Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39132)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä loppu illasta kaikkein kahelimmat? ja kaikilla edelleen likasankonsa täynnä.
Öitä
"Illansuussa" taisi olla nuo kahelimmat! -jankkaajat
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos aina vain menee eteenpäin eikä koskaan pysähdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain, mitä haluaisit sanoa mulle?
Vaimoko olet ? Haluan sanoa että lakkaa itkemästä ei tämä maailman loppu ole. Itseppä ajoit minut tähän. Nalkuta vähemmän ja levitä haaroja enemmän.
Joo, vaimo itkee samassa tilassa ja sä kysyt siltä netissä kirjoittaako se sulle netissä. Vttu nyt on oikeasti 0/5
En voi puhua vaimolle kun käski olla hiljaa. Nalkuti nalkuti.
Plus tulin tänne kaipaamaan kakkosta kun vaimo on taas tolla tuulella.
Miettikää että jotkut on tuollaisen kanssa yhdessä. Kyllä maailmaan mahtuu ja ihmeteltävää riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoko olet ? Haluan sanoa että lakkaa itkemästä ei tämä maailman loppu ole. Itseppä ajoit minut tähän. Nalkuta vähemmän ja levitä haaroja enemmän.
Joo, vaimo itkee samassa tilassa ja sä kysyt siltä netissä kirjoittaako se sulle netissä. Vttu nyt on oikeasti 0/5
No ei hätää, eiköhän se huomiseen mennessä saa eroanomuksen vetämään, niin pääset eroon tilanteestasi. Varmaan ilmoittaa sulle täällä asiasta ja sä voi tänne sit jäädä ihmettelemään mitä tapahtui 👍<
Ei, kun se on sanonut ettei päästä minuu vaikka mikä olis. Ei ole ennenkään jättänyt. Eikä jätä.
😂😂😂🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko uskotte että narsisti kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän viimeinen päivä. Ensi viikolla pakkaan repun.
Nähdäänköhän me koskaan. /sivusta varmaan
Kyllä me vielä joskus nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että jotkut on tuollaisen kanssa yhdessä. Kyllä maailmaan mahtuu ja ihmeteltävää riittää.
Hyi jos tommonen mies koskisi edes pikkurillillä
Vierailija kirjoitti:
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos aina vain menee eteenpäin eikä koskaan pysähdy.
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos jumittaa hetkessä. Varsinkin palstalla.
Kakkoselle hyvät yöt ja huomenna nähdään, saat kullia suuhun 🌹😜
12 vuoden ystävyys. Luulisi, että mekin osattais puhua asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kanssa ole kukaan muu kuin oma kätensä. Niin 0/5 juttu kuin ikinä ketjun historiassa. Ihan turhaa annatte huomiota sille
ps. Merkkaa itses sivuun ettei kukaan luule sun tyhmiä juttuja mun kirjoittamiksi
On tullut eteen tällainen ilta, jolloin tuntuu, että ei voisi vähempää kiinnostaa nähdäänkö vielä joskus. Tsäänssit meni jo. Long time ago.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko uskotte että narsisti kyseessä
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon oleellista jää elämättä ja kokematta, jos jumittaa hetkessä. Varsinkin palstalla.
Molemmin päin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten jumitat?
Vierailija kirjoitti:
On tullut eteen tällainen ilta, jolloin tuntuu, että ei voisi vähempää kiinnostaa nähdäänkö vielä joskus. Tsäänssit meni jo. Long time ago.
Jos on oikea ihminen, niin tsäänssit ei mene koskaan. Niin mä uskon. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät ja super pitkät halit sulle nainen ja tääl olis myös kainalopaikka aina sulle. Haluaisin jutella sun kans kaikki asiat alusta asti tähän päivään. <3 Vain sinä, aina. <3
Saanko hetken tässä kuvitella ja fiilistellä, että tää on sulta mulle? Olisin just noiden halien ja kainalon tarpeessa nyt. Mulla on ihan sama toive tuosta kaiken juttelusta. En tiedä miten se ikinä tulee onnistumaan, mutta ehkä jotenkin. Näiden vuosien aikana on vähän kertynyt sitä juteltavaa.
Toivottavasti seuraava kiiman kohde ja pyhän transsin aiheuttaja olisi luotettava ja turvallinen.
öitä <3
Pitäsköhän ruikuttaa sun kiusaks..