Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kaivatulla kärki märkänä.
Nuha on vähän joo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tai hassua olet tehnyt, kun kaipaat?
Aikanaan tuli runoiltua ja loruiltua tänne, muka hassunhauskoja sanailuja. 🤦🏻 Nykyään käyn enää välillä kaipaamassa kaipaamista.
Välillä on todella vaikeaa ymmärtää, kun ei näe eleitä. Aikamoista vuoristorataa välillä, niin kuin mun koko elämäni. Sitä pelkään eniten, et mun stabiliteeti katoaa, jos alan tekeen mitään liikkuja.
En tosiaan osaa sanoa mitä haluat? Voisit kertoa suoraan. Tänään näimme
Sut puolitiehen vastaan. Mut oon samalla ihan paniikissa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sut puolitiehen vastaan. Mut oon samalla ihan paniikissa siitä.
Missä puolitie?
Vierailija kirjoitti:
Tänään juteltiin Forssasta hississä.
Minä olen tällä hetkellä Rovaniemellä, eli en tähän hätään Forssaksi muutu, vaikka kuinka siitä puhuttais.
Vierailija kirjoitti:
Äh se oli typerää
Mikä niin oli typerää, älä nyt vaan sano että tulit tästä katumapäälle,
Mä en ole ikinä, siis ikinä, kehenkään ollut yhtä hullaantunut kuin häneen 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh se oli typerää
Mikä oli?
Elämä. Hittoet oon ollut jo pari tuntia ihan häpeissäni kaikista yli 5 v tai melkein 10 v sitten tapahtuneista jutuista muutamassa eri työpaikassa. Niin paljon hävettää, etten kestäisi olla. Mun pää on ihan perseestä.
Hedelmäistä chili cin carnea täysjyvämakaronilla ja broccolilla. Uus resepti luotu omasta kuvittelusta käsin. 🥰 Terveisin: Kiltti-Ukki Ten-Pin
Heh, lause jäi kesken, pelkkä pilkku perässä, ajattelin kyllä lauseen loppuun mut en kirjoittanut sitä 🤣 eli tänään tulee puolikkaita lauseita 🤭🙊
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan osaa sanoa mitä haluat? Voisit kertoa suoraan. Tänään näimme
En osaa määritellä mitään absoluuttista tavoitetta. Tiedän tykkääväni susta ja seurastasi ja olen kiinnostunut selvittämään, mitä voisi olla ja tulla. Esimerkiksi nyt vaikkapa ihan siitä alkaen, onko molemminpuolista kiinnostusta jne.
Vierailija kirjoitti:
Menen syvälle asioihin. Kaivattu ei varmasti jaksaisi pohdintojani, hälle sopinee hieman kevyempi ja pinnallisempi seura. Tulipa mieleen tämäkin.
Kiva tietää, että pidät kaivattuasi yksinkertaisena ja pinnallisena ihmisenä. Toivottavasti hänkin pitää sinua liian likaisena ja kevytkenkäisenä.
Minä en arvota muiden olemista, omaani arvotan koska se on epätäydellistä. t. Kiltti Ukki Ten-Pin
Luulen ettei me kumpainenkaan tätä loppuun viedä, kunhan pelleillään. Ollaan koukussa säpinään, ei toisiimme 🤫
Siis minä, kaipaaja, poden huonoa omatuntoa. En ole varattu, joten päättele itse loput.
t. se kaipaaja