Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (32195)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta läskille mussukalleni! Kohta on lounasaika!
Yritä nyt päästä yli minusta. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies tekemään selkeä aloite tai se oli siinä :/ Ei tämä tällainen johda mihinkään. Muuten lähden seuraavan potentiaalisen matkaan, joka selvästi tietää mitä haluaa.
Harvassa on naiset nykyään, joilla ei olisi varavaihtoehtoa. Sillä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä. Mitähän sillä on?
Juu. Useampi mies on tullut vastaan, joilla on ollut värivaihtoehtoja ja olen jäänyt kakkoseksi. Tuloksena on ollut särkynyt sydän. En vaan halua enää samaa, joten jos mies ei tiedä mitä haluaa, niin minä en ainakaan ole sitten se oikea..
Vara, ei väri 😅
Huomenta!
Rakkaus haalistuu, elämä jatkuu. Tästä tulee jälleen hyvä päivä. En minä sinua vihaa. Jatkan vain elämääni. Ehkä jossain on joku, jonka kanssa kaikki on helpompaa. Tilaus on lähetetty universumille, mutta joskus paketit katoavat matkalla. Ce'st la vie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies tekemään selkeä aloite tai se oli siinä :/ Ei tämä tällainen johda mihinkään. Muuten lähden seuraavan potentiaalisen matkaan, joka selvästi tietää mitä haluaa.
Harvassa on naiset nykyään, joilla ei olisi varavaihtoehtoa. Sillä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä. Mitähän sillä on?
Juu. Useampi mies on tullut vastaan, joilla on ollut värivaihtoehtoja ja olen jäänyt kakkoseksi. Tuloksena on ollut särkynyt sydän. En vaan halua enää samaa, joten jos mies ei tiedä mitä haluaa, niin minä en ainakaan ole sitten se oikea..
Kummallista kuitenkin kirjoittaa internetissä uhkauksia miehelle. Siksipä peili voisi olla oikea osoite.
Jos on itse sössinyt mahdollisuutensa ei voi olettaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista kuitenkin kirjoittaa internetissä uhkauksia miehelle. Siksipä peili voisi olla oikea osoite.
Kuka nämä ottaa tosissaan?? Itse ajattelen että tämä (roska)palsta on melkeen sama, kun päiväkirjaan kirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Rakkaus haalistuu, elämä jatkuu. Tästä tulee jälleen hyvä päivä. En minä sinua vihaa. Jatkan vain elämääni. Ehkä jossain on joku, jonka kanssa kaikki on helpompaa. Tilaus on lähetetty universumille, mutta joskus paketit katoavat matkalla. Ce'st la vie!
Vastasit tänne kun lähetin IRL-viestin? No eiköhän tämä kerro olennaisimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuttu täällä tunnistettu, terveiset!
Kaipaatko? Terkut!
No kyllä mä ajattelen erityisesti yhtä, joka tietää mun tänne kirjoittavan. Muutama kaveri tietää myös, oon luvannu lopetella..(tunniste)
Jos oot naapuri niin yksipuolista on. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Until we meet again
Skeletor
huomenta, tämä paketti ei ole kadonnut matkalla (paitsi korkeintaan itseltään)💕
Suositeltava käyntitiheys tässä ketjussa on noin kerran kuukaudessa. Osasta kirjoittajia huomaa, että homma on lähtenyt täysin laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuttu täällä tunnistettu, terveiset!
Kaipaatko? Terkut!
No kyllä mä ajattelen erityisesti yhtä, joka tietää mun tänne kirjoittavan. Muutama kaveri tietää myös, oon luvannu lopetella..(tunniste)
Jos oot naapuri niin yksipuolista on. Sori.
En edes pidä susta, saati että olisin ihastunut. Perineri
Vierailija kirjoitti:
Näin se kyllä vain on, jos antaa runsaasti mahdollisuuksia siihen asti kunnes ei pystykään enää antamaan niin kosto tältä sössijältä saattaa olla jopa kohtalokas.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kiinnostunut.
Toivotan teille onnea illan lottoarvontaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset eivät välitä aidosti kenestäkään. He eivät osaa olla ja elää elämää myös yksin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina 💕
Onko naiselta miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Parempi ettei tällä kropalla laita mitään minnekään. 😳
Minä aionkin laittaa koko hyvän kroppani peliin, kun hänet kohtaan😁