Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (32605)

Vierailija
31841/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä ihan normaaleita miehiä, joilla ei ole niitä ICK -kuvia (känni, kalastus, pullistelu, kalluilu) ja profiilissa on kaikki tarvittava tieto, ja silti eivät pääse ensimmäisellekään treffeille. Mutta niin, vika on aina siinä miehessä. Hän vaan tekee tylsän aloitteen, kun kysyy naiselta jotain ja sitten kun esim. somessa kysyy millainen se hyvä, mielikuvituksellinen aloite olisi, vastaus on "kysy naisesta, hänen profiilistaan". Ei ongelma lähes koskaan ole siinä aloitteessa, kysymyksessä, vaan kysyjässä. "Väärä" kun lähestyy, on aivan sama miten hän sen keskustelun avaa, se on väärin. Jos työnimikkeenä on rekkakuski, olet automaattisesti ulkona pelistä valtaosalle naisista, sama mitä teet. :D 

Olihan joku testannut kirjoittamalla profiilitekstiin että hänellä on tuomio seksuaalirikoksesta, mutta kuvana oli tumma, komea miesmalli. Vientiä oli silti. 

Joo aivan varmasti. Menkää nyt kirjoittamaan näitä satujanne muualle vai kaipaatko sinä tässä ketjussa tummaa komeaa miesmallia joka on seks.rikollinen? 

Sivusta

Vierailija
31842/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Ei tuolla irl ole kenellekään yhtään mitään. Ei niille jotka tuntee entuudestaan ja uusille ei sen takia koska on sosioekonomisen aseman puute.

Ihmisenä en kiinnosta ketään ja ei ole rahaa tehdä mitään mielenkiintoista, YKSIN.

Haluaisin seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31843/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuin huonosti viime yön, kun sain huonoja terveysuutisia, läheinen kuoli yms. pskaa. En oikein jaksaisi näitä menettämisiä, kolme läheistä ihan lähiaikoina on liikaa. Ehkä siksi oon tavallista pessimistisempi ja surullisempi tänään. 

Erityisesti sulle voimia toivotan, mee vähän urheilemaan niin piristää kummasti!

Mieluummin porautuisin kaivattuni kainaloon. 

Vierailija
31844/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
31845/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja 😘

Vierailija
31846/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä 

Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään. 

Kuka niin on sanonut?

Vierailija
31847/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä ihan normaaleita miehiä, joilla ei ole niitä ICK -kuvia (känni, kalastus, pullistelu, kalluilu) ja profiilissa on kaikki tarvittava tieto, ja silti eivät pääse ensimmäisellekään treffeille. Mutta niin, vika on aina siinä miehessä. Hän vaan tekee tylsän aloitteen, kun kysyy naiselta jotain ja sitten kun esim. somessa kysyy millainen se hyvä, mielikuvituksellinen aloite olisi, vastaus on "kysy naisesta, hänen profiilistaan". Ei ongelma lähes koskaan ole siinä aloitteessa, kysymyksessä, vaan kysyjässä. "Väärä" kun lähestyy, on aivan sama miten hän sen keskustelun avaa, se on väärin. Jos työnimikkeenä on rekkakuski, olet automaattisesti ulkona pelistä valtaosalle naisista, sama mitä teet. :D 

Olihan joku testannut kirjoittamalla profiilitekstiin että hänellä on tuomio seksuaalirikoksesta, mutta kuvana oli t

En mut tummaa komeaa miesmallia kyllä. :)

Vierailija
31848/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämänkin päivän jaksaa..

Vierailija
31849/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista päivää kaivatulleni.

Vierailija
31850/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Ketuttaa.

Vierailija
31851/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia suunnitelmia tälle päivällä?

Vierailija
31852/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuin huonosti viime yön, kun sain huonoja terveysuutisia, läheinen kuoli yms. pskaa. En oikein jaksaisi näitä menettämisiä, kolme läheistä ihan lähiaikoina on liikaa. Ehkä siksi oon tavallista pessimistisempi ja surullisempi tänään. 

Erityisesti sulle voimia toivotan, mee vähän urheilemaan niin piristää kummasti!

Uskallatko sehän voi olla täys peto?

Vierailija
31853/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Ketuttaa.

Mikä niin?

Vierailija
31854/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se ongelma juuri tulikin eli normaaliuus. Itselläni on persoonallinen, rehellinen profiili. Kerron jopa ydin haavoittuvuuteni siellä rivien välistä kaiken muun itsetuntemuksen lisäksi.

Ja kun näkisin profiilisi, olisi se ihan samanlainen kuin 99%:lla naisista, ehkä jollain QUIRKY, "oman elämänsä pikku-Myy" aloituksella. 

Olen mies. Toisekseen, mun kohtaamilta naisilta, joita algoritmi syöttää, puuttuu persoonallisuus profiilista. He ovat keskiluokkaisia missitason kuntosali-ravintolaihmisiä joita tämä sovellus syöttää mulle :DD Mä ihmettelen, että missä tavalliset työtä tekevät ja oikeasti persoonalliset älykkönaiset ovat?

Terapeutti kannusti selaamaan vaan Tinderiä sitkeästi, koska siellä alkaa pikkuhiljaa loppumaan nää keskil

Ah, eli olet piposaurus avbbq. Juuri näin redditissä linkin tutkimukseen, että autistinen nainen ajautuu suhteeseen paljon todennäköisemmin, kuin autistinen mies. Kertooko sitten miesten hyväksyvämmästä mielestä vai mistä. 

Whaaat, eihän tuo kuulosta ollenkaan piposaurukselta? Ei yhtään sama kirjoitustyyli. 

Sivusta 

Vierailija
31855/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä vai muuten?

Vierailija
31856/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelua.

Vierailija
31857/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäiväkahvit kauppahallissa

.

Vierailija
31858/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä 

Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään. 

Mitä muuta pitäis muka olla? Ei mua raha kiinnosta, oli ihan kamalaa tapailla sellaista, joka ei osannut lopulta mistään muusta puhua. 

Vierailija
31859/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä vai muuten?

Sun pitää ite selvittää.

Vierailija
31860/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Ketuttaa.

Mikä niin?

Kaikki. Ajattelen kaivattua, nukuin huonosti, olisi asioita jotka pitää hoitaa ja en vaan saa ajatuksiani pois tästä miehestä.