Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34370)
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮
Olisit säkin jo vit tu hiljaa. Noi on yleensä niitä sööteimpiä. Et vaan kelvannut, ja sillä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia suunnitelmia tälle päivällä?
Ehkä viiniä vapaan viikonlopun kunniaksi. Tuu mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä
Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään.
Kuka niin on sanonut?
Ei sitä tarvitse sanoa. Sen voi osoittaa käytöksellään ja esimerkiksi vastaamattomuudella.
Jotkut jopa menevät niin pitkälle, että valehtelevat kasvotusten ja sen jälkeen katoavat.
No ei kannata ottaa vakavissaan mitään hei ois kiva nähdä uudelleenkin-juttuja. Ei ylipäätään takertua siihen mitä joku sanoo, vaan seuraa tekoja.
Sinä et ehkä odota rehellisyyttä puheissa, mutta minä odotan.
En mä sellaisen tyhjän puhelijan kanssa tietenkään alkaisi, mutta en välitä tuollaisesta niin paljoa enkä jaksa odottaa joltain toisilta kauheasti mitään. Aivan läheisimmiltä tietysti, mutta eihän tuossa asemassa oleva ihminen ole minulle läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Hus pahanilman trolli.
Täällä on taas enemmän kuin yksi ei niin hattaraista kirjoittava, senkin einstein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sun mielestä syntiä? Sit pitää lopettaa, en jaksa mitään seilaamista ja epävarmuutta ja en halua uskoa viedä keneltäkään.
Ootte paneskelleet puolisoilta salassa ristikorut heiluen? Tsot tsot.
En ole kuule niin selkärangaton, että lähtisin pettämään. Jos ois puoliso niin en täällä kirjoittelisi. Eroaisin muutenkin ennen kuin alottaisin uuden suhteen, kaikki ei ole munattomia nahjuksia.
Selkärangallista syntiä siis? Okei.
Ihmisillä on monenlaisia arvoja. Täällä monet ajattelee, että on jotenkin hieno juttu, kun eroaa ja sitten aloittaa uuden suhteen. Minua hieman huvittaa nuo, mutta mikäpä siinä!
Eri
Mä olin suhun älyttömän rakastunut, Joel. Vieläkin mietin sua välillä. T. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaaat, eihän tuo kuulosta ollenkaan piposaurukselta? Ei yhtään sama kirjoitustyyli.
SivustaNoh, en istu täällä aamusta-iltaan analysoimassa porukan kirjoitustyyliä. Sori siitä. :D
Ei kannata sit tehdä tuollaisia oletuksia, jos käyt täällä niin vähän, että et tunnista noin selkeää hahmoa. Sen verran näköjään kuitenkin, että osasit nimetä hahmon ja sössöttää autismista.
Hauskintahan on se, että kun hän ei ole edes autisti (vaikka välillä käyttäytyy ekkoilevasti). :DDDD -sivusta huomautus
Vierailija kirjoitti:
But she loves me 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hus pahanilman trolli.
Täällä on taas enemmän kuin yksi ei niin hattaraista kirjoittava, senkin einstein
Ei tarvi olla nero löytääkseen vittuilijat oli niitä sinä, yksi tai kaksi tai monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia suunnitelmia tälle päivällä?
Ehkä viiniä vapaan viikonlopun kunniaksi. Tuu mukaan?
Eilen mulla oli drinkkibileet, alkoholin jälkeen haluan tanssia ja löytää syötävän munan.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vähän tykätä kumminkin möhömahaisesta karvanaamasta 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä
Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään.
Kuka niin on sanonut?
Ei sitä tarvitse sanoa. Sen voi osoittaa käytöksellään ja esimerkiksi vastaamattomuudella.
Jotkut jopa menevät niin pitkälle, että valehtelevat kasvotusten ja sen jälkeen katoavat.
No ei kannata ottaa vakavissaan mitään hei ois kiva nähdä uudelleenkin-juttuja. Ei ylipäätään takertua siihen mitä joku sanoo, vaan seuraa tekoja.
Niinpä. Kyllä puheiden ja tekojen pitää kohdata.
Sivusta
Mulla ei oo koskaan kohdannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sun mielestä syntiä? Sit pitää lopettaa, en jaksa mitään seilaamista ja epävarmuutta ja en halua uskoa viedä keneltäkään.
Ootte paneskelleet puolisoilta salassa ristikorut heiluen? Tsot tsot.
En ole kuule niin selkärangaton, että lähtisin pettämään. Jos ois puoliso niin en täällä kirjoittelisi. Eroaisin muutenkin ennen kuin alottaisin uuden suhteen, kaikki ei ole munattomia nahjuksia.
Ihmisillä on monenlaisia arvoja. Täällä monet ajattelee, että on jotenkin hieno juttu, kun eroaa ja sitten aloittaa uuden suhteen. Minua hieman huvittaa nuo, mutta mikäpä siinä!
Eri
Niin sinua huvittaa asiat joita maailmassa tapahtuu. Lisäksi ajattelet tietäväsi mitä monet ajattelee. Sille on kai joku nimityskin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tänään peliin?
Pelit kiinnostaa aina. Mikä peli kyseessä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vähän tykätä kumminkin möhömahaisesta karvanaamasta 😊
Varmaan joo jos sellaisesta kirjoittaa. Mä en voisi olla möhömahaisen miehen kanssa, joten en mieti ikinä möhömahoja. Hän selvästi miettii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään peliin?
Pelit kiinnostaa aina. Mikä peli kyseessä ?
Lätkäpeli