Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.
Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.
Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuhlaajia.
Nainen ei maksanut mitään.
Laita mobilepayllä pyyntö että daami maksaa oman osuutensa niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Jos ei maksa, niin siviilikanne oikeuteen.
Onneksi nainen testasi oletko nuuka pihtari, tai valheellista tietoa antanut (olet muka töissä, vaikka elät tuilla).
Ole onnellinen siitä, että pääsit treffeille. Ei sitä sulle kuitenkaan joka vuosi tapahdu 🤗
No ensi kerralla menet suoraan sinne huoltikselle ja treffaat siellä itsellesi sopivan miehen ;-)
Vierailija kirjoitti:
No ensi kerralla menet suoraan sinne huoltikselle ja treffaat siellä itsellesi sopivan miehen ;-)
Ap saa huoltoasemalta +70v. Martta-mummon treffeille.
Siellä Pertti Perusjuntti avautuu kokemuksistaan naisten kanssa.
Hupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita mobilepayllä pyyntö että daami maksaa oman osuutensa niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Jos ei maksa, niin siviilikanne oikeuteen.
Jälkikäteen ei onnistu enää. Nämä asiat sovitaan etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuhlaajia.
Mies osti.
Rivien välistä voi lukea, että nainen sanoi lopuksi "tässä ei ollut tunnetta kiitos hei onnea parin etsintään minä se en ole"
Muuten ap olisi suunnittelemassa jo kosintaa
Et kyllä näin miehenkään näkökulmasta vaikuta kovinkaan suurelta löydöltä. Mene vain itseksesi sinne Teboilin kahvioon niitä hodareita syömään.
Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.
Maksullisen naisen kanssa on maksullisen naisen jutut. Mikset mennyt ilmaisen kanssa?
Katsu sando -leivät on hyviä! Et ilmeisesti ymmärrä hyvän päälle. Kuka jotain nahistuneita huoltsikan elmu kelmu sämpylää haluaa syödä.. hrrrr.... En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.
Ja vielä tarjoaakin miehelle.
Incellin turhan elämän yksi turha viikko on taas tulossa maaliinsa.