Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39606)

Vierailija
39201/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis selkä. Tykkään kyllä enemmän sun hymystä. Hyvää illanjatkoa kaivatulle.

Vierailija
39202/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nunnaluostarissa ihmiset täällä palstalla asuu, kun ymmärrykseen ei mene että sen kaivatun kanssa voi olla läheinenkin yhteydenpito irl. Voi olla myös seksiä kuviossa. Mikä siinä on niin ihmeellistä. Ja sama ihmettely aina jos onkin yhteydessä irl, mitä sä sit täällä teet. No h*lvetti kaipaan ! Ihmisillä on erilaisia tilanteita hei haloo. 

Ovat ehkä vaan sellaisia ihmisiä, etteivät todellakaan kävisi täällä, jos olisi avoin yhteys ja kontakti kaivatun kanssa IRL. 

Ei siinä, emmä jaksa toisten juttuja ihmetellä, mutta veikkaan, että noilla ihmettelijöillä kyse on tuosta! Eihän siinä missään "nunnaluostarissa" tarvitse asua, jos on sellainen ihminen, ettei palstalla todellakaan kävisi, jos olisi kaivatun kanssa tekemisissä IRL ja seksiäkin kuvioissa. Kun ei vaan olisi sit mitään

Mun tekee niin paljon mieli seksiä, et voi huokaus.

Joo ymmärrän :D Mua vähän naurattaa koko asia, kun mun seksi(ttömyys)elämästä on tullut yhtäkkiä joku juttu. Mut eiköhän siihen ole muutosta tulossa jossain vaiheessa, tän hetken kiinnostuksenkohteet vaan on sen tyyppisiä ettei pysty seksillä lähteen liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39203/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😍

Vierailija
39204/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis selkä. Tykkään kyllä enemmän sun hymystä. Hyvää illanjatkoa kaivatulle.

Selästä voi tunnistaa millä värkeillä on tänne syntynyt! Katselin kun edessäni tanssi nainen, että on sen verran jäykkä selän liike ja olemus, ettei taida olla alkujaan naaraspuolisena kädellisenä tähän maailmaan tullut. Hetkeä myöhemmin näin kasvot ja tunnistinkin yhdeksi tutuksi, jolla tosiaan tuo tausta. 

Vierailija
39205/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla enää lapsia, vaikka välillä tuntuu, ettei aikaa ole kulunut ollenkaan.

Vierailija
39206/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen ettei me kumpainenkaan tätä loppuun viedä, kunhan pelleillään. Ollaan koukussa säpinään, ei toisiimme 🤫

Niin, hetken hupia tää. Niin vähän aikaa kestänytkin.

Näin on, mut katsotaan miten kauan tässä huvissa kestää, ei paineita 🤝 ? 

Vierailija
39207/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaisitko maksua vastaan mikäli vastakkaisen sukupuolen edustaja haluaisi nähdä sinun runkkaavan itsesi loppuun asti. Oletus että henkilö ei muuten vetoaisi erityisen paljon?

Olisiko velotettava summa suurempi vai pienempi, jos katselijakin runkkaisi?

Vierailija
39208/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nunnaluostarissa ihmiset täällä palstalla asuu, kun ymmärrykseen ei mene että sen kaivatun kanssa voi olla läheinenkin yhteydenpito irl. Voi olla myös seksiä kuviossa. Mikä siinä on niin ihmeellistä. Ja sama ihmettely aina jos onkin yhteydessä irl, mitä sä sit täällä teet. No h*lvetti kaipaan ! Ihmisillä on erilaisia tilanteita hei haloo. 

Ovat ehkä vaan sellaisia ihmisiä, etteivät todellakaan kävisi täällä, jos olisi avoin yhteys ja kontakti kaivatun kanssa IRL. 

Ei siinä, emmä jaksa toisten juttuja ihmetellä, mutta veikkaan, että noilla ihmettelijöillä kyse on tuosta! Eihän siinä missään "nunnaluostarissa" tarvitse asua, jos on sellainen ihminen, ettei palstalla todellakaan kävisi, jos olisi kaivatun kanssa tekemisissä IRL ja

Aa, no olen sit erilainen ilmeisesti tässä asiassa, mulla on ollut juttua kaivatun kanssa irl, ja seksisuhdekin, ja kokajan ollaan yhteydessä, silti käyn täällä avautumassa ja seurailemassa palstan meininkiä. Ehkä tämä on sit mulla tapa.

Vierailija
39209/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaisitko maksua vastaan mikäli vastakkaisen sukupuolen edustaja haluaisi nähdä sinun runkkaavan itsesi loppuun asti. Oletus että henkilö ei muuten vetoaisi erityisen paljon?

Olisiko velotettava summa suurempi vai pienempi, jos katselijakin runkkaisi?

Ei kuulu ketjuun nämä oksennukset.

Vierailija
39210/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen ettei me kumpainenkaan tätä loppuun viedä, kunhan pelleillään. Ollaan koukussa säpinään, ei toisiimme 🤫

Niin, hetken hupia tää. Niin vähän aikaa kestänytkin.

Näin on, mut katsotaan miten kauan tässä huvissa kestää, ei paineita 🤝 ? 

No joo. Aika läpinäkyvää. Tekosyiden varjolla, muka salassa. Jäätte kiinni. Mielenkiinnolla odotan miten talvi taas muuttaa kuvioita. Jokohan alkaa viihtyminen työpaikalla?

Vierailija
39211/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tapa, tai sit jotain läheisriippuvuutta jos on koko ajan yhteydessä ja seksiä, ja silti käy täällä avautumassa. Tai jotenkin aika riippuvainen siitä ihmisestä. Pakko olla sen kanssa koko ajan yhteydessä ja/tai olla avautumassa siitä netissä.

Vierailija
39212/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sinun römpsästäsi satiaisia

Vierailija
39213/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä ketään hupinasi.

- Per affectum hominem

Vierailija
39214/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sinun römpsästäsi satiaisia

No tää ei voi olla ainakaan mulle, kun mulla ei ole ollut ikinä edes hiivatulehdusta tai yhtään minkäänlaista ongelmaa tai tautia alapäässä. Eli jos joku moista luulisi, niin pitäisi katsella vaan peiliin ja miettiä missä kaikkialla muualla on munaansa uittanut :D

Vierailija
39215/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se vahinko että teidän lapset on samassa päiväkodissa? Onko se hyvä tapailupaikka?

Kilahdatko taas kohta ? Puututko aina asioihin mielikuvitukses kera ? usko jo että ollaan molemmat vapaita, eräs este/hidaste on

Vierailija
39216/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä itselleni: lopeta haikailu, 

Vierailija
39217/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluottamuksessa on se hyvä puoli että on koko ajan vähän takajaloilla ja tuntosarvet pitkällä. Huono puoli on se että valehtelijoille ei voi sanoa päin naamaa millaisia lieroja ovat. Ymmärtäisivät edes että aliarviointi vaan pahentaa tilannetta. Suurin harmi tulee siitä että ihminen kehen pitäisi luottaa on melkoinen työpaikan miesten huvi, vaikka on moraaliltaan muka olevinaan jotain. Alinta kastia.

Vierailija
39218/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muruseni 😘

Vierailija
39219/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä itselleni: lopeta haikailu, 

Lopeta ja tee jotain.🤦🤦🤦

Vierailija
39220/39606 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se vahinko että teidän lapset on samassa päiväkodissa? Onko se hyvä tapailupaikka?

Kilahdatko taas kohta ? Puututko aina asioihin mielikuvitukses kera ? usko jo että ollaan molemmat vapaita, eräs este/hidaste on

Lopeta. Ei ollut sulle.