Jos olisi vuosi 1979, Missä olisit, mitä tekisit?
Kommentit (36)
Kuka perkele muistaa noin vanhoja asioita?
Olisin kuukauden ikäinen ja heiluttelisin jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Suomi oli vielä itsenäinen sekä valkoinen.
Ei itsenäinen, mutta parempi Suomi.
Olisin liian nuori siihen peliin, missä juostaan taskulamppujen kanssa metsässä tai puistossa. En tiedä tajuaisinko harmitella vielä sitä, mutta kohta ainakin harmittaisi. Isot lapset juoksee pihalla pimeässä ja niillä on kivaa.
Olisin juuri 3v täyttänyt ja kaiketi nukkumassa tähän aikaan.
Tähän vuodenaikaan -79 olin 2kk ikäinen vauva.
Olin baarissa ja menin jututtamaan yhtä saatanan hyvännäköistä miestä kertoakseni hänelle että kaverini oli ihastunut häneen. Mies pyysi minua tanssimaan, ja alettiin seurustella, mentiin kihloihin ja naimisiin, saatiin lapsia ja erottiin. Nyt mies on kuollut. Lyhyestä virsi kaunis.
Olisin juuri tullut tai tulossa raveista kotiin edellyttäen, että olisi sunnuntai niin kuin nyt. Maanantaina menisin töihin.
Täytin tuolloin 20 ja olisin kotona kuten nytkin. Söin ruokaa ja herkkuja, katselin televisiota, kuuntelin musiikkia, luin kirjoja ja lehtiä. Samaa teen edelleen, mutta lisänä on netin selaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen kyllä, mutta YYA-Kekkoslovakiasta oli itsenäisyys kaukana.
Pelaisin kotona Mattel Intellivision -videopelillä Lock'n'chase -peliä kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin liian nuori siihen peliin, missä juostaan taskulamppujen kanssa metsässä tai puistossa. En tiedä tajuaisinko harmitella vielä sitä, mutta kohta ainakin harmittaisi. Isot lapset juoksee pihalla pimeässä ja niillä on kivaa.
Fikkarihippa oli ihan parasta
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalla olisin.
Hauska et ainakaan ole. 😟
Olisin Oulunkylän ala-asteella. Ihanaa aikaa.