Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39132)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lisätä to do -listaan kerran elämässä kutsua jotain henkilöä ali-ihmiseksi suoraan päin kasvoja. Ei siis pahalla tietenkään. Ihan vaan tutkimusmielessä.
Sä voit aloittaa peilistä.
Vierailija kirjoitti:
On tullut eteen tällainen ilta, jolloin tuntuu, että ei voisi vähempää kiinnostaa nähdäänkö vielä joskus. Tsäänssit meni jo. Long time ago.
Miksi olet ketjussa?
Valomerkki tulee taas liian aikaisin.
God natt fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut eteen tällainen ilta, jolloin tuntuu, että ei voisi vähempää kiinnostaa nähdäänkö vielä joskus. Tsäänssit meni jo. Long time ago.
Miksi olet ketjussa?
Miksei olis? Miks itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lisätä to do -listaan kerran elämässä kutsua jotain henkilöä ali-ihmiseksi suoraan päin kasvoja. Ei siis pahalla tietenkään. Ihan vaan tutkimusmielessä.
Hankkiudut nokakkain jonkun Touko Tarkin tai Sirpa Laamasen kanssa, niin mikäpä siinä sanoessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos aina vain menee eteenpäin eikä koskaan pysähdy.
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos jumittaa hetkessä. Varsinkin palstalla.
Miksi sitten jumitat?
Hah, miksi jumitit kommentiin? Tulin ihan tahallani kiusamaan teitä. Oli ensimmäinen viesti täällä.
Juu, aina se on just vaan se eka viesti tänään
eri
Juu, ja se on kanssa aina se eri joka vastaa erinä
eri eri eri
Vierailija kirjoitti:
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos aina vain menee eteenpäin eikä koskaan pysähdy.
Täytyy yrittää pysähtyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Onko kaikki hyvin?
Kaikilla muilla on ja mullakin kaikki ok, mut yks hermostunut spämmi mamma kaipaa sulta pusua ja halia, on kovin ahdistunut jos joku ihastuu siihen yksipuolisesti. Ei osaa hoitaa/prosessoida asiaa. Aikuinen nainen tarvii miestä näyttämään mallia 🤣
Ulkopuolisten nauru on todella typerää ja surullista🤣
Yksi tunnisteellinen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos jumittaa hetkessä. Varsinkin palstalla.
Miksi sitten jumitat?
Hah, miksi jumitit kommentiin? Tulin ihan tahallani kiusamaan teitä. Oli ensimmäinen viesti täällä.
Juu, aina se on just vaan se eka viesti tänään
eri
Juu, ja se on kanssa aina se eri joka vastaa erinä
eri eri eri
Oli kuka oli niin asia ei sillä muutu - ei se silti ole se eka viesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit aloittaa peilistä.
Osasin jotenkin odottaa tuota. Mieti nyt jos sanoisi jotain ihmistä ali-ihmiseksi ja ihan päin näköä. Mieti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ketjussa?
Miksei olis? Miks itse olet?
Minä olen ketjussa. En tiedä miksi. Yleensä trollaan. Ei enää muuta. Trolli sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tulee just parhaimmassa ajassa. Palstalle soisi ikuisen töpseli irti seinästä. Vinkki sinne sivuston omistajille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut/tullut tilaisuutta vähään aikaan..
Ei niin. Viimeksi kun kävelin sisään, hän käveli ulos
sivu
Hyvää yötä halein suukoin elämäin naiselle 30km ja rajain taa, ikävä vaivaa. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee just parhaimmassa ajassa. Palstalle soisi ikuisen töpseli irti seinästä. Vinkki sinne sivuston omistajille.
Ei ne ihmisten tunteet mihinkään katoa vaikka palstaa ei oliskaan. Eikä sun ole pakko tätä lukea jos noin pahaa tekee.
Mietin tässä, että kannattaa miettiä miltä oma elämä näyttää jos katselisi sitä 99-vuotiaana ja kaikki päivät olisi jo lähes käytetty. Olisiko tyytyväinen vai muuttaisiko jotain.
Vaikka olenkin itse surullinen, olen hänen puolesta onnellinen.