Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella rasittava ja tyhjä.

Vierailija
2/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta monen kohdalla. Esimerkiksi eksäni ärsyynytyi suunnattomasti kun en ollut mustasukkainen. Ensin tietysti valitti miten kamala entinen tyttöystävä oli kun oli niin mustis.

Vierailija
4/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kaunis ja hyvä sängyssä. Lähdetkö treffeille?

Vierailija
5/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vaan niin hyvä panokumppani.

Vierailija
6/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pilu. 

Vierailija
7/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riittävän nättejä että viittii polkasta, mutta liian tyhmiä jotta jaksaisi kuunnella.

Vierailija
8/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tylsä miellyttäjä. Sinussa ei ole mitään tutkittavaa, vaan kaikki näkyy heti. Et herätä tunteita.

Vierailija
9/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
10/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai joku 95% naisista on jännänaisia? Se on hyvin pieni osa naisista, jotka eivät koskaan saa kumppania.

Vierailija
11/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua jakorasiaa vaimokseen.

Vierailija
12/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa vikaa? Olet tavannut vain itsellesi vääränlaisia ihmisiä. Asenne kohdilleen nyt ja etiäppäin. 😊

Vierailija
13/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tylsä miellyttäjä. Sinussa ei ole mitään tutkittavaa, vaan kaikki näkyy heti. Et herätä tunteita.

Miellyttäjä nimenomaan pitää itsensä piilossa. Ja se on se syy tylsyydelle.

Vierailija
14/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit syyn itse: "Pienet tissit"

Vierailija
15/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät vaatteet päällä hyvältä, mutta alasti liian miehelkäältä?! Mainitsitkin pienet tissit. 

Vierailija
16/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta monen kohdalla. Esimerkiksi eksäni ärsyynytyi suunnattomasti kun en ollut mustasukkainen. Ensin tietysti valitti miten kamala entinen tyttöystävä oli kun oli niin mustis.

Miehet ovat yleensä niin tunteidensa viemiä, että heille rakkaus on sekoilua, joten sen takia olettavat sekoilevan naisen rakastavan vähän enemmän kuin nainen joka ei sekoile.

Vierailija
17/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies oikeasti?

Vierailija
18/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole helppo. Ei kannata suhteeseen mennä seksi edellä. 

Vierailija
19/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava mies kehui miten oli löytänyt "temperamenttisen naisen" ja miten tuollainen nainen on ihana kun on asennetta, tutustuessa huomasi tämän kehutun temperamentin.

Nainen löi miestä aina jos joku ei miellyttänyt naista. Nainen huusi ja haukkui mistä kaikkien kuullen. Jos mies illan vietossa halusi mennä kavereiden mukaan ulos tupakalle hän pyysi tätä naiselta ja nainen huusi "Ja et v1tt u varmaan mene tai se on sun viimenen teko" Ja muut nauroi samalla kun nainen tuijotti miestä murh4avasti. Mies jäkätti sitten selän takana että aikoo jättää naisen mutta ei jättänyt kun onhan se nyt ihana. :) Ja nuo vaan pari esimerkkiä. 

Pitää olla hullu jos haluaa hyvän miehen. Normaali kotona viihtyvä kodin hengetär ei kelpaa miehille vaikka sitä niin aina väittävät haluavansa.

Vierailija
20/146 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullihutsuthan tuossa on ongelma, ne ovat vääriä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme