Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämänkin päivän jaksaa..
Sanos muuta. Ketuttaa.
Mikä niin?
Kaikki. Ajattelen kaivattua, nukuin huonosti, olisi asioita jotka pitää hoitaa ja en vaan saa ajatuksiani pois tästä miehestä.
Haaveile hetki ja sitten ryhdy hommiin, niin mä ajattelin tehdä. Ehkä päikkäreitä tai lepoa päivällä?
Saatanan surkea mode täällä. Ei mahda noille vi*un häirikkölässyttäjille mitään.
Rakas terkkuja! Aiheen kunniaksi. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin huonosti viime yön, kun sain huonoja terveysuutisia, läheinen kuoli yms. pskaa. En oikein jaksaisi näitä menettämisiä, kolme läheistä ihan lähiaikoina on liikaa. Ehkä siksi oon tavallista pessimistisempi ja surullisempi tänään.
Erityisesti sulle voimia toivotan, mee vähän urheilemaan niin piristää kummasti!
Mieluummin porautuisin kaivattuni kainaloon.
Uskallatko sehän voi olla täys peto?
Sängyssä vai muuten?
Kotona ja puutarhassa🤭
Olipa rivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia suunnitelmia tälle päivällä?
Opiskelua.
Minäkin suunnittelin. Lauantai on sopiva päivä siihen. 🙂
Kello lyö pian yksi. Koska se opiskelu alkaa ja kuinka pitkään kestää?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämänkin päivän jaksaa..
Älä muuta sano. Tsemppiä sun päivään silti🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin huonosti viime yön, kun sain huonoja terveysuutisia, läheinen kuoli yms. pskaa. En oikein jaksaisi näitä menettämisiä, kolme läheistä ihan lähiaikoina on liikaa. Ehkä siksi oon tavallista pessimistisempi ja surullisempi tänään.
Erityisesti sulle voimia toivotan, mee vähän urheilemaan niin piristää kummasti!
Mieluummin porautuisin kaivattuni kainaloon.
Uskallatko sehän voi olla täys peto?
Sängyssä vai muuten?
Sun pitää ite selvittää.
Ei, se on kiltti. Oon jo selvittänyt. :)
No miks et oo sen kainalos, sitten jos kerta on turvallinen kaveri!
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Joo aivan varmasti. Menkää nyt kirjoittamaan näitä satujanne muualle vai kaipaatko sinä tässä ketjussa tummaa komeaa miesmallia joka on seks.rikollinen?
Sivusta
Niin, eihän vankiloihinkaan lähetetä fanipostia, rakkauskirjeitä jne. murhaajille ja vastaaville, täyttä puppua tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Whaaat, eihän tuo kuulosta ollenkaan piposaurukselta? Ei yhtään sama kirjoitustyyli.
Sivusta
Noh, en istu täällä aamusta-iltaan analysoimassa porukan kirjoitustyyliä. Sori siitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aivan varmasti. Menkää nyt kirjoittamaan näitä satujanne muualle vai kaipaatko sinä tässä ketjussa tummaa komeaa miesmallia joka on seks.rikollinen?
Sivusta
Niin, eihän vankiloihinkaan lähetetä fanipostia, rakkauskirjeitä jne. murhaajille ja vastaaville, täyttä puppua tuollainen.
Joo ja olihan joku mieskin just kuulemma tehnyt sen seinäjoen teinisurmaajan kanssa lapsen ja jännänaisille on aina vientiä Mutta miten se liittyy kaipausketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Jeeeep.. Sille sukellusvenemurhaaja Madsenillekin oli Suomesta joku venakkomuija alkanut naiseksi.. yöh
En varmaan uskaltaisi olla missään yksityistiloissa tuollaisen naisen kanssa, kun pitäisin sen verran epäilyttävänä enkä luottaisi, että sekin pimahtaa ja tekee mulle jonkun rituaalimurhann tms. kun selvästi sellaisen maailman hyväksyy ja jopa ihailee. Ja pystyy olemaan vaarallisen miehen kanssa.
Pitäis levätä hetki nyt, olen valvonut 2 yötä ja ihan sippi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään peliin?
Mitä me pelataan?
Vierailija kirjoitti:
No miks et oo sen kainalos, sitten jos kerta on turvallinen kaveri!
Miksi me ei jo kaikki olla kaivattumme kainalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaaat, eihän tuo kuulosta ollenkaan piposaurukselta? Ei yhtään sama kirjoitustyyli.
SivustaNoh, en istu täällä aamusta-iltaan analysoimassa porukan kirjoitustyyliä. Sori siitä. :D
Ei kannata sit tehdä tuollaisia oletuksia, jos käyt täällä niin vähän, että et tunnista noin selkeää hahmoa. Sen verran näköjään kuitenkin, että osasit nimetä hahmon ja sössöttää autismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään peliin?
Mitä me pelataan?
Lätkää
Mun mielestä tää on ihan hyvä
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sun mielestä syntiä? Sit pitää lopettaa, en jaksa mitään seilaamista ja epävarmuutta ja en halua uskoa viedä keneltäkään.
Ootte paneskelleet puolisoilta salassa ristikorut heiluen? Tsot tsot.
Kävin vääntämässä kunnon paskat. Nyt on helpottunut olo.
👋