Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39132)

Vierailija
6241/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä miehelle. <3

Olet ollut erityisen paljon mielessa eilen ja perjantaina. Näkemättömyyden jälkeinen näkeminen saa kaipauksen aina uusiin sfääreihin. Pe nähtiin. Tunnetko sinäkin jotain enemmän välillämme?

Vierailija
6242/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petin vaimoa. Jäin kiinni. Vaimo itkee. Mutta sanoi antavansa anteeksi. En kadu. Niin kauan kun vaimo ei anna ja nalkuttaa ja niuhottaa pidän kakkosen panopuuna.

Keskustele hänen kanssaan siitä, miksi nalkuttaa. Huomioitko häntä?

Nooh tuohan on trolli. Mutta noin yleisesti: jos joku ihminen suhtautuisi seksikumppaniinsa "panopuuna", niin eihän se silleen ihme, jos se seksikumppani sitten laittaisi liinat kiinni ja lopettaisi koko seksin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä mun T. 🧡

Vierailija
6244/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Piipii jo unessa?

Ei mut tässä paapaa

Vierailija
6245/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Piipii jo unessa?

Ei.

Vierailija
6246/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnu sua halata, mutta ehkä se olis ollut liikaa vaadittu.

Vierailija
6247/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petin vaimoa. Jäin kiinni. Vaimo itkee. Mutta sanoi antavansa anteeksi. En kadu. Niin kauan kun vaimo ei anna ja nalkuttaa ja niuhottaa pidän kakkosen panopuuna.

Nooh tuohan on trolli. Mutta noin yleisesti: jos joku ihminen suhtautuisi seksikumppaniinsa "panopuuna", niin eihän se silleen ihme, jos se seksikumppani sitten laittaisi liinat kiinni ja lopettaisi koko seksin :D

Joo jep, kuulostaa tosi huonolta panolta toi mies. Ei ihme ettei sen vaimo anna :D 

Vierailija
6248/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kakkonen on ollut mulla on/off seksisuhteena jo kauan. Ei se halua muuta kuin seksiä. Se sopii hänelle hyvin. Vaimo nalkuttaa ihan turhista. Eikä tajua sitä. Nalkuttaa muruista pöydällä, kengistä keskellä eteisen lattiaa jne. Ihan turhia. Mut eipä nalkuta tästä kun jäin kiinni. 

Vierailija
6249/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ontolta toivottaa öitä mutta öitä nyt kumminkin samalle kirjaimelle, kaikesta huolimatta. Olin äkkijyrkkä mutta nyt en jaksa miettiä mitään. Maate. 

Vierailija
6250/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain, mitä haluaisit sanoa mulle?

Vierailija
6251/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jep, kuulostaa tosi huonolta panolta toi mies. Ei ihme ettei sen vaimo anna :D 

No, olen tai en, kakkonen antaa. Kakskin kertaa päivässä on välillä nusastu.

Vierailija
6252/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä voi tuntea sukupuolista vetovoimaa sellaista miestä kohtaan jota inhoaa..? Varmaan tarvin jotain terapiaa.

Eihän sinulla ole sellainen perinteinen probleemi, että olet aikoinaan jäänyt vaille emotionaalista kohtaamista. Haet sitä uudelleen ja uudelleen jostakin. Päädyt helposti sänkyyn, vaikka henkilö ei miellytä. Sinun pitää kasvaa, mutta sitä ennen kohdata menneisyyden haamut.

En päädy helposti sänkyyn. On ollut mm 8 vuoden selibaatti.

Vierailija
6253/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä komea hymyilijä

Vierailija
6254/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksin

Vierailija
6255/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan voinut luottaa tai tukeutua muihin kuin itseeni. Aina kun olen erehtynyt luottamaan on vedetty matto jalkojen alta. Kaipaan entistä itseäni. Sitä joka oli täynnä elämää, iloa, toivoa ja uskoa tulevaan. Sitä joka halusi rakastaa koko maailmaa, mutta sai aina nenilleen, jos arasti yritti tuoda sen esille. Nyt olen vain itseensä käpertynyt varjo entisestä.

Halaus sinulle, tuntematon. Mitenhän itseensä käpertyneen varjon saisi rullaantumaan auki? Onko sulla ystäviä?

Kiitos. Eipä oikeastaan ole enää, kun nekin joita pidin ystävinä tekivät vuorollaan tuon saman tempun. Uusia on vaikea löytää. 

Ystäviä on tosiaan vaikea löytää aikuisena. /sivu

Niin, tuskin moni hakeutuu seuraan, jos makoilee päivät pitkät masentuneena sohvalla. Tosin niitäkin ihmisiä on. /sivu

Vierailija
6256/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millane on porasilmä?

Mä käsitän,  että porasilmä on sellainen jonka "katse porautuu".

Aivan tietenkin hain hieman spesifimpää kuvailua, jos se joka tästä alunperin kirjoitti haluaa tähän vastaat. :)

Vierailija
6257/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Hyvää yötä ja viikkoa. Toivon että pidät itsesi kunnossa ja mietit mitä syöt ettet sairastu. Nää vakiot, mitä toivoo ihmisille joista välittää. 

Vierailija
6258/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoko olet ? Haluan sanoa että lakkaa itkemästä ei tämä maailman loppu ole. Itseppä ajoit minut tähän. Nalkuta vähemmän ja levitä haaroja enemmän.

Vierailija
6259/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kakkonen on ollut mulla on/off seksisuhteena jo kauan. Ei se halua muuta kuin seksiä. Se sopii hänelle hyvin. Vaimo nalkuttaa ihan turhista. Eikä tajua sitä. Nalkuttaa muruista pöydällä, kengistä keskellä eteisen lattiaa jne. Ihan turhia. Mut eipä nalkuta tästä kun jäin kiinni. 

Öööööö! Luitko, mihin yleensä satuilet tätä juttuasi vai onko muutakin ongelmaa!   -älä vastaa

Vierailija
6260/39132 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä olen sanonut tai kirjoittanut, on ollut totta. Ne ovat tulleet sydämestä.n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi