Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (34125)

Vierailija
31881/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään peliin?

Mitä me pelataan? 

Lätkää

Mun pitää eka opetella luistelemaan. Hetki.

Vierailija
31882/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietein, et mun deittiprofiili olis maailman tylsin. Sillä ei kyllä ketään hurmattaisi. Enempikin sit, jos oppii tuntemaan mut, niin tykkää tai ei tykkää. Monesti voin nykyisin olla aika pliisu verrattuna siihen, mitä olin joskus.

Muutenkin nuo deittisovellukset ovat jotenkin keinotekoisia paikkoja tutustua. Helpompaa olisi, et löytäis kumppanin vaikka harrastuksen kautta. Toki ne harrastuksetkin voi vuosien myötä vaihtua, mut tod.. näk. osuu paremmin kuitenkin. 

Ketään ei kiinnosta vtun ameeba!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31883/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille tai laita viesti.

Vierailija
31884/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä 

Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään. 

Kuka niin on sanonut?

Ei sitä tarvitse sanoa. Sen voi osoittaa käytöksellään ja esimerkiksi vastaamattomuudella.

Jotkut jopa menevät niin pitkälle, että valehtelevat kasvotusten ja sen jälkeen katoavat.

Vierailija
31885/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietein, et mun deittiprofiili olis maailman tylsin. Sillä ei kyllä ketään hurmattaisi. Enempikin sit, jos oppii tuntemaan mut, niin tykkää tai ei tykkää. Monesti voin nykyisin olla aika pliisu verrattuna siihen, mitä olin joskus.

Muutenkin nuo deittisovellukset ovat jotenkin keinotekoisia paikkoja tutustua. Helpompaa olisi, et löytäis kumppanin vaikka harrastuksen kautta. Toki ne harrastuksetkin voi vuosien myötä vaihtua, mut tod.. näk. osuu paremmin kuitenkin. 

Kävelepä vaikka seinää päin. Eri

Vierailija
31886/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia suunnitelmia tälle päivällä?

Selvitä huomiseen. Haaveilla asioista, mitkä eivät toteudu.

Vierailija
31887/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko terveinen kaivatullesi Pölhö Kustaa? 🤦🤭

Vierailija
31888/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa: Amateur wife Susan cuckold on the beach

Vierailija
31889/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia suunnitelmia tälle päivällä?

Opiskelua.

Minäkin suunnittelin. Lauantai on sopiva päivä siihen. 🙂

Kello lyö pian yksi. Koska se opiskelu alkaa ja kuinka pitkään kestää?

Mä saatan joskus opiskella vaikka kymmeneltä tai yhdeltätoista illalla. Ei opiskele välttämättä putkeen, mut pienissä pätkissä. Oon aamuisin huono ryhtymään mihinkään. Päivällä aloitan ja jatkan iltaan. Kun ei oo mikään aikaan sidottu asia.

Vierailija
31890/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä luin ton tekstin ja mietin sen luettuani, että jotkut tosiaan löytää deittiapeista toisensa, mutta mulle sopii ehkä paremmin sellainen et teen vaan asioita mistä tykkään ja käyn paikoissa mitkä kiinnostaa, niin tapaan samanhenkisiä ihmisiä livenä.

Deittiappien kautta taas voi kohdata sellaiset maailmat, jotka eivät livenä koskaan todnäk kohtaisi. Tosin enpä tiedä, voiko sellaisesta sitten tulla mitään. Seksiä ainakin. 

Vierailija
31891/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miks et oo sen kainalos, sitten jos kerta on turvallinen kaveri!

Miksi me ei jo kaikki olla kaivattumme kainalossa?

Koska ne teidän "kaivatut" ei ole kiinnostuneita teistä, enkä yhtään ihmettele tämän ketjun vinkumisten perusteella

Vierailija
31892/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀👀

Vierailija
31893/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuin huonosti viime yön, kun sain huonoja terveysuutisia, läheinen kuoli yms. pskaa. En oikein jaksaisi näitä menettämisiä, kolme läheistä ihan lähiaikoina on liikaa. Ehkä siksi oon tavallista pessimistisempi ja surullisempi tänään. 

Erityisesti sulle voimia toivotan, mee vähän urheilemaan niin piristää kummasti!

Mieluummin porautuisin kaivattuni kainaloon. 

Uskallatko sehän voi olla täys peto?

Sängyssä vai muuten?

Sun pitää ite selvittää.

Ei

En ole kainalossa, kun kaikki meni aikoinaan väärin.

Vierailija
31894/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne teidän "kaivatut" ei ole kiinnostuneita teistä, enkä yhtään ihmettele tämän ketjun vinkumisten perusteella

Mitä sinä täällä teet vinkumassa?

Vierailija
31895/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko terveinen kaivatullesi Pölhö Kustaa? 🤦🤭

Ei kun ameeban metsästäjälle 😌

Vierailija
31896/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään. 

Kuka niin on sanonut?

Ei sitä tarvitse sanoa. Sen voi osoittaa käytöksellään ja esimerkiksi vastaamattomuudella.

Jotkut jopa menevät niin pitkälle, että valehtelevat kasvotusten ja sen jälkeen katoavat.

No ei kannata ottaa vakavissaan mitään hei ois kiva nähdä uudelleenkin-juttuja. Ei ylipäätään takertua siihen mitä joku sanoo, vaan seuraa tekoja. 

31897/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita sille tai laita viesti.

Vois kyllä soittaa 🤭

Vierailija
31898/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä täällä teet vinkumassa?

Mun ulinavuodet on kaukana takana, käyn enää harvakseltaan vttuilemassa täällä. 

Vierailija
31899/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli jonkinasteinen tunteidenilmaisu, kun vastasit:"...toivottavasti sä et halua mitään."

Vierailija
31900/34125 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on sanonut?

No ei kannata ottaa vakavissaan mitään hei ois kiva nähdä uudelleenkin-juttuja. Ei ylipäätään takertua siihen mitä joku sanoo, vaan seuraa tekoja. 

Sinä et ehkä odota rehellisyyttä puheissa, mutta minä odotan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän