Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (30358)

Vierailija
29881/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuvittelin et nainen voi saada monta hyvin erillaista orgasmia . Mutta en tiedä oon vähän juntti.

Kukahan sen sitten tietäisikään kun jokaisella on oma henkilökohtainen totuus asioista eikä asioista keskustella ehdottomuussyistä. Elämämme lukkojen takana vapaassa maassa.

Ja jotkut osaa päästä naisen pään sisään,ja se on harvinainen taito. Pystyy sit esim yhdessä vaikka täyttää ristikoita.

Vierailija
29882/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisitko laittaa kaivatulle seksiviestin? Oletetaan, että kaivattu tykkäis semmosesta?

Laitoin. Ei tainnut tykätä. Uskallus meni siis hukkaan. Hänestä ei sen jälkeen enää kuulunut mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29883/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuvittelin et nainen voi saada monta hyvin erillaista orgasmia . Mutta en tiedä oon vähän juntti.

Kukahan sen sitten tietäisikään kun jokaisella on oma henkilökohtainen totuus asioista eikä asioista keskustella ehdottomuussyistä. Elämämme lukkojen takana vapaassa maassa.

Ja jotkut osaa päästä naisen pään sisään,ja se on harvinainen taito. Pystyy sit esim yhdessä vaikka täyttää ristikoita.

No kyllä.

Vierailija
29884/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka ihastunut silloin olin. Sain äsken kiinni muistoistani. Harmi, kun et tuntenut samoin. 

Olit? Ja vieläkin lässytät täällä?

Vierailija
29885/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanjonkun verrankalasteluviestejä miehiktä seksuaalisuudestani. Yleensä vastaan vain yleisellä tasolla jotain yleispätevää, koska en halua olla kasvottomille objektina.

Vierailija
29886/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tunnen pettymystä. 

Vierailija
29887/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteen ymmärtää ja näkee asiat eri tavalla kuin ihastushuuruissaan. Olin mieletäsi ärsyttävä ja ei-toivottu ihailija, jonka huomiolla vuoroin leikittelit ja vuoroin viestitit käytökselläsi ja sanomisillasi pysymään kaukana. 

No enpä ois paremmin osannut sanoittaa viestiäni kaivatulle! Kiitos sinä tuntematon. eri 

Vierailija
29888/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pään sisään pääseminen mahdollistuu paremmin kun siitä pään sisällöstä kertoo.

Liian usein naisetkin odottavat että heiltä vain kysellään asioita, kaikkea ei välttämättä osaa edes kysyä. Joten kertokaa itsestänne.

Mahdoton totuus on myös sekin ettei välttämättä tule ymmärretyksi edes olemalla täysin avoin kirja. 

Vierailija
29889/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämän surun kanssa voi elää.

Jos joku pyyhkisi sen sun silmistäsi pois? Kirka ei voi auttaa, mutta ehkä kaivattu?

Kaivattu olisikin ainoa, joka auttaisi.

Vierailija
29890/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä kerron itsestäni ja pääni sisällöstä niin siinä ei ole mitään ihmeellistä. Minussa ei ole mitään ihmeellistä. Elän täyttä elämää vaikka minussa ei ole mitään. Tämä on yllättänyt joitakin ihmisiä.

Vierailija
29891/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin raihnainen

Miksi?

Vierailija
29892/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä monia jotka on ihastuneet varattuihin ja ottaneet jopa yhteyttä johonkin varattuihin miehiin, vai miten tommonen köpö trolli kirvoittaa noin paljon tulikivenkatkuisia reaktioita 

On. Ihastunut varattuun naiseen miehenä.

Vierailija
29893/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla uppoutunut johonkin tekemiseen ja joku kysyy että mitä ajattelen niin pakko on vastata että en mitään, miten niin? Yleensä vastaus on jotakin että näytit vain siltä että ajattelet jotain tai halusin vain kysyä. No, hyvä sitten kun kysyit. 

Vierailija
29894/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä kerron itsestäni ja pääni sisällöstä niin siinä ei ole mitään ihmeellistä. Minussa ei ole mitään ihmeellistä. Elän täyttä elämää vaikka minussa ei ole mitään. Tämä on yllättänyt joitakin ihmisiä.

Kuulepa, usein ihmiset, jotka luulevat itsestään liikoja ovatkin niitä kaikista ontoimpia. Go out there and shine. Halit. -kilttinainen

Vierailija
29895/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava Tmies :) Halauksia iltaasi. Nimissämme on samaa.

Vierailija
29896/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuja karvanaamalle 😘

Miksi te tätä joukolla alapeukutatte?!

Vierailija
29897/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi sun nauru on hiton typerän kuuloista onneksi ei tartte kuulla sitä ikinä

Vierailija
29898/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pään sisään pääseminen mahdollistuu paremmin kun siitä pään sisällöstä kertoo.

Liian usein naisetkin odottavat että heiltä vain kysellään asioita, kaikkea ei välttämättä osaa edes kysyä. Joten kertokaa itsestänne.

Mahdoton totuus on myös sekin ettei välttämättä tule ymmärretyksi edes olemalla täysin avoin kirja. 

On myös paljon muita (pimeämpiä) temppuja olemassa .Mutta mitä minä niistä tietäisin, Taisi lukea joskus 7 päivää lehdessä jos oikein muistan.

Vierailija
29899/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa, usein ihmiset, jotka luulevat itsestään liikoja ovatkin niitä kaikista ontoimpia. Go out there and shine. Halit. -kilttinainen

Kuulepas, olemalla ontompi on tilaa runsaudelle. Miltäs tämä ajatus maistuu? 

Vierailija
29900/30358 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään herätessäni päiväunilta, piti tarkistaa onko kaivatun numero vielä tallessa. Unessa kävin hirveää taistelua itsen kanssa siitä, onko järkeä pitää kaivatun numero tai ylipäänsä viestiappi puhelimessa. Kirjoittelu on mennyt mun yksipuoliseksi höpöttelyksi enkä muista että hän olisi kysynyt kuulumisia tai vointeja aikoihin. Ehdottanut jotain. Kun ei kiinnosta. Ei ole koskaan kiinnostanut. Häntä siis. Terveisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi