Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30616)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies kohtelee naista huonosti. Sitten ihmetellään, kun nainen on kiukkuinen ja kuiva. Ihan on miehen käytöksen tulosta.
Se uusi nainen tuskin on sen lauhkeampi, jos häntäkin kohtelee huonosti. Voi vaihtaa vaikka kuinka monta kertaa, mutta jokaisen suhteen lopputulos on sama, jos ei muuta mitään omassa käytöksessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille sen että aina kun kerron itsestäni, aina joku väittää minua itserakkaaksi, ylimieliseksi tai jopa mielisairaaksi ihmiseksi.
Tämä on mahdollistunutta mahdotonta.
En ole tippaakaan narsistinen. En ole edes psyykkinen.
Teitä ei voi vakuuttaa millään.
Taas täällä?
No älä nyt muuta ja sinäkin vielä samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille sen että aina kun kerron itsestäni, aina joku väittää minua itserakkaaksi, ylimieliseksi tai jopa mielisairaaksi ihmiseksi.
Tämä on mahdollistunutta mahdotonta.
En ole tippaakaan narsistinen. En ole edes psyykkinen.
Teitä ei voi vakuuttaa millään.
Jaa. Hyvin sinä ainakin vedät ettet antaisi itsestäsi tietynlaisia merkkejä.
Kaikki sujuu luonnollisesti. Yritän toki välillä ilmaista asiat mahdollisimman selkeästi sulkien pois mahdollisuuksia väärinymmärtämiselle. Siltikin niitä vain tapahtuu, siis käsittämätöntä.
Lu🙂nnollista sekin. Käy siis hyvin järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän syntymävuoden kahden viimeisen summa?
147
Niin muuten on😉👍🏼💙🍬
💕💙👍🏻😄
Vierailija kirjoitti:
Lämmin halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Halaus vastaanotettu, vaikka olen kammottava akka 😅
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen olo, että mun pitää vaan tutustua suhun meni se sitten syteen tai saveen.
Näin normaalit ihmiset tekevät.
En ole eläissäni saanut seksiviestejä, joten en tiedä, miten reagoisin. Kaivatulta jos saisin, en panisi pahakseni. Olisi vain kiva olla hänen halujensa kohde.
Rakastan sua nainen. Kohta alkaa töllöstä Alone Suomi, joo ja hei.. mun sydän on alone ilman sua. Öitä.
Turhaan sä möhömahainen karvanaama täällä ruikutat. Ei sua kukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin raihnainen olo.
Voi, tiedän tunteen! Toivottavasti olo korjaantuu parhaalla mahdollisella tavalla 💚
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah on jotenkin vaan niin hyvä fiilis taas ja ihanaa saada ruokaa ja sitten pienen ruokalevon jälkeen kunnon teknolenkki ja sauna!
mikä on teknolenkki
Juostaan kymppi ja kuunnellaan teknoa 😂
90 - luvun hitit?😁
Mitäpä sitä oikein sanoisi. Syvä huokaus.
Vierailija kirjoitti:
But she loves me 🥰
Okei eli täsmennän yhtä asiaa.
Minussa ei ole mitään ihmeellistä. Tämä tarkoittaa sitä että minussa ei ole sisäisesti mitään normaalia kummempaa. Olen, elän ja ajattelen tarvittaessa.
Ehkä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko laittaa kaivatulle seksiviestin? Oletetaan, että kaivattu tykkäis semmosesta?
Laitoin. Ei tainnut tykätä. Uskallus meni siis hukkaan. Hänestä ei sen jälkeen enää kuulunut mitään.
Tässä taas hyvä esimerkki. Vain täysi idiootti toimii noin kohtalaisen vieraalle yksilölle. Ei PITÄISI tulla yllätyksenä, mutta kun EI MENE KAALIIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah on jotenkin vaan niin hyvä fiilis taas ja ihanaa saada ruokaa ja sitten pienen ruokalevon jälkeen kunnon teknolenkki ja sauna!
mikä on teknolenkki
Juostaan kymppi ja kuunnellaan teknoa 😂
90 - luvun hitit?😁
Urheilulliset naiset ovat parhaita kumppani ehdokkaita, olis muutaki tekemistä kuin juhliminen.
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku 😡
Sitten kun soitat ja kutsut.