Asia jota moni pitää hervottoman hauskana mutta ei naurata sinua yhtään
Välillä törmää asioihin joille moni nauraa vedet silmissä mutta itselle tekisi tiukkaa edes teeskennellä että naurattaa..
Tuli mieleen esimerkiksi Putous-ohjelma.
ja joo tiedetään ihmisillä on erilaisia huumorintajuja ja hyvä että kaikki ei naura samoille jutuille
Kommentit (31)
Putous minullakin. Jostain syystä suomalainen huumori ei oikein uppoa. Paitsi pulttibois hieman nosti suupieliä ylöspäin aikoinaan mutta niitähän ei enää saa esittää
Erkki Saarelan löysä muna Riisuminen-filmissä.
Kuka muka nauraa putoukselle? Sanon itse että stand up komiikka. Ei vaan mielestäni toimi että mennään varta vasten lavalle kertomaan vitsejä, vaikka olisi ns. hyväkin esiintyjä
Eräs nauroi tänään paljon, kun se ja muutama muu siivosi !!!!! Se nauraa muutenkin paljon ja lähes koko ajan, sellainen häiritseeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!! Siis koko ajan nauraminen tyhjästä ! Muut yrittää siinä melussa sitte tehä jotakin töitä.... Mikä siin o nii hauskoooooooo ???????????????
Susanna Laineen uusi somesisältö. Joka toinen lause vakava, joka toinen lässytystä ja virnuilua. Joku siellä kysyikin kommenteissa että mikä on tämä nykyinen tyyli hänellä.
itseä ei naurata tippaakaan ja siellä on kommenttikentät täynnä itkunauruhymiötä. Niin ne vain eroaa ihmisillä että mikä naurattaa ja mikä ei :D
Stand up komiikka, anoppivitsit, kaksimielisyydet.
Kiti Kokkosen tanhupallo..
kerran olin pikkusekkujen luona viettämässä iltapäivää ja jäin vielä tuon ohjelman yli kun kyyti olisi tullut vasta sen jälkeen. Kaikki nauroivat joka repliikille ja itse oli vähän vaivaannuttavaa kun ei edes hymyilyttänyt.
Ryhmälaulu, ryhmäleikki ala tykypäivä.
Palstan kaikki väkisin väännetyt muka-hauskat ja vajaaälyiset jankutukset.
Minusta itsemurhassa ei ole mitään hauskaa. Kukaan, jonka lapsi on tappanut itsensä, ei naura kuolemalle.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmälaulu, ryhmäleikki ala tykypäivä.
Koska näitä kukaan on pitänyt hervottoman hauskoina? Se, että joku nauraa siellä, ei tarkoita etteikö olisi jossain ihan muualla jos olisi vapaasti saanut valita.
Polttarit, morsiamen ryöstö häissä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta itsemurhassa ei ole mitään hauskaa. Kukaan, jonka lapsi on tappanut itsensä, ei naura kuolemalle.
Kenen mielestä se sitten koskaan on ollut hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko sitten jonkun joka pitää sitä hervottoman hauskana?
Vierailija kirjoitti:
Kiti Kokkosen tanhupallo..
kerran olin pikkusekkujen luona viettämässä iltapäivää ja jäin vielä tuon ohjelman yli kun kyyti olisi tullut vasta sen jälkeen. Kaikki nauroivat joka repliikille ja itse oli vähän vaivaannuttavaa kun ei edes hymyilyttänyt.
Pelkästään ällöttävä se lyhytkasvuinen paksukainen minustakin.
Putous