Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10819)
Naisia on vaikeampi lukea.
Luulin joskus, että oon hullu kun tiesin mitä ihmiset sanoo ennen kuin ne sanoo. Mulla on ollut viikkoja, kun oon ollut muutenkin tohjona ja sitten kirjaimellisesti kuulen kaikuna jonkun sanat ja perässä se sanoo sen asiansa.
Mä oon sanonut ihmisille mitä ne aikoo sanoa ja ne vastaa, että niin juuri mun pitikin sanoa.
Kyllä. Se on vaikeaa ja ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on erityisen vaikea ilman sua, erityinen.
Miksi, kultaseni?
En tiedä. On vain sellainen hetki. Kun tapasin sinut, ja ne pienen pienet hetken mitä sain seurassasi, sain uudenlaisen merkityksen elämälleni. Sain kotoisan tunteen, turvan, erityisen yhteyden... tilan luovuudelle missä tulla nähdyksi. Mahdollisuuden tehdä toinen valtavan onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni, mutta löytyykö muita ominaisuuksia?
Normaalisti naiset joiden kanssa mulla on jotain on yleensä. Älykkäitä, lahjakkaita jossain esim. Piirtäminen, pianonsoitto, ylipäätään korkea se kuuluisa äo.
Joskus teini-ikäisenä seurustelin tytön kanssa joka oli ideologisesti kehittänyt näkemyksiään ikäistään tyypillisesti pidemmälle.
Seurustelin yhen antisosiaalisen kanssa joka oli hyvä sängyssä.
Kertokaa jotain poikkeuksellisia ominaisuuksia itsessänne.
Mä muistan aina kaiken.
Se on hyvä taito, niin mäkin. Mulla on osittainen valokuvamuisti. Lisäksi mä luen ajatuksia. Mulla on hyvä "pattern recognition". Ei kun se olikin poikkeuksellisen hyvä. Sori. En tykkää kehua itseäni.
Jatka, herätit kiinnostukseni.
Vierailija kirjoitti:
M nainen on mies.
Kyllä minä ihan naiselta näytän😊. Minussa on kyllä miehisiä piirteitä...
T. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nimenomaan tilastoa ei tulkita noin. Jätä sen tulkinta siis sellaisille, jotka siitä ymmärtää, ja myy sinä vain myssyjäsi. Näin meillä on näitä omia vahvuuksiamme. 😌 eri
Ei vaan kuule nimenomaan sehän juuri noin tulkitaan. Liity sinä myymään hänen kanssa myssyjä ja jätä nuo vaaralliset peukut kokonaan.
Lopeta sinä täällä turhan jankuttaminen ja keskity kirjoittamaan otsikon mukaan. Illan opetuksena oli nyt sulle se, mitä pisa-tuloksilla tosiasiallisesti tutkitaan, sehän on vain hienoa että oppii joka päivä uusia asioita.
Lopeta sinå eri eri täällä agitoiminen ja keskity kiejoittamaan otsikon mukaan. Illan opetuksena oli nyt sinulle se, mitä pisa tuloksilla tosiallisesti tutkitaan. Sehän on vain hienoa, että sinäkin opit sen että rahalla saa. Sekä että pisatulos ei ole luotettava mittari.
Pakko ryhtyä kristityksi tai jotain. Tämä "jumalaton" tarpominen ei johda mihinkään. 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni, mutta löytyykö muita ominaisuuksia?
Normaalisti naiset joiden kanssa mulla on jotain on yleensä. Älykkäitä, lahjakkaita jossain esim. Piirtäminen, pianonsoitto, ylipäätään korkea se kuuluisa äo.
Joskus teini-ikäisenä seurustelin tytön kanssa joka oli ideologisesti kehittänyt näkemyksiään ikäistään tyypillisesti pidemmälle.
Seurustelin yhen antisosiaalisen kanssa joka oli hyvä sängyssä.
Kertokaa jotain poikkeuksellisia ominaisuuksia itsessänne.
Osaan tehdä spagaatin
Minä spagetin, ja useammalla kielellä vielä.
Jatka, herätit kiinnostukseni.
hänkin sivusta
Nainen, nimesi mainittiin just tiedotusvälineessä, siis erään etunimistäsi kaimoista.
Vierailija kirjoitti:
Luulin joskus, että oon hullu kun tiesin mitä ihmiset sanoo ennen kuin ne sanoo. Mulla on ollut viikkoja, kun oon ollut muutenkin tohjona ja sitten kirjaimellisesti kuulen kaikuna jonkun sanat ja perässä se sanoo sen asiansa.
Mä oon sanonut ihmisille mitä ne aikoo sanoa ja ne vastaa, että niin juuri mun pitikin sanoa.
Tuohan on oiva resurssi, opettele hyödyntämään sitä.
Hauskinta näissä keskusteluissa on se, että suomalaisten keskipituus on tunnetusti 0-230 cm ja jotain siltä väliltä ja nainen, joka on yli 170 cm on mursu.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin itseäni nuorempana manipuloijana koska tiesin aina että jos sanon asian a) toinen vastaa sanomalla asian b) ja henkilö c) huomaa jotakin missä asia kääntyy edukseni. Nykyään ymmärrän, ettei se ole manipulointia vaan tulevaisuuden ennakointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan nimenomaan tilastoa ei tulkita noin. Jätä sen tulkinta siis sellaisille, jotka siitä ymmärtää, ja myy sinä vain myssyjäsi. Näin meillä on näitä omia vahvuuksiamme. 😌 eri
Ei vaan kuule nimenomaan sehän juuri noin tulkitaan. Liity sinä myymään hänen kanssa myssyjä ja jätä nuo vaaralliset peukut kokonaan.
Lopeta sinä täällä turhan jankuttaminen ja keskity kirjoittamaan otsikon mukaan. Illan opetuksena oli nyt sulle se, mitä pisa-tuloksilla tosiasiallisesti tutkitaan, sehän on vain hienoa että oppii joka päivä uusia asioita.
Lopeta sinå eri eri täällä agitoiminen ja keskity kiejoittamaan otsikon mukaan. Illan opetuksena oli nyt sinulle se, mitä pisa tuloksilla tosialli
Niin, sillä ei tosiaan tutkita älykkyyttä, kuten luulit. Se siitä. Eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ryhtyä kristityksi tai jotain. Tämä "jumalaton" tarpominen ei johda mihinkään. 😥
Tarvot vielä enemmän kristittynä.
Kaivattuni tyyli on tunnetusti pulppuava, mutta valitettavasti nyt näyttää siltä, että en pääse siitä enää nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M nainen on mies.
Kyllä minä ihan naiselta näytän😊. Minussa on kyllä miehisiä piirteitä...
T. M
Sama!
Toinen M
Vierailija kirjoitti:
Nainen, nimesi mainittiin just tiedotusvälineessä, siis erään etunimistäsi kaimoista.
jaa, mitähän nyt taas
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta näissä keskusteluissa on se, että suomalaisten keskipituus on tunnetusti 0-230 cm ja jotain siltä väliltä ja nainen, joka on yli 170 cm on mursu.
Voi olla valas, voi olla mursu, voi olla kirahvi, kissa mitä näitä nyt on. Ei se pituus vaan kokonaisuus.
Mihin Emilian mieskaipaaja hävisi? T. Eräs Emilia
Kaikkea muuta.