Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39132)

Vierailija
6221/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutko jo? Mitä unia näet?

En ole nähnyt unia aikoihin. Kausittain menee, joskus näen niitä joka yö. Sinusta mieluiten näkisin jotain lohdullista ja mielialaani kohentaa. Tosin oot unelmissani alituisesti, että ehkä tekee vain hyvää saada edes nukkua yöt rauhassa.

Vierailija
6222/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavataan taas unissa. Muuhun ei ole mahdollisuutta tässä todellisuudessa.

Valintasi.

Paitsi ettei ole. Kaivattu on manan majoilla. :(

Olen pahoillani. 💔 Olen joskus miettinyt, oletko uskaltanut käydä hänen haudallaan?

Mitä pahaa joku voi pelätä tapahtuvan haudalla käymisessä? Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea hymyillä, kun toista ei koskaan näe. Korkeintaan perävalot.

Vierailija
6224/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin vaimoa. Jäin kiinni. Vaimo itkee. Mutta sanoi antavansa anteeksi. En kadu. Niin kauan kun vaimo ei anna ja nalkuttaa ja niuhottaa pidän kakkosen panopuuna.

Vierailija
6225/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, te pervot tyhjänkaipaajat

Vierailija
6226/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea hymyillä, kun toista ei koskaan näe. Korkeintaan perävalot.

Minä en näe niitäkään. Mutta asioita pitää joskus vain hyväksyä tapahtuvan/olevan tapahtumatta. Elämä kuljettaa eteenpäin. Halit hänelle, missä lienetkin.<3

Vierailija
6227/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat sulle sivulliselle, joka nostelet tunteja vanhoja juttuja ylös. Muut lopetti jo, älä aloita alusta, vaikka miten pakottava tarve sulla onkin päästä ääneen täällä. 

KIRJOITA KAIPAUKSESTA.

eri sivusta

Minä lainaan silloin, kun satun sen lukemaan. En istu vauvalla koko päivää niin kuin eräät.Sinähän teet itse juuri sitä,kun kerran tiedät koska alkanut ja loppunut.No, sinulla on vielä runsas tunti vahtivuoroa.😁

Ei riitoja tarvi lainailla eikä nostella, vaikka lukisit vuoden päästä

Vierailija
6228/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä ketjusta pääse eroon.

Vierailija
6229/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvakseltaan kun käyn, en koe ongelmana. Takuulla haihtuu lopulta lopullisesti.

Vierailija
6230/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän viimeinen päivä. Ensi viikolla pakkaan repun.

Vierailija
6231/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänä viesti toivottavasti perille? Syksyn alkua yms.

Tuli, kiitos. Toki haluaisin olla muutakin kuin ystävä.

Vierailija
6232/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän päin seilaat tänään?

Sinne minne tuuli kuljettaa. Tyrskyt ja myrskyt venhettä keinuttaa, merimies kannelta heiluttaa, rakkauden satamaan ankkuroidumme ja elämämme vesillä yhdessä seilaamme. Myrskyt meitä ei lannista sillä nautimme täysin sydämin siitä annista jota yhdessä saamme kokea ja antautua tuulen vietäväksi kohti edessämme siintävää saarta jolle asetumme asumaan rakkaudella rakennettuun yhteiseen majaamme.

Vierailija
6233/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat sulle sivulliselle, joka nostelet tunteja vanhoja juttuja ylös. Muut lopetti jo, älä aloita alusta, vaikka miten pakottava tarve sulla onkin päästä ääneen täällä. 

KIRJOITA KAIPAUKSESTA.

eri sivusta

Minä lainaan silloin, kun satun sen lukemaan. En istu vauvalla koko päivää niin kuin eräät.Sinähän teet itse juuri sitä,kun kerran tiedät koska alkanut ja loppunut.No, sinulla on vielä runsas tunti vahtivuoroa.😁

Ei varmaan mutta eipä täällä paljon järkevämpääkään löydy.

Vierailija
6234/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan voinut luottaa tai tukeutua muihin kuin itseeni. Aina kun olen erehtynyt luottamaan on vedetty matto jalkojen alta. Kaipaan entistä itseäni. Sitä joka oli täynnä elämää, iloa, toivoa ja uskoa tulevaan. Sitä joka halusi rakastaa koko maailmaa, mutta sai aina nenilleen, jos arasti yritti tuoda sen esille. Nyt olen vain itseensä käpertynyt varjo entisestä.

Halaus sinulle, tuntematon. Mitenhän itseensä käpertyneen varjon saisi rullaantumaan auki? Onko sulla ystäviä?

Kiitos. Eipä oikeastaan ole enää, kun nekin joita pidin ystävinä tekivät vuorollaan tuon saman tempun. Uusia on vaikea löytää. 

Ystäviä on tosiaan vaikea löytää aikuisena. /sivu

Niitäkin saa helposti, jos vaan on menestynyt. Kaikkia kiinnostaa juttusi, mielipiteesi ja miten päiväsi on mennyt, vaikka toki osa siitä on puhdasta perseen nuolemista tekohymyineen. 

Toimii molempiin suuntiin. Jos on kiinnostava henkilö, jolla on hyviä mielipiteitä ja mielenkiintoisia juttuja, sitä yleensä myös menestyy elämässä. Eri

Vierailija
6235/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Piipii jo unessa?

Vierailija
6236/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin vaimoa. Jäin kiinni. Vaimo itkee. Mutta sanoi antavansa anteeksi. En kadu. Niin kauan kun vaimo ei anna ja nalkuttaa ja niuhottaa pidän kakkosen panopuuna.

Keskustele hänen kanssaan siitä, miksi nalkuttaa. Huomioitko häntä?

Vierailija
6237/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIRJOITA KAIPAUKSESTA.

eri sivusta

Ei varmaan mutta eipä täällä paljon järkevämpääkään löydy.

Älä välitä. Sama mitä täällä tekee niin joku läähättää niskassa kiinni. Laitoin terveisiä. Niin johan joku takertui siihenkin ajatuksiaan oksentamaan. Vaikkei edes hälle ollu.

Vierailija
6238/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän päin seilaat tänään?

Sinne minne tuuli kuljettaa. Tyrskyt ja myrskyt venhettä keinuttaa, merimies kannelta heiluttaa, rakkauden satamaan ankkuroidumme ja elämämme vesillä yhdessä seilaamme. Myrskyt meitä ei lannista sillä nautimme täysin sydämin siitä annista jota yhdessä saamme kokea ja antautua tuulen vietäväksi kohti edessämme siintävää saarta jolle asetumme asumaan rakkaudella rakennettuun yhteiseen majaamme.

Erillisinä yhdessä. 💕

Vierailija
6239/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvakseltaan kun käyn, en koe ongelmana. Takuulla haihtuu lopulta lopullisesti.

Mulla vaihtelee. Jos on tylsää tai oon vaikka kipeänä tms, luen enemmän. Nyt esim kesän aikana ja etenkin lomalla en käynyt kertaakaan, ei vain käynyt edes mielessäkään, kun oli kaikenlaista muuta aamusta iltaan. Samat jututhan täällä aina pyörii ja samat riidanhaastajat haastaa riitaa.

-takarivistä jostakin

Vierailija
6240/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavataan taas unissa. Muuhun ei ole mahdollisuutta tässä todellisuudessa.

Toivottavasti et oo mun kaivattuni. /sivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä