Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kauheat läskikertymät tulleet yhtäkkiä suupielien molemmille puolillle.

Vierailija
04.11.2025 |

Oon 48 v ja nää ilmesty niinku yhdessä yössä. Luonnonvalossa niitä ei näe, mutta voi luoja, kun vilkaisen jossain hypermarketin vaateosastolla itseäni peilistä. Valaistus on kova ja tulee suoraan ylhäältä alaspäin luoden ihan kamalat varjot kasvoihin. Siellä miltei pelästyin, kun katsoin peiliin. Karseat varjot ja läskit tossa niinku suupielten molemmin puolin.

Onko tää jotain turvotusta, joka lähtis pois jollain hieronnalla tai gua shalla? Mua turvottaa kyllä joka päivä helposti ympäri kehoa myös.

Tää on vain jotenkin tosi törkeen näköstä, kun tommoset läskit yhtäkkii tossa naamassa.

Ylipainoa on pari kiloa, mutta niin on ollut jo monta vuotta. Auttaako laihdutus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tuossa kyllä paljon eilen suolapähkinöitä. Aiheuttaako ne turvotusta myös naamaan?

ap

Vierailija
2/7 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaipaat juuri tuota mikä on otsikkosi ensimmäinen sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt vinkkejä? Gua Shata, kasvohierontaa, kasvojumppaa? Miten nää läskit saa pois?

Vierailija
4/7 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varmaan ole tullut yhtäkkiä, sinä vaan satuit huomaamaan ne sopivissa valoissa, ja nyt kiinnität niihin huomiota koko ajan.

Eikä ne ole "läskiä" tai turvotusta,  vaan iän myötä normaalisti tapahtuvan kudosten veltostumisen seuraus. Ei niitä pois saa muuta kuin kasvojenkohotus-leikkauksella. Itse olen vaan hyväksynyt luontaisina iän merkkeinä, eivätkä haittaa menoa ollenkaan.

Vierailija
5/7 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua vuoden vanhempi ja minulle tuli myös tuollaiset oudot roikkuvat nasolabiaalit/suupielet yhtäkkiä. Samalla tuli myös öiset kuumat aallot eli oisko sitten joku vaihdevuosioire tuokin. Tilanne korjaantui hormonikorvaushoidolla muutamassa viikossa. Kannattaa tehdä lymfahierontaa/kasvojoogaa, auttaa nesteen poistumisessa. Ohjeita löytyy youtubesta.

Vierailija
6/7 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis ei oo mitään viivoja nenäpielestä suupieleen.

Mulla on vain nää läskit suupielten vieressä, suoraan suupielistä vaakatasossa poskiin päin.

Luo oikein varjot, kun valaistus tulee kohtisuoraan ylhäältä. Karseen näköistä. En meinannu tunnistaa naamaani kaupan peilissä. Mulla on ollu hormonikorvaushoito jo puolisen vuotta. Auttaisko, jos nostais estrogeenin määrää?

ap

Vierailija
7/7 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla siis ei oo mitään viivoja nenäpielestä suupieleen.

Mulla on vain nää läskit suupielten vieressä, suoraan suupielistä vaakatasossa poskiin päin.

Luo oikein varjot, kun valaistus tulee kohtisuoraan ylhäältä. Karseen näköistä. En meinannu tunnistaa naamaani kaupan peilissä. Mulla on ollu hormonikorvaushoito jo puolisen vuotta. Auttaisko, jos nostais estrogeenin määrää?

ap

Ei estrogeeni tai hormonikorvaushoito yleensä näihin yleensä erityisemmin auta. Ei muu kuin plastiikkakirurgia auta. Tuohan johtuu siitä, kun kasvoilla iän myötä rasvat valahtaa alaspäin, poskipäiltä alakasvoihin ja myöhemmin leukaperiinkin.

Mutta ei nuo mikään hyi karsea -juttu ole, eikä ollenkaan epätavallista ikäisilläsi.