Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan osaa sanoa mitä haluat? Voisit kertoa suoraan. Tänään näimme
En osaa määritellä mitään absoluuttista tavoitetta. Tiedän tykkääväni susta ja seurastasi ja olen kiinnostunut selvittämään, mitä voisi olla ja tulla. Esimerkiksi nyt vaikkapa ihan siitä alkaen, onko molemminpuolista kiinnostusta jne.
Niin no, en tiedä, psljonko molemminpuolista kiinnostusta on. Mä oon ainakin enemmän kuin kiinnostunut, kuten ehkä huomasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan osaa sanoa mitä haluat? Voisit kertoa suoraan. Tänään näimme
En osaa määritellä mitään absoluuttista tavoitetta. Tiedän tykkääväni susta ja seurastasi ja olen kiinnostunut selvittämään, mitä voisi olla ja tulla. Esimerkiksi nyt vaikkapa ihan siitä alkaen, onko molemminpuolista kiinnostusta jne.
Niin no, en tiedä, psljonko molemminpuolista kiinnostusta on. Mä oon ainakin enemmän kuin kiinnostunut, kuten ehkä huomasit.
Mistä sen huomaa? Sivusta
No kyllähän sen huomaa onko toinen kiinnostunut vai ei. Mä tiesin yhdestä tutusta että oli kiinnostunut musta vaikka tosi hyvin ja pitkään sen peitti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei me kumpainenkaan tätä loppuun viedä, kunhan pelleillään. Ollaan koukussa säpinään, ei toisiimme 🤫
Niin, hetken hupia tää. Niin vähän aikaa kestänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei me kumpainenkaan tätä loppuun viedä, kunhan pelleillään. Ollaan koukussa säpinään, ei toisiimme 🤫
En mä pelleile. Mietin vaan, et ehkä sen takia ei enää hakeudu samalla tavalla seuraan.
Olin tänään poissaoleva, ajatuksissani ja vähän vetäytyvä, koska on iso huoli useamman läheisen tilasta.
Onkohan se vahinko että teidän lapset on samassa päiväkodissa? Onko se hyvä tapailupaikka?
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen huomaa onko toinen kiinnostunut vai ei. Mä tiesin yhdestä tutusta että oli kiinnostunut musta vaikka tosi hyvin ja pitkään sen peitti.
En mä vaan huomaa. Voi olla, että epäilen, mutta useimmiten en huomaa. Ehkä oon vaan sitten yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään poissaoleva, ajatuksissani ja vähän vetäytyvä, koska on iso huoli useamman läheisen tilasta.
Ei sitä aina tarvi jaksaa. Mullakin yhden läheisen hautajaiset tulossa. Kolme läheistä kuollut reilu puolen vuoden sisään tai oikeestaan neljä, riippuu katsontatavasta. En tiedä onko se syynä, kun tuntuu vanhat jutut nolottavan, kun oikeesti vaan ahdistaa. Ja sitä paitsi mitä väliä, en edes törmää niihin ihmisiin enää, mutta vaan häpeän siltikin.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Minä en tarvitse säpinöitä vaan kaipaan häntä.
Toivottavasti sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä aina tarvi jaksaa. Mullakin yhden läheisen hautajaiset tulossa. Kolme läheistä kuollut reilu puolen vuoden sisään tai oikeestaan neljä, riippuu katsontatavasta. En tiedä onko se syynä, kun tuntuu vanhat jutut nolottavan, kun oikeesti vaan ahdistaa. Ja sitä paitsi mitä väliä, en edes törmää niihin ihmisiin enää, mutta vaan häpeän siltikin.
Ehkä mielesi hakee jotain sijaistoimintoa turhasta häpeästä? Voisit päästää vanhoista jutuista ja häpeästä irti, itkeä itkusi, surra täysillä tätä hetkeä ja mennä eteenpäin. Kuolleiden läheisten elämästä kannattaa ottaa jotain inspiraatiota omaan, mitä haluaa vaalia, jos niissä sellaista on. Usein jokaisesta löytyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan huomaa. Voi olla, että epäilen, mutta useimmiten en huomaa. Ehkä oon vaan sitten yksinkertainen.
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Sitkun on vielä vaikeeta uskoa, että jotain hyvää tapahtuisi itselle. /sivusta
Hieno avaus minulta. Keskustelu loppui alta aikayksikön. Säikäytinkö?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle varmaan?
Olit taas niin söpö ja komea 🙄
Nolottaa tuonkin ääneen sanominen. Mut paan pelimerkit pöydälle. Sinä kysyit, niin minä vastasin.