Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (32605)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama emoyhtiö joka omistaa Tinderin, omistaa myös OkCupidin ja Hingen.
Bumble ja Badoo ovat myös yhteisomistuksessa.
Karkeasti 50% deittisovellusten käyttäjistä, joista enemmistö miehiä, eivät koskaan tapaa ketään kasvotusten. Myöskin lähes kaikissa deittisovelluksissa on karkeasti 3:1 suhde miehiä/naisia (jokaista naista kohden on kolme miestä). Ei kyllä niin minkäänlaista kiinnostusta deittisovelluksiin.
Ei varmaan tapaakaan, jos kuvaukset puuttuvat ja valokuvissa on aurinkolasit silmillä. Silmät ovat sielun peili ja kirjoitettu teksti on avaus henkilön mielentilaan ja-maisemaan. En minäkään tykkää naisista, joilla ei ole profiilikuvien lisäksi itsestään mitään kerrottavaa. 😄
Tiedän kyllä ihan normaaleita miehiä, joilla ei ole niitä ICK -kuvia (känni, kalastus, pull
Tuossa se ongelma juuri tulikin eli normaaliuus. Itselläni on persoonallinen, rehellinen profiili. Kerron jopa ydin haavoittuvuuteni siellä rivien välistä kaiken muun itsetuntemuksen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lauantaita, my love. Toivottavasti törmäillään tulevaisuudessa.
Vaikka heti!
Toivottavasti nähtäis pian. Ei vaan ole kaivatun numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista valitaan mieluisin, joka sitten kuvitellaan kaivatun kirjoittamaksi.
Niinhän sä teet😅
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se ongelma juuri tulikin eli normaaliuus. Itselläni on persoonallinen, rehellinen profiili. Kerron jopa ydin haavoittuvuuteni siellä rivien välistä kaiken muun itsetuntemuksen lisäksi.
Ja kun näkisin profiilisi, olisi se ihan samanlainen kuin 99%:lla naisista, ehkä jollain QUIRKY, "oman elämänsä pikku-Myy" aloituksella.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin huonosti viime yön, kun sain huonoja terveysuutisia, läheinen kuoli yms. pskaa. En oikein jaksaisi näitä menettämisiä, kolme läheistä ihan lähiaikoina on liikaa. Ehkä siksi oon tavallista pessimistisempi ja surullisempi tänään.
Erityisesti sulle voimia toivotan, mee vähän urheilemaan niin piristää kummasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina 💕
Onko naiselta miehelle?
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun näkisin profiilisi, olisi se ihan samanlainen kuin 99%:lla naisista, ehkä jollain QUIRKY, "oman elämänsä pikku-Myy" aloituksella.
Olen mies. Toisekseen, mun kohtaamilta naisilta, joita algoritmi syöttää, puuttuu persoonallisuus profiilista. He ovat keskiluokkaisia missitason kuntosali-ravintolaihmisiä joita tämä sovellus syöttää mulle :DD Mä ihmettelen, että missä tavalliset työtä tekevät ja oikeasti persoonalliset älykkönaiset ovat?
Terapeutti kannusti selaamaan vaan Tinderiä sitkeästi, koska siellä alkaa pikkuhiljaa loppumaan nää keskiluokan mimmit kesken. Heitä kumminkin pk-seudulla riittää 😄
Suukkonen päivääsi. Missä mahdat olla nykyään, mietin..
Anteeksi tämä, mutta -
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tämä, mutta -
Olen vaan. En jaksa tehdä mitään.
Mua kiinnostaa edelleen, mutta kun olit varattu niin se satutti.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tämä, mutta -
Täällähän minä, missä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä
Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Toisekseen, mun kohtaamilta naisilta, joita algoritmi syöttää, puuttuu persoonallisuus profiilista. He ovat keskiluokkaisia missitason kuntosali-ravintolaihmisiä joita tämä sovellus syöttää mulle :DD Mä ihmettelen, että missä tavalliset työtä tekevät ja oikeasti persoonalliset älykkönaiset ovat?
Terapeutti kannusti selaamaan vaan Tinderiä sitkeästi, koska siellä alkaa pikkuhiljaa loppumaan nää keskiluokan mimmit kesken. Heitä kumminkin pk-seudulla ri
Ah, eli olet piposaurus avbbq. Juuri näin redditissä linkin tutkimukseen, että autistinen nainen ajautuu suhteeseen paljon todennäköisemmin, kuin autistinen mies. Kertooko sitten miesten hyväksyvämmästä mielestä vai mistä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies tekemään selkeä aloite tai se oli siinä :/ Ei tämä tällainen johda mihinkään. Muuten lähden seuraavan potentiaalisen matkaan, joka selvästi tietää mitä haluaa.
Mikset itse tee? Eikö kiinnosta riittävästi? Ei tämä tällainen johda mihinkään. Oman elämänsä boss-bitch ottaa sen jonka haluaa, eikä jää odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti kannusti selaamaan vaan Tinderiä sitkeästi, koska siellä alkaa pikkuhiljaa loppumaan nää keskil
Kato moro, piposauruksesta jankuttaja saapui paikalle! Kuis pyyhkii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin kiinni kans niistä videoista
Otan osaa. Haluaisitko sopia asiat?
Ei ole mitään erimielisyyttä näissä asioissa.En ole tehnyt niitä rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita joita kiinnostaa siskon mies?
Vaimon siskoa pitäisin hyvänä, jos siskot sopisivat siitä keskenään.
Nainen luotiin miestä varten. Ei yhtä sanaa...