 on pieni, vaikka minkä kypärän koko olisi L.
Eihän ole, edes ton tekstis perusteella :D iso mikä iso ja se on ok
Miehen pääks normi naisen pääks iso
Jos olisi yli 57 olisi naisen pääksi iso. Typerykset. Miehen pääksi tuo olisi taas pieni. Ettekö te osaa näitä käsitteitä? PISA tulokset suomalaisten älykkyydestä ihan täyttä roskaa.
Ei pisa-tuloksilla esitetä sanallakaan kenenkään kansallisesta älykkyydestä vaan nuorison oppimistuloksista 🤦🏻 ehkä sun ei kannata yrittää päteä näillä tilastoilla kun et niitä selvästi lainkaan ymmärrä. Jatkat vaan myssyjen myymistä 👍
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Niskasta ainakin joillain on päänahka rullalla. Takaraivolla meinaan. Entäpä sitten kaulan paksuus. Mulla on ohut kaula. Naapurilla paksumpi. Mitäs nytte. Minkälainen sulla on.
Naapurisi on ötsi körmy. Sinä taas joku afrikantähden sukulainen. Ehkä teillä on venytetty kaulaa? Laitettu rinkuloita kaulan ympärille. Itselläkin suht ohut kirahvi kaula.
Kaivattu saisi mut hiljaiseksi.
Teitä valitettavasti ei saa kukaan hiljaiseksi.
Hei rölli vedä se päähäs, enkä tarkoita pipoa. 😊
Haluan pois tästä ketjusta. Mihin mennään?
Ketä tää isopäinen myssymyyjä edes kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on erityisen vaikea ilman sua, erityinen.
Miksi, kultaseni?
Vierailija kirjoitti:
En mene minnekään. Kaivatun vuoksi kestän vaikka tuntemattoman peräaukon.
Vierailija kirjoitti:
Oon iso/syväpäinen nainen. Ehkä kaivattu tunnistaa kun sivusta katseli ;)
Aika vaikea sanoa, kun ei mun pää jotenkin tee huomioita toisten päiden koosta tai jos joskus tekeekin niin harvoin rekisteröi. Pään pitäisi kai olla aika poikkeuksellisen iso.
Vierailija kirjoitti:
Mennään minne vaan, meitä kukaan ei voi saavuttaa. Ne meistä jää jälkeen. Minne vaan, ne ei pärjää meille, juostaan pois ja nauretaan niille.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen että kaivatun ihana kalu täyttäisi senkin kolon kivasti.
Ikävä. Olen miettinyt paljonko se vaikuttaa alavireeseeni. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon iso/syväpäinen nainen. Ehkä kaivattu tunnistaa kun sivusta katseli ;)
Aika vaikea sanoa, kun ei mun pää jotenkin tee huomioita toisten päiden koosta tai jos joskus tekeekin niin harvoin rekisteröi. Pään pitäisi kai olla aika poikkeuksellisen iso.
Oli naiselta naiselle lisävinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen että kaivatun ihana kalu täyttäisi senkin kolon kivasti.
Varo mitä toivot Artoseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siiz kiitos kysymästä. Silleen et mahtuu munakoiso sinne. Ja pamppu. Ja kottikärryt. Nyt heippa.
Kottikärryt on kyl erikätsät👌🤌 Yst. terv. puutarhuri sivusta