Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39138)
Vierailija kirjoitti:
Olen poistanut kaivatun (työ-)puhelimeltani. Sydämestä olen yrittänyt kiskoa jo ties kuinka pitkään. Vähän vielä vaiheessa se repiminen. (Nn)
Ei se auta kuule yhtään, vaikka poistaa jotain jostain. Sydän tahtoo juuri sitä mitä tahtoo. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että tykkäät eniten mahdollisuudesta ja sen leipomisesta. Uuniin et halua laittaa, vaikka se olisi kuinka kuuma tahansa.
Uunin pitää olla lämmin, ei kuuma. En halua polttaa näppejäni, suutani enkä mitään muitakaan paikkojani.
Menin eilen sinne paikkaan missä aina nähtiin, surullisena siitä, että menetin sut varmuudella ja lopullisesti. Olin varma, että mokasin jotain ainutlaatuista, ettei ikinä enää tule vastaan toista sellaista kuin sinä. Lähdin sieltä ihastuneena, täynnä toivoa ja sillä fiiliksellä, että näin kaiken pitikin mennä. Ei kuuluttu yhteen vaan molempien onni löytyy jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että tykkäät eniten mahdollisuudesta ja sen leipomisesta. Uuniin et halua laittaa, vaikka se olisi kuinka kuuma tahansa.
Uunin pitää olla lämmin, ei kuuma. En halua polttaa näppejäni, suutani enkä mitään muitakaan paikkojani.
35,4-asteisessa ei taida pulla paistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen poistanut kaivatun (työ-)puhelimeltani. Sydämestä olen yrittänyt kiskoa jo ties kuinka pitkään. Vähän vielä vaiheessa se repiminen. (Nn)
Ei se auta kuule yhtään, vaikka poistaa jotain jostain. Sydän tahtoo juuri sitä mitä tahtoo. sivusta
Senkin tiedän. Tiedostan myös, että sydänkin tekee virhearvioita. -Ap
Vierailija kirjoitti:
G: Laita kaivattusi kaikkien nimien eka, vapaassa järjestyksessä.
Kaivatun kaikki nimet alkaa samalla kirjaimella. Ja häntä selvästi kaipaa täällä muutkin. Eli en laita, liian paljastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin sulta kerran, voitaisko jutella.
Hyvä, juttelemalla asiat selviää. Kysyisipä omakin kaivattuni samaa, niin päästäisiin tästä jumista eteenpäin edes johonkin suuntaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Laita kaivattusi kaikkien nimien eka, vapaassa järjestyksessä.
Kaivatun kaikki nimet alkaa samalla kirjaimella. Ja häntä selvästi kaipaa täällä muutkin. Eli en laita, liian paljastavaa.
Tunnistettu sivusta toinen eli perse eli Artsi = ASS.
Suloinen Ansku. Ottaisitpa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tarkentaa?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen asuntoon sitä muuttais kaivatun kanssa, jos jotenkin saisi hänet houkuteltua omaksi. Sitä oon pohtinut taas tänään.
Itse olen ajatellut koettaa ajatusta massiivihirsitalosta järven rannalla, sopivan matkan päässä kaupungista, mutta omassa rauhassa. Miksei merenkin ranta kävisi.
Tuon unelman toteuttamiseksi pitäisi jommalla kummalla olla kunnolla pätäkkää. Ainakin jos puhutaan ruuhkasuomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen asuntoon sitä muuttais kaivatun kanssa, jos jotenkin saisi hänet houkuteltua omaksi. Sitä oon pohtinut taas tänään.
Itse olen ajatellut koettaa ajatusta massiivihirsitalosta järven rannalla, sopivan matkan päässä kaupungista, mutta omassa rauhassa. Miksei merenkin ranta kävisi.
Tuon unelman toteuttamiseksi pitäisi jommalla kummalla olla kunnolla pätäkkää. Ainakin jos puhutaan ruuhkasuomesta.
Mistä sinä ap:n. tai hänen kaivatun varallisuudet tiedät? Sivu
Ansku ei ota yhteyttä, koska Anskuun pitää ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveen voi toteuttaa halvemmallakin jos omaa remonttitaitoja ja tekee viisaita valintoja. On oma valinta mennä ruuhkasuomeen ja tehdä sinne hirsitalo joka ei sinne sovi. Ja vielä 400neliön tontille. Oi sitä elämisen riemua sinilevärannalla pienen pienellä tontilla. Sivusta.