Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovu asioista, jotka vahingoittaa sua.
Miksi asia kuuluu sinulle? Eikös ne ole toisten asioita joihin et änge sotkemaan. Vaan pitikö sinun tehdä. Tietenkin piti. Ilman parempaa tietoa, ilman mitään. Työnsin nenäsi perseeseen.
Itsesi takia, luovu niistä.
Sä et edes tiedä millon mä täällä olen. Sä luulet niin ja meuhkaat kun en ole paikalla. Sä et edes tunne mua sen vertaa. Sitten huutelet tuota täällä kuitenkin.
Miltä se tuntuu? Pitäisikö sanoa sulle samat?
Nenä pois perseestä.
Nenä kaivatun perseeseen.
*peppuun
-sivuhuom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerro mitä kaikkea kivaa olet tehnyt tänään ja kerro jos sinulla on ihania tulevaisuuden suunnitelmia.
Sulle vai?
Gallup, kaikille yhteisesti ja saa kertoa ihan vapaasti. Välillä ketjussa on tehty galluppeja johon kaikki saavat osallistua siis vastaamaan.
Ei liity ketjun aiheeseen mitenkään nuo tällä sivulla olevat
Ei sen väliä, kohta kuitenkin itse vastailee niihin, että onpas kiva ja virkistävä kalluppi, minä nyt pesin römpsäni ja löysin maksalaatikkua alelaarista!
Ja Juha Mieto tirautti tuokkoselliseen mämmilöötä kurikkalaista maitulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on ajankohtaista sinulle juuri nyt? Mikä kiinnostaa erityisesti?
Aina kiinnostaa omasta hyvinvoinnista huolehtiminen. Jos nuo perusasiat ei ole kunnossa niin ei ole esim parisuhteessa mitään annettavaa.
Totta: perse kannattaa pitää kiinteänä.
Persesilmä ei hymyile
Minunpa vinkkaa silmää! Sori ihan sivusta.
Ei huoleta varjoutuminen. Huolettaa se että kun sulkee yhden oven takanaan ja kun joskus tulee takaisin. Niin ei ole enää ketään jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on ajankohtaista sinulle juuri nyt? Mikä kiinnostaa erityisesti?
Aina kiinnostaa omasta hyvinvoinnista huolehtiminen. Jos nuo perusasiat ei ole kunnossa niin ei ole esim parisuhteessa mitään annettavaa.
Totta: perse kannattaa pitää kiinteänä.
Persesilmä ei hymyile
Minunpa vinkkaa silmää! Sori ihan sivusta.
Itsellä ja joillakin muillakin supistaa. Sori aivan sivusta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan tyhmä, kun luulin olevan molemminpuolista.
Ei minulta. En koskaan sanoisi itseäni tyhmäksi.
Moni muu varmaan sanoo.
Nähtävästi
Vierailija kirjoitti:
Ei huoleta varjoutuminen. Huolettaa se että kun sulkee yhden oven takanaan ja kun joskus tulee takaisin. Niin ei ole enää ketään jäljellä.
Älä mene takaisin. Siinä se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen sammuttaa valot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on vähän raskasta. Aavistaen kuitenkin mitä käy ja mitä jättää taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta varmaan on se, että mitä käy kun mä lähden täältä. Ei syytä huoleen. Se päivä ei oo vielä tänään.
Mitä veikkaat, että käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen sammuttaa valot.
Liekö valot olleet ikinä päällä?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tuntee olevansa vain varjo ilman rakkautta. Huolimatta kaikesta menestyksestä ja kehityksestä.
Sellaisia me ihmiset olemme, tarvitsemme toisiamme. Eikö sinulla sitten ole rakkautta?
Joten kannattaa kai olla yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta varmaan on se, että mitä käy kun mä lähden täältä. Ei syytä huoleen. Se päivä ei oo vielä tänään.
Mitä veikkaat, että käy?
Ei ole ketään jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän noin on tapahtunut minulle. Jos hän tulee joskus vielä takaisin, löytää hän täältä ihmisen kuoren ja haamun. Ei sitä joka joskus olin ja johon hän ehkä tykästyi enkä edes se jonka hän jätti valinnoillaan silloin taakseen. Vastassa on hymytön olento, jolla on kuollut kala rinnassa. Enkä tule koskaan enää olemaan se joka ei ole ollut hymytön ja sydän henkeään vailla. Vuosien eroosion syömä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on vähän raskasta. Aavistaen kuitenkin mitä käy ja mitä jättää taakseen.
Älä siis lähde.
Kaikkea muuta. Tosissani olen ollut.