Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39138)
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Auringonlaskua ihaillen tänään, hetken sua ajatellen. Onneksi aikoinaan päätin tänne kirjoittaa, että rakastan sua. En voi sitä sulle sanoa, en näyttää. Enää. Hyvää yötä kauas...
Ihanaa huomenta ihanalle M(n). Lähetän helliä ja pitkiä haleja sulle. <3
God morgon fru speciallärare 😚 💕
Huomenta mammoille. Nyt pirteänä tyttönä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomenta ihanalle M(n). Lähetän helliä ja pitkiä haleja sulle. <3
Tampere nappaa itselleen 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen asuntoon sitä muuttais kaivatun kanssa, jos jotenkin saisi hänet houkuteltua omaksi. Sitä oon pohtinut taas tänään.
Itse olen ajatellut koettaa ajatusta massiivihirsitalosta järven rannalla, sopivan matkan päässä kaupungista, mutta omassa rauhassa. Miksei merenkin ranta kävisi.
Sitten kannattaa jommalla kummalla olla sitä pätäkkää, ainakin jos ruuhkasuomesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KTAT
🤗
Noin helppoa se on, kun haluaa.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Älä heitä kirvestä kaivoon.
En tiedä, onko paljon vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Keinot vaativat vain tahtoa.
Yksipuolinen tahto ei riitä, jos et auta asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä pinkeä pylly.
Kiitos!
t. Artsi
Tuntuu siltä, että tykkäät eniten mahdollisuudesta ja sen leipomisesta. Uuniin et halua laittaa, vaikka se olisi kuinka kuuma tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Nyt pirteänä tyttönä töihin.
Tiedettiinkin, että oot tyttö.
Deleted you? Maybe? A great mistake?
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, miksi piti asettaa totaliteetti, jos kuitenkin haluat tästä jotakin. Logiikka ei mulle avaudu.
Tiedäthän, että olen nainen. Naisen logiikka. Totaliteetin asetin, koska olin niin surullinen. Kadun sitä nyt, kun suru on väistynyt.
En ole poistanut sinua elämästäni enkä poista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, miksi piti asettaa totaliteetti, jos kuitenkin haluat tästä jotakin. Logiikka ei mulle avaudu.
Tiedäthän, että olen nainen. Naisen logiikka. Totaliteetin asetin, koska olin niin surullinen. Kadun sitä nyt, kun suru on väistynyt.
Hän ei ole nainen ellei sitten koe toimivansa naisloogisesti. En itse kyllä näe asiassa naisaspektia.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla aika rakastunut sinuun. Halusin vain kertoa sen. Öitä!
Kukas mielessä? sivu
Helliä suudelmia kaulallesi, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita uni. Rakastan sinua.