16-vuotias lähdössä lukion bileisiin. Loppuu yhdeltä yöllä, miten kotiintulo?
Bileet Helsingin keskustassa ja asumme toisella puolella kaupunkia. Meiltäpäin ei ole kukaan menossa, joten nuoren pitäisi tulla yksin kotiin.
Mies on autolla reissussa enkä muutenkaan itse tykkää ajaa keskustassa, etenkään yöllä.
Saako sieltä taksia vai tuleeko nuori yksin julkisilla? Saako alaikäiset liikkua yöllä yksin ja onko se turvallista?
Kommentit (90)
Ottakoon taksin, lailisen sellaisen, äippä maksaa taksin sitten pihassa
Yöllähän siellä on helpointa ajella, kun ei juuri liikennettä ole
Mina, Abdullah voin tuoda.
Laita puhelin numero
16 on laillinen nussia, totta?
Kyllä sen joku setämies kuskaa kotiin kun on ensin saanut perää.
Ei asu lähimaillakaan kukaan lukiokaveri, joten kimppakyyti ei onnistu. Enkä edes tunne lukiokavereiden vanhempia.
Voi hitsi, nuori on niin innoissaan menossa, en tällaista voi kieltää.
Itse kävisin autolla hakemassa.
Mutta, oikeastiko lukion bileet, 16-vuotiaille tarkoitetut, loppuu klo 1 yöllä?
Siis sun mielestä oma mukavuutesi on tärkeämpää kuin lapsesi turvallisuus? Jos et itse uskalla ajaa, mene vaikka Uberilla hakemaan.
Miksi ajattelette, että tämä on provo?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti onnistuu maksu luonnossakin jos on rahoista pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita puhelin numero
Nussi sinä aptullha vaan vuohia, ne sopivat sinulla parhaiten
Vierailija kirjoitti:
Tämä
No saako siihen aikaan taksia??? Itse ainakin muistan pikkujouluaikaan että ei niitä takseja niinvain tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita puhelin numero
Nussi sinä aptullha vaan vuohia, ne sopivat sinulla parhaiten
AP taitaa mäkättää mennessään eli sopii Abulle. Kerrankos sitä äitiä ja tytärtä.
Nuori taksilla kotiin. Taksi tilattava, ei lennosta. On turvallisempaa, taksista jää tiedot. Taksin voi tilata ennakkoon niin saanti varmempaa. Näin teen itse öisin. Olen aina saanut näin taksin. Olen nainen.
Menisin itse hakemaan nuoren siinä 11 aikoihin. Ei sen nuoren ole mikään pakko olla siellä loppuun asti.
Taksi Helsinki tai Lähitaksi. Nämä kaksi saavat päivystää Rautatientorilla. Tilaisin taksin kyllä ennakkoon niin saanti varma.
En päästäisi ilman että joku tuo kotiin. Onko ketään kaveria lähdössä teidän suunnalta? Kimppakyyti?